• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 11:14
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:25

Detail zákazky Z202118013

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 11:14
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 12:25

Základné údaje

Z202118013

OF-240730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5928697

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie servisnej podpory pre serverovňu

softvér, hardvér, informačný systém, serverovňa,

  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72220000-3 - Systémové a technické poradenstvo
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie servisnej podpory pre serverovňu
Funkcia
Jedná sa o zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér HP (t. j. o opravu alebo výmenu chybného dielu alebo celého zariadenia, prípadne aktualizáciu softvéru zariadení) u objednávateľa v mieste inštalácie hardvéru s garantovanou dobou vyriešenia (24 hodín) od nahlásenia závady do 31.12.2023.
Pozáručný servis Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Fix Time pre: • 4 x server HPE SimpliVity 380 Gen 10, P/N: Q8D81A, • 2 x prepínač HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie servisnej podpory (maitenance) od 25 .9. 2021 do 31. 12. 2023 mesiac 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ sa zaručuje, že oprava (resp. dodávka a výmena) chybného dielu alebo celého zariadenia bude vykonaná v mieste inštalácie zariadení do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod.
Predĺženie servisnej podpory (maitenance) od 25 .9. 2021 do 31. 12. 2023
1. HPE SimpliVity 380 Gen 10 sériové číslo: CZ3836BT8C, ukončenie platnosti podpory: 24. 09. 2018 - 24. 09. 2021
2. HPE SimpliVity 380 Gen 10 sériové číslo: CZ3850L22Q, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021
3. HPE SimpliVity 380 Gen 10 sériové číslo: CZ3850L22Z, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021
4. HPE SimpliVity 380 Gen 10 sériové číslo: CZ20170QKN, ukončenie platnosti podpory: 05. 05. 2020 - 04. 05. 2023
5. HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch sériové číslo: CN80HB00GH, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021
6. HPE 1950 12XGT 4SFP+ Switch sériové číslo: CN80HB00DV, ukončenie platnosti podpory: 20. 12. 2018 - 20. 12. 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je zabezpečenie pozáručného servisu pre IBM hardvér (ďalej len „zariadenie“), ktorého presná špecifikácia ako aj doba platnosti pozáručného servisu je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaručuje, že pozáručný servis pozostávajúci z opravy resp. dodávky a výmeny chybného dielu alebo zariadenia ako aj aktualizácie softvéru zariadenia, bude vykonaný v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia závady s dobou pokrytia 7x24 hod.
3. Pozáručný servis (post-warranty service supports) musí byť registrovaný na objednávateľa. Objednávateľ svoje identifikačné údaje potrebné pre registráciu pozáručného servisu oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy.
4. Miestom dodania predmetu zmluvy je Bratislava, pričom presnú adresu dodania a kontaktnú osobu objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy.
5. Objednávateľ vyžaduje dodať predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
6. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých položiek predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby. Pre odstránenie pochybností cena za nový náhradný diel, prípadne cena celého zariadenia je zahrnutá v cene pozáručného servisu.
8. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky.
9. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia a potvrdenia objednávky.
10. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. Dodávateľ preukáže zakúpenie a aktiváciu pozáručného servisu predložením dokladu o zakúpení a aktivácii servisnej podpory na celý predmet zmluvy v požadovanej úrovni technického krytia a v požadovanom trvaní, podľa objednávateľom zadanej funkčnej a technickej špecifikácie.
11. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke.
12. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný predmet zmluvy do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu.
13. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve.
14. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2021 07:00 — 31.12.2023 00:00

27,00 mesiac

32 068,10

26 723,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2021 10:15

14.09.2021 11:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2021 11:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 461
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 12:29 - Vstupná ponuka 32 067,60 € Cena s DPH
14.09.2021 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka 31 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS