00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
53747747
HTONER SLOVAKIA s. r. o.
Javorová 9001/87B, Trnava, 91705, SVK
Servis tlačiarní a kopírovacích strojov
servis, údržba, tlačiarne, kopírovacie stroje
Služba
1. Servis tlačiarní a kopírovacích strojov:
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pozáručného/mimozáručného servisu a údržby tlačiarní a multifunkčných zariadení vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov, zabezpečenie servisných prác a výmena spotrebných dielov, ktoré vyžadujú zásah technika. Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu (ďalej aj "Zmluva") na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Uvedené množstvá originálnych náhradných dielov a počet servisných hodín sú len informatívne, nezaväzujú objednávateľa k ich skutočnej spotrebe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zoznam zariadení - tlačiarní a multifunkčných zariadení (typ): | - | - | ||
1. MFP TA DCC 2930 | ks | 1 | ||
2. HP LJ P2055 dn | ks | 2 | ||
3. HP LJ P2015 dn | ks | 2 | ||
4. HP LJ P1606 | ks | 2 | ||
5. HP LJ P1505 n | ks | 3 | ||
6. HP LJ M5035 mfp | ks | 2 | ||
7. HP LJ M2727 | ks | 1 | ||
8. HP LJ M1522 | ks | 1 | ||
9. HP LJ M1120 MFP | ks | 1 | ||
10. HP LJ 1320 | ks | 1 | ||
11. HP LJ 1022 n | ks | 34 | ||
12. HP LJ 1020 | ks | 4 | ||
13. HP LJ 1220 | ks | 1 | ||
14. HP CLJ PRO 500 M570dn | ks | 1 | ||
15. HP CLJ PRO 400 M476dn | ks | 1 | ||
16. HP CLJ PRO 400 M475 dn | ks | 2 | ||
17. HP CLJ PRO 400 M451dn | ks | 2 | ||
18. HP CLJ CP3525x | ks | 1 | ||
19. HP CLJ CP2025n | ks | 1 | ||
20. HP CLJ CP2025dn | ks | 3 | ||
21. HP CLJ CM2320fxi | ks | 1 | ||
23. HP CLJ CM1312 | ks | 1 | ||
23. HP CLJ 5550 dtn | ks | 2 | ||
24. HP CLJ 3700 dn | ks | 3 | ||
25. HP CLJ 3600 dn | ks | 1 | ||
26. HP CLJ 2600 n | ks | 1 | ||
27. Canon Pixma iP100 | ks | 4 | ||
28. Canon MF734Cdw | ks | 19 | ||
29. Canon MF724Cdw | ks | 11 | ||
30. Canon MF 8540C dn | ks | 5 | ||
31. Canon MF 6680dn | ks | 4 | ||
32. Canon MF 4690PL | ks | 5 | ||
33. Canon iRC 3580i | ks | 2 | ||
34. Canon iRC 3380i | ks | 1 | ||
35. Canon iR-ADV C7570 | ks | 1 | ||
36. Canon iR-ADV C5535 | ks | 11 | ||
37. Canon iR-ADV C5235 | ks | 22 | ||
38. Canon iR 3025n | ks | 1 | ||
39. Canon iR 2200 SW | ks | 1 | ||
. | - | - | ||
A - ZOZNAM NAJVIAC POUŽÍVANÝCH ORIGINÁLNYCH NÁHRADNÝCH DIELOV (MODEL/DIELY), POŽADUJE SA NACENIŤ V RÁMCI CELKOVEJ CENY ZA PREDMET ZÁKAZKY: | - | - | ||
Canon iR-ADV C5535: | - | - | ||
a) Drum Unit C-EXV51 | ks | 32 | ||
b) Fixing Film Assembly FM1-N255 | ks | 3 | ||
c) Fixing Pressure Roller Kit FM1-N252 | ks | 3 | ||
d) I.T.B. Belt Transfer FM1-N265 | ks | 2 | ||
Canon iR-ADV C5235: | - | - | ||
a) Drum Unit BLK C-EXV29 | ks | 8 | ||
b) Drum Unit Color C-EXV29 | ks | 24 | ||
c) Fixing Film Unit FM3-5951 | ks | 4 | ||
d) Fixing Pressure Roller FC8-4906 | ks | 5 | ||
e) I.T.B. ASSEMBLY FM0-1765 | ks | 4 | ||
Canon iRC 2380i/3380/3580: | - | - | ||
a) Drum Unit C-EXV21 Black | ks | 1 | ||
b) Drum Unit C-EXV21 Yellow | ks | 1 | ||
c) Drum Unit C-EXV21 Cyan | ks | 1 | ||
d) Drum Unit C-EXV21 Magenta | ks | 1 | ||
Canon MF 6680dn: | - | - | ||
a) Fixing Assembly RM1-6406 | ks | 1 | ||
HP CLJ PRO 400 M475dn: | - | - | ||
a) Fixačná jednotka RM1-8062 | ks | 1 | ||
b) ITB Prenosový pás RM1-4852 | ks | 1 | ||
HP CLJ PRO 400 M476dn: | - | - | ||
a) Fixačná jednotka RM2-5478 | ks | 1 | ||
b) ITB Prenosový pás RM2-0192 | ks | 1 | ||
HP CLJ PRO 500 M570dn: | - | - | ||
a) Fixačná jednotka RM1-8156 | ks | 1 | ||
HP CLJ PRO 400 M451dn: | - | - | ||
a) Fixačná jednotka RM1-8606 | ks | 1 | ||
b) ITB Prenosový pás RM1-4852 | ks | 1 | ||
Canon RUNNER ADVANCE C7570i: | - | - | ||
a) Canon Bubnová jednotka C-EXV 52 Bk | ks | 1 | ||
b) Canon Bubnová jednotka C-EXV 52 Color | ks | 3 | ||
c) Secondary Transfer Outer Roller iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
d) Multi-purpose Tray Pickup Roller iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
e) Multi-purpose Tray Feed Roller iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
f) ITB belt *3 iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
g) Fixing Film Unit iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
h) Fixing Dustproof Filter iRADV C 7570i | ks | 1 | ||
i) ITB CLEANING BLADE iRADV70XX OLD: FC8-1699 | ks | 1 | ||
j) BLADE, CLEANER, BLACK iRADV70XX | ks | 1 | ||
Canon i-SENSYS MF 732 / MF734Cdw: | - | - | ||
a) INTERMEDIATE TRANS. BELT ASS'Y MF732CDW | ks | 1 | ||
b) FIXING ASS'Y | ks | 1 | ||
Počet servisných hodín: | 1/2 hod. | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
B - POŽADOVANÉ SLUŽBY, POŽADUJE SA NACENIŤ V RÁMCI CELKOVEJ CENY ZA PREDMET ZÁKAZKY: | |
Diagnostika porúch zariadení, posúdenie technického stavu, stanovenie ceny opravy | počas celej doby servisnej podpory. |
Odstraňovanie porúch, opravy a údržba zariadení vrátane dodávky originálnych náhradných dielov | počas celej doby servisnej podpory. |
Čistenie zariadení | počas celej doby servisnej podpory. |
Výmeny spotrebného materiálu, ktoré musia byť vykonané špecializovaným technikom vrátane dodávky originálnych náhradných dielov | počas celej doby servisnej podpory. |
Prevoz zariadení medzi pracoviskami objednávateľa, vrátane odbornej demontáže/montáže a pripojenia zaradenia | počas celej doby servisnej podpory. |
Práca servisného technika | počas celej doby servisnej podpory. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v lehote siedmich dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody zaslať Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky (ďalej ako „Rozpočet“) v elektronickej verzii (napríklad vo formáte MS Exel), v ktorom bude uvedená cena servisných prác za každú začatú polhodinu vrátane nákladov na dopravu, cena najviac požívaných originálnych náhradných dielov podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii predmetu. V podrobnom aktualizovanom rozpočte, rozdelenom na servisné práce a najviac používané originálne náhradné diely, bude ďalej uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a v protokole), |
c) merná jednotka - servisné práce: pol hodina servisnej práce, merná jednotka - najviac používané originálne náhradné diely: 1 ks originálneho náhradného dielu, |
d) minimálny počet merných jednotiek podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii predmetu - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely, |
e) cena bez DPH za 1 mernú jednotku zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely, |
f) cena bez DPH za požadovaný minimálny počet merných jednotiek zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely, |
h) cena s DPH za požadovaný minimálny počet merných jednotiek zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta - samostatne pre servisné práce a samostatne pre najviac používané originálne náhradné diely. |
2. V prípade, ak Dodávateľ zašle podrobný aktualizovaný rozpočet podľa odseku 1., ktorý bude obsahovať vady, nezrovnalosti alebo bude v rozpore s predmetným VO a Rámcovou dohodou, Objednávateľ Dodávateľa na túto skutočnosť upozorní prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný opraviť podrobný aktualizovaný rozpočet, a to do troch pracovných dní odo dňa, kedy mu Objednávateľ takýto e-mail odoslal, tak, aby bol v súlade s VO a rámcovou dohodou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že tento postup môže Objednávateľ opakovať bez obmedzenia, pokiaľ nebude znenie podrobného aktualizovaného rozpočtu podľa odseku 1 v súlade s VO a Rámcovou dohodou. Zmluvné strany sa dohodli, že si najneskôr v prvý pracovný deň, nasledujúci po dni účinnosti Rámcovej dohody vzájomne oznámia a určia kontaktné osoby, oprávnené konať v ich mene pre účely Rámcovej dohody. Zmluvné strany sú ďalej povinné bezprostredne po tom, ako dôjde k zmene v osobe kontaktnej osoby, oznámiť túto skutočnosť druhej Zmluvnej strane. |
3. Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po odsúhlasení podrobného aktualizovaného rozpočtu zašle Dodávateľovi výrobné čísla jednotlivých tlačiarní a multifunkčných zariadení a zároveň upresní aj adresy pracovísk: v Bratislave (76 ks), v Trenčíne (12 ks), v Žiline (1 ks), v Nitre (1 ks), v Banskej Bystrici (20 ks) a v Košiciach (21 ks), v ktorých sa jednotlivé tlačiarne nachádzajú. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že zadávanie čiastkových výziev – čiastkových objednávok sa bude realizovať elektronickou poštou (e-mailom) prostredníctvom zodpovedných osôb Zmluvných strán. Dodávateľ je povinný začať s výkonom servisných prác, zadaných mu na základe čiastkovej objednávky do dvoch pracovných dní odo dňa jej odoslania Objednávateľom. |
5. Dodávateľ je povinný po začatí servisných prác podľa odseku 4, na základe prehliadky zariadenia určiť odhadovanú cenu servisnej práce a prípadne aj druh originálneho náhradného dielu, ktorý bude potrebný pre riadne plnenie Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že oprava poruchy zariadenia nesmie presiahnuť dva týždne odo dňa začatia servisných prác, v ojedinelých a Dodávateľom zdôvodnených prípadoch nesmie oprava poruchy presiahnuť jeden mesiac. |
V prípade, ak nie je možné zariadenie opraviť ani v lehote jedného mesiaca, Dodávateľ je povinný zaslať Objednávateľovi vyjadrenie, v ktorom uvedie túto skutočnosť spolu s jej zdôvodnením (napríklad nedostupnosť originálnych náhradných dielov, nerentabilnosť opravy a podobne). |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nedodrží lehoty servisných prác na oprave zariadení podľa predchádzajúceho odseku, má Objednávateľ právo na náhradu zmluvnej pokuty až do výšky dvojnásobku odhadovanej ceny servisnej práce a originálneho náhradného dielu, ktorá bola určená na základe prvej vety odseku 5 Rámcovej dohody. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní po tom, ako si ju Objednávateľ u Dodávateľa písomne uplatní. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká Objednávateľovo právo na náhradu škody. |
7. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby. Ide o cenu konečnú. |
8. Ceny najviac používaných originálnych náhradných dielov sú uvedené v aktualizovanom rozpočte predmetu zákazky podľa odseku 1 Rámcovej dohody. Cenu originálnych náhradných dielov, ktoré neboli zahrnuté v Rozpočte je Dodávateľ povinný prekonzultovať s Objednávateľom ešte pred vykonaním samotnej opravy za účelom reálneho zhodnotenia rentabilnosti opravy. Cena náhradných dielov nezahrnutých v rozpočte bude vychádzať z ceny, za ktorú sa obvykle predávajú rovnaké alebo porovnateľné náhradné diely v čase jeho výmeny. |
V prípade, ak Objednávateľ počas trvania Rámcovej dohody zistí, že cena najviac používaných originálnych dielov uvedená v Rozpočte je vyššia ako cena, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný originálny diel v čase jeho výmeny, Zmluvné strany sú povinné prehodnotiť cenu najviac používaných originálnych dielov uvedených v Rozpočte s ohľadom na vývoj cien na relevantnom trhu. |
Ak je cena originálneho náhradného dielu uvedeného v rozpočte nižšia ako cena, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný originálny diel v čase jeho výmeny, určia cenu pripadajúcu na príslušný náhradný diel ako priemer cien za rovnaký originálny diel medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase výmeny. |
9. Dodávateľ je povinný dodať nové, originálne, doposiaľ nepoužité, nepoškodené, originálne zabalené a plne funkčné originálne náhradné diely, v najlepšej dostupnej kvalite, spĺňajúce všetky požiadavky na technické parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Cena za dodané originálne náhradné diely zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na ich dodanie (teda predovšetkým ale nielen náklady na dopravu na miesto plnenia, clo, recyklačné a všetky ostatné poplatky, a podobne). |
10. Po vykonaní každej servisnej práce bude vyhotovený zmluvný protokol o jej prevzatí, ktorý bude obsahovať jednotlivú servisnú prácu, zariadenie, zoznam použitých originálnych náhradných dielov, výhrady, podpis zmluvných strán. |
11. Úhrada za dodaný predmet Rámcovej dohody bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služieb, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom zo strany objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb. |
12. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia Rámcovej dohody nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
14. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
16. V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry. |
17. Dodávateľ týmto berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú Objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie rámcovej dohody a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane osobných údajov fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. |
18. Rámcovú dohodu je možné meniť a dopĺňať len formou písomných a očíslovaných dodatkov v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
19. Porušenie povinností uvedených v odsekoch 1, 2, 4, 5, 6, 8 a 9 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku Rámcovej dohody v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
15 070,44
12 558,37
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2021 09:16
07.09.2021 13:36
07.09.2021 13:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2021 10:22 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
30.08.2021 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: