• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2021 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 11:30

Detail zákazky Z202117972

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2021 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2021 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2021 11:30

Základné údaje

Z202117972

OF-240019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5937882

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup jednorazových ochranných pracovných prostriedkov – pre zabezpečenie prevádzkových potrieb SLaPA pracovísk Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.

jednorazové, ochranné, prostriedky

  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Baret, nester. štandardná M, L Čiapka
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baret, nester. štandardná M, L Čiapka ks 2800
 2. Plášť operačný M
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť operačný M ks 100
 3. Plášť operačný L
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť operačný L ks 440
 4. Plášť operačný XL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť operačný XL ks 500
 5. Plášť operačný XXL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť operačný XXL ks 240
 6. Zástera ochranná jednorazová nesterilná nepriepustná
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zástera ochranná jednorazová nesterilná nepriepustná ks 4400
 7. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) S
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) S ks 260
 8. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) M
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) M ks 360
 9. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) L
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) L ks 2060
 10. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XL ks 1640
 11. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XXL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XXL ks 1460
 12. Plášť návštevnícky UNISIZE, modrý s gumičkou v páse
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť návštevnícky UNISIZE, modrý s gumičkou v páse ks 3300
 13. Návleky na obuv jednorazové modré
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Návleky na obuv jednorazové modré pár 1000
 14. Rúška jednorazové trojvrstvové
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rúška jednorazové trojvrstvové ks 27000
 15. OVERAL jednorazový biely M
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OVERAL jednorazový biely M ks 220
 16. OVERAL jednorazový biely L
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OVERAL jednorazový biely L ks 720
 17. OVERAL jednorazový biely XL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OVERAL jednorazový biely XL ks 980
 18. OVERAL jednorazový biely XXL
Funkcia
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OVERAL jednorazový biely XXL ks 580
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie jednorazových ochranných pracovných prostriedkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“).
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody.
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi certifikát kvality v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace dokumenty týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom (ďalej len „doklady“). Ak predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody.
6. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, pre informatívne účely môže byť objednávka zaslaná aj e-mailom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu tovaru, množstvo tovaru, veľkosť jednotlivých druhov tovaru, termín dodania tovaru, kúpnu cenu tovaru, presnú adresu miest dodania, kontaktnú osobu objednávateľa oprávnenú na prevzatie tovaru, jej číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov.
7. Objednávateľ má právo objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovaru ako je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii v závislosti na jeho aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody.
8. Objednávateľ má právo v prípade potreby objednať aj iný tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti tejto rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov.
9. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote podľa predchádzajúcej vety je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
11. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je tovar dodaný v súlade s rámcovou dohodou a príslušnou objednávkou. Ak tovar nebude vykazovať vady a bude v súlade s rámcovou dohodu a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste.
12. Ak objednávateľ v deň dodania tovaru zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) tovaru alebo právne vady tovaru, má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody a príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
12a. Ak dodávateľ nedodá tovar spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody alebo príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody.
13. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie, a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií.
14. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy.
15. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Objednávateľ pripustí ekvivalentnú náhradu tovaru, ak z funkčnej a technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo značky tovaru.
15a. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnej ceny dohodnutej v rámcovej dohode. Ekvivalentná náhrada tovaru je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne alebo e-mailom schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. Špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru.
16. Kúpna cena jednotlivých druhov tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovaru)“. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
16a. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“).
17. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
18. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
19. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný tovar do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu.
20. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
22. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od jej uzavretia alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 30 eur bez DPH. O vyčerpaní finančného limitu a ukončení platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ bezodkladne písomne informovať dodávateľa.
23. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou.
24. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
25. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

12,00 mesiac

32 975,86

27 479,88

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek a osobitných požiadaviek na plnenie ( napr. katalógové listy) .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2021 09:25

20.09.2021 10:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.09.2021 10:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 100
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 14:31 - Vstupná ponuka 32 880,00 € Cena s DPH
10.09.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS