• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 13:25

Detail zákazky Z202118003

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 13:25

Základné údaje

Z202118003

OF-240882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5906095

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie/500 listov balík 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy, farba biela, plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Samolepiace bložky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect,neonové farby ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75 x 75 mm, počet listov 320, štvorfarebné lístky v neónových farbách.
 3. Náplň do korekčného rollera
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň do korekčného rollera Pritt ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2mm, návin 12m. Len značku Pritt.
 4. Etikety biele na kotúči
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Etikety biele na kotúči, rozmer 32x19mm ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Farba biela, rozmer 32x19mm.
 5. Kancelárska zošívačka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska zošívačka Novus E25 ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Celokovová zošívačka so stabilnou protišmykovou spodnou časťou. Plastový vrchný diel, otočná matrica pre otvorený a uzavretý spôsob zošívania, integrovaná plastová rozošívačka na zadnej časti.
.... Kapacita náplne 100 spiniek 24/6. Hĺbka zošívania 5,3 cm. Kapacita 25 listov, farba čierna.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA do 60 dní.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

06.09.2021 08:00 — 07.09.2021 14:00

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

1 087,00

905,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky s názvami a jednotkovými cenami tovaru v Eur bez DPH, s DPH a celkovou cenou zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2021 12:15

31.08.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2021 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2021 13:02 - Vstupná ponuka 1 087,00 € Cena s DPH
31.08.2021 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 086,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS