30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie servisnej podpory pre serverovňu
softvér, hardvér, informačný systém, serverovňa,
Služba
1. Zabezpečenie servisnej podpory pre serverovňu
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér HP (t. j. o opravu alebo výmenu chybného dielu alebo celého zariadenia, prípadne aktualizáciu softvéru zariadení) u objednávateľa v mieste inštalácie hardvéru s garantovanou dobou vyriešenia (24 hodín) od nahlásenia závady do 31.12.2023. |
Pozáručný servis Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Fix Time pre: • 4 x server HPE SimpliVity 380 Gen 10, P/N: Q8D81A, • 2 x prepínač HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie servisnej podpory (maitenance) od 25 .9. 2021 do 31. 12. 2023 | mesiac | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ sa zaručuje, že oprava (resp. dodávka a výmena) chybného dielu alebo celého zariadenia bude vykonaná v mieste inštalácie zariadení do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod. | |
Predĺženie servisnej podpory (maitenance) od 25 .9. 2021 do 31. 12. 2023 | |
1. HPE SimpliVity 380 Gen 10 | sériové číslo: CZ3836BT8C, ukončenie platnosti podpory: 24. 09. 2018 - 24. 09. 2021 |
2. HPE SimpliVity 380 Gen 10 | sériové číslo: CZ3850L22Q, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021 |
3. HPE SimpliVity 380 Gen 10 | sériové číslo: CZ3850L22Z, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021 |
4. HPE SimpliVity 380 Gen 10 | sériové číslo: CZ20170QKN, ukončenie platnosti podpory: 05. 05. 2020 - 04. 05. 2023 |
5. HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch | sériové číslo: CN80HB00GH, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021 |
6. HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch | sériové číslo: CN80HB00DV, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021 |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je zabezpečenie pozáručného servisu pre IBM hardvér (ďalej len „zariadenie“), ktorého presná špecifikácia ako aj doba platnosti pozáručného servisu je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaručuje, že pozáručný servis pozostávajúci z opravy resp. dodávky a výmeny chybného dielu alebo zariadenia ako aj aktualizácie softvéru zariadenia, bude vykonaný v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod. |
3. Pozáručný servis (post-warranty service supports) musí byť registrovaný na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje potrebné pre registráciu pozáručného servisu oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
4. Miestom dodania predmetu zmluvy je Bratislava, pričom presnú adresu dodania a kontaktnú osobu objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ vyžaduje dodať predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
6. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých položiek predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby. Pre odstránenie pochybností cena za nový náhradný diel, prípadne cena celého zariadenia je zahrnutá v cene pozáručného servisu. |
8. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky. |
9. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia a potvrdenia objednávky. |
10. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Dodávateľ preukáže zakúpenie a aktiváciu pozáručného servisu predložením dokladu o zakúpení a aktivácii servisnej podpory na celý predmet zmluvy v požadovanej úrovni technického krytia a v požadovanom trvaní, podľa objednávateľom zadanej funkčnej a technickej špecifikácie. |
11. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. |
12. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný predmet zmluvy do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu. |
13. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
14. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
25.09.2021 07:00 — 31.12.2023 00:00
27,00 mesiac
32 068,10
26 723,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2021 10:15
14.09.2021 11:14
14.09.2021 11:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2021 12:29 - Vstupná ponuka | 32 067,60 | € | Cena s DPH |
14.09.2021 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: