• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 13:36
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 14:35

Detail zákazky Z202118009

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 13:36
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 14:35

Základné údaje

Z202118009

OF-239232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5916385

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

53747747

HTONER SLOVAKIA s. r. o.

Javorová 9001/87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis tlačiarní a kopírovacích strojov

servis, údržba, tlačiarne, kopírovacie stroje

  • 50300000-8 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa osobných počítačov, kancelárskeho vybavenia, telekomunikačného a audiovizuálneho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis tlačiarní a kopírovacích strojov:
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pozáručného/mimozáručného servisu a údržby tlačiarní a multifunkčných zariadení vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov, zabezpečenie servisných prác a výmena spotrebných dielov, ktoré vyžadujú zásah technika. Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu (ďalej aj "Zmluva") na  12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Uvedené množstvá originálnych náhradných dielov a počet servisných hodín sú len informatívne, nezaväzujú objednávateľa k ich skutočnej spotrebe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zoznam zariadení - tlačiarní a multifunkčných zariadení (typ): - -
1. MFP TA DCC 2930 ks 1
2. HP LJ P2055 dn ks 2
3. HP LJ P2015 dn ks 2
4. HP LJ P1606 ks 2
5. HP LJ P1505 n ks 3
6. HP LJ M5035 mfp ks 2
7. HP LJ M2727 ks 1
8. HP LJ M1522 ks 1
9. HP LJ M1120 MFP ks 1
10. HP LJ 1320 ks 1
11. HP LJ 1022 n ks 34
12. HP LJ 1020 ks 4
13. HP LJ 1220 ks 1
14. HP CLJ PRO 500 M570dn ks 1
15. HP CLJ PRO 400 M476dn ks 1
16. HP CLJ PRO 400 M475 dn ks 2
17. HP CLJ PRO 400 M451dn ks 2
18. HP CLJ CP3525x ks 1
19. HP CLJ CP2025n ks 1
20. HP CLJ CP2025dn ks 3
21. HP CLJ CM2320fxi ks 1
23. HP CLJ CM1312 ks 1
23. HP CLJ 5550 dtn ks 2
24. HP CLJ 3700 dn ks 3
25. HP CLJ 3600 dn ks 1
26. HP CLJ 2600 n ks 1
27. Canon Pixma iP100 ks 4
28. Canon MF734Cdw ks 19
29. Canon MF724Cdw ks 11
30. Canon MF 8540C dn ks 5
31. Canon MF 6680dn ks 4
32. Canon MF 4690PL ks 5
33. Canon iRC 3580i ks 2
34. Canon iRC 3380i ks 1
35. Canon iR-ADV C7570 ks 1
36. Canon iR-ADV C5535 ks 11
37. Canon iR-ADV C5235 ks 22
38. Canon iR 3025n ks 1
39. Canon iR 2200 SW ks 1
. - -
A - ZOZNAM NAJVIAC POUŽÍVANÝCH ORIGINÁLNYCH NÁHRADNÝCH DIELOV (MODEL/DIELY), POŽADUJE SA NACENIŤ V RÁMCI CELKOVEJ CENY ZA PREDMET ZÁKAZKY: - -
Canon iR-ADV C5535: - -
a) Drum Unit  C-EXV51 ks 32
b) Fixing Film Assembly  FM1-N255 ks 3
c) Fixing Pressure Roller Kit FM1-N252 ks 3
d) I.T.B. Belt Transfer FM1-N265 ks 2
Canon iR-ADV C5235: - -
a) Drum Unit BLK C-EXV29 ks 8
b) Drum Unit Color C-EXV29 ks 24
c) Fixing Film Unit  FM3-5951 ks 4
d) Fixing Pressure Roller FC8-4906 ks 5
e) I.T.B. ASSEMBLY FM0-1765 ks 4
Canon iRC 2380i/3380/3580: - -
a) Drum Unit C-EXV21 Black ks 1
b) Drum Unit C-EXV21 Yellow ks 1
c) Drum Unit C-EXV21 Cyan ks 1
d) Drum Unit C-EXV21 Magenta ks 1
Canon MF 6680dn: - -
a) Fixing Assembly RM1-6406 ks 1
HP CLJ PRO 400 M475dn: - -
a) Fixačná jednotka RM1-8062 ks 1
b) ITB Prenosový pás RM1-4852 ks 1
HP CLJ PRO 400 M476dn: - -
a) Fixačná jednotka RM2-5478 ks 1
b) ITB Prenosový pás RM2-0192 ks 1
HP CLJ PRO 500 M570dn: - -
a) Fixačná jednotka RM1-8156 ks 1
HP CLJ PRO 400 M451dn: - -
a) Fixačná jednotka RM1-8606 ks 1
b) ITB Prenosový pás  RM1-4852 ks 1
Canon RUNNER ADVANCE C7570i: - -
a) Canon Bubnová jednotka C-EXV 52 Bk ks 1
b) Canon Bubnová jednotka C-EXV 52 Color ks 3
c) Secondary Transfer Outer Roller iRADV C 7570i ks 1
d) Multi-purpose Tray Pickup Roller iRADV C 7570i ks 1
e) Multi-purpose Tray Feed Roller iRADV C 7570i ks 1
f) ITB belt *3 iRADV C 7570i ks 1
g) Fixing Film Unit iRADV C 7570i ks 1
h) Fixing Dustproof Filter iRADV C 7570i ks 1
i) ITB CLEANING BLADE iRADV70XX OLD: FC8-1699 ks 1
j) BLADE, CLEANER, BLACK iRADV70XX ks 1
Canon i-SENSYS MF 732 / MF734Cdw: - -
a) INTERMEDIATE TRANS. BELT ASS'Y MF732CDW ks 1
b) FIXING ASS'Y ks 1
Počet servisných hodín: 1/2 hod. 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
B - POŽADOVANÉ SLUŽBY, POŽADUJE SA NACENIŤ V RÁMCI CELKOVEJ CENY ZA PREDMET ZÁKAZKY:
Diagnostika porúch zariadení, posúdenie technického stavu,  stanovenie ceny opravy počas celej doby servisnej podpory.
Odstraňovanie porúch, opravy a údržba zariadení vrátane dodávky originálnych náhradných dielov počas celej doby servisnej podpory.
Čistenie zariadení počas celej doby servisnej podpory.
Výmeny spotrebného materiálu, ktoré musia byť vykonané špecializovaným technikom vrátane dodávky originálnych náhradných dielov počas celej doby servisnej podpory.
Prevoz zariadení medzi pracoviskami objednávateľa, vrátane odbornej demontáže/montáže a pripojenia zaradenia počas celej doby servisnej podpory.
Práca servisného technika počas celej doby servisnej podpory.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v lehote siedmich dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody zaslať Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky (ďalej ako „Rozpočet“) v elektronickej verzii (napríklad vo formáte MS Exel), v ktorom bude uvedená cena servisných prác za každú začatú polhodinu vrátane nákladov na dopravu, cena najviac požívaných originálnych náhradných dielov podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii predmetu. V podrobnom aktualizovanom rozpočte, rozdelenom na servisné práce a najviac používané originálne náhradné diely, bude ďalej uvedené:
a) technické vlastnosti z opisného formulára,
b) názov zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a v protokole),
c) merná jednotka - servisné práce: pol hodina servisnej práce, merná jednotka - najviac používané originálne náhradné diely: 1 ks originálneho náhradného dielu,
d) minimálny počet merných jednotiek podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii predmetu - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely,
e) cena bez DPH za 1 mernú jednotku zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely,
f) cena bez DPH za požadovaný minimálny počet merných jednotiek zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely,
g) výška DPH vyjadrená v EUR - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely,
h) cena s DPH za požadovaný minimálny počet merných jednotiek zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely.
2. V prípade, ak Dodávateľ zašle podrobný aktualizovaný rozpočet podľa odseku 1., ktorý bude obsahovať vady, nezrovnalosti alebo bude v rozpore s predmetným VO a Rámcovou dohodou, Objednávateľ Dodávateľa na túto skutočnosť upozorní prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný opraviť podrobný aktualizovaný rozpočet, a to do troch pracovných dní odo dňa, kedy mu Objednávateľ takýto e-mail odoslal, tak, aby bol v súlade s VO a rámcovou dohodou.
Zmluvné strany sa dohodli, že tento postup môže Objednávateľ opakovať bez obmedzenia, pokiaľ nebude znenie podrobného aktualizovaného rozpočtu podľa odseku 1 v súlade s VO a Rámcovou dohodou. Zmluvné strany sa dohodli, že si najneskôr v prvý pracovný deň, nasledujúci po dni účinnosti Rámcovej dohody vzájomne oznámia a určia kontaktné osoby, oprávnené konať v ich mene pre účely Rámcovej dohody. Zmluvné strany sú ďalej povinné bezprostredne po tom, ako dôjde k zmene v osobe kontaktnej osoby, oznámiť túto skutočnosť druhej Zmluvnej strane.
3. Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po odsúhlasení podrobného aktualizovaného rozpočtu zašle Dodávateľovi výrobné čísla jednotlivých tlačiarní a multifunkčných zariadení a zároveň upresní aj adresy pracovísk: v Bratislave (76 ks), v Trenčíne (12 ks), v Žiline (1 ks), v Nitre (1 ks), v Banskej Bystrici (20 ks) a v Košiciach (21 ks), v ktorých sa jednotlivé tlačiarne nachádzajú.
4. Zmluvné strany sa dohodli, že zadávanie čiastkových výziev – čiastkových objednávok sa bude realizovať elektronickou poštou (e-mailom) prostredníctvom zodpovedných osôb Zmluvných strán. Dodávateľ je povinný začať s výkonom servisných prác, zadaných mu na základe čiastkovej objednávky do dvoch pracovných dní odo dňa jej odoslania Objednávateľom.
5. Dodávateľ je povinný po začatí servisných prác podľa odseku 4, na základe prehliadky zariadenia určiť odhadovanú cenu servisnej práce a prípadne aj druh originálneho náhradného dielu, ktorý bude potrebný pre riadne plnenie Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že oprava poruchy zariadenia nesmie presiahnuť dva týždne odo dňa začatia servisných prác, v ojedinelých a Dodávateľom zdôvodnených prípadoch nesmie oprava poruchy presiahnuť jeden mesiac.
V prípade, ak nie je možné zariadenie opraviť ani v lehote jedného mesiaca, Dodávateľ je povinný zaslať Objednávateľovi vyjadrenie, v ktorom uvedie túto skutočnosť spolu s jej zdôvodnením (napríklad nedostupnosť originálnych náhradných dielov, nerentabilnosť opravy  a podobne).
6. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nedodrží lehoty servisných prác na oprave zariadení podľa predchádzajúceho odseku, má Objednávateľ právo na náhradu zmluvnej pokuty až do výšky dvojnásobku odhadovanej ceny servisnej práce a originálneho náhradného dielu, ktorá bola určená na základe prvej vety odseku 5 Rámcovej dohody. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní po tom, ako si ju Objednávateľ u Dodávateľa písomne uplatní. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká Objednávateľovo právo na náhradu škody.
7. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby. Ide o cenu konečnú.
8. Ceny najviac používaných originálnych náhradných dielov sú uvedené v aktualizovanom rozpočte predmetu zákazky podľa odseku 1 Rámcovej dohody. Cenu originálnych náhradných dielov, ktoré neboli zahrnuté v Rozpočte je Dodávateľ povinný prekonzultovať s Objednávateľom ešte pred vykonaním samotnej opravy za účelom reálneho zhodnotenia rentabilnosti opravy. Cena náhradných dielov nezahrnutých v rozpočte bude vychádzať z ceny, za ktorú sa obvykle predávajú rovnaké alebo porovnateľné náhradné diely v čase jeho výmeny.
V prípade, ak Objednávateľ počas trvania Rámcovej dohody zistí, že cena najviac používaných originálnych dielov uvedená v Rozpočte je vyššia ako cena, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný originálny diel v čase jeho výmeny, Zmluvné strany sú povinné prehodnotiť cenu najviac používaných originálnych dielov uvedených v Rozpočte s ohľadom na vývoj cien na relevantnom trhu.
Ak je cena originálneho náhradného dielu uvedeného v rozpočte nižšia ako cena, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný originálny diel v čase jeho výmeny, určia cenu pripadajúcu na príslušný náhradný diel ako priemer cien za rovnaký originálny diel medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase výmeny.
9. Dodávateľ je povinný dodať nové, originálne, doposiaľ nepoužité, nepoškodené, originálne zabalené a plne funkčné originálne náhradné diely, v najlepšej dostupnej kvalite, spĺňajúce všetky požiadavky na technické parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Cena za dodané originálne náhradné diely zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na ich dodanie (teda predovšetkým ale nielen náklady na dopravu na miesto plnenia, clo, recyklačné a všetky ostatné poplatky, a podobne).
10. Po vykonaní každej servisnej práce bude vyhotovený zmluvný protokol o jej prevzatí, ktorý bude obsahovať jednotlivú servisnú prácu, zariadenie, zoznam použitých originálnych náhradných dielov, výhrady, podpis zmluvných strán.
11. Úhrada za dodaný predmet Rámcovej dohody bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom zo strany objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb.
12. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia Rámcovej dohody nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
14. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
16. V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry.
17. Dodávateľ týmto berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú Objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie rámcovej dohody a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane osobných údajov fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
18. Rámcovú dohodu je možné meniť a dopĺňať len formou písomných a očíslovaných dodatkov v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
19. Porušenie povinností uvedených v odsekoch 1, 2, 4, 5, 6, 8 a 9 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku Rámcovej dohody v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

15 070,44

12 558,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 09:16

07.09.2021 13:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2021 13:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2021 10:22 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
30.08.2021 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 15 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS