30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Nákup jednorazových ochranných pracovných prostriedkov – pre zabezpečenie prevádzkových potrieb SLaPA pracovísk Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.
jednorazové, ochranné, prostriedky
Tovar, Služba
1. Baret, nester. štandardná M, L Čiapka
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Baret, nester. štandardná M, L Čiapka | ks | 2800 |
2. Plášť operačný M
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť operačný M | ks | 100 |
3. Plášť operačný L
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť operačný L | ks | 440 |
4. Plášť operačný XL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť operačný XL | ks | 500 |
5. Plášť operačný XXL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť operačný XXL | ks | 240 |
6. Zástera ochranná jednorazová nesterilná nepriepustná
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zástera ochranná jednorazová nesterilná nepriepustná | ks | 4400 |
7. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) S
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) S | ks | 260 |
8. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) M
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) M | ks | 360 |
9. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) L
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) L | ks | 2060 |
10. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XL | ks | 1640 |
11. Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XXL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza + nohavice oper.jednoraz.(set) XXL | ks | 1460 |
12. Plášť návštevnícky UNISIZE, modrý s gumičkou v páse
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť návštevnícky UNISIZE, modrý s gumičkou v páse | ks | 3300 |
13. Návleky na obuv jednorazové modré
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Návleky na obuv jednorazové modré | pár | 1000 |
14. Rúška jednorazové trojvrstvové
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rúška jednorazové trojvrstvové | ks | 27000 |
15. OVERAL jednorazový biely M
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OVERAL jednorazový biely M | ks | 220 |
16. OVERAL jednorazový biely L
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OVERAL jednorazový biely L | ks | 720 |
17. OVERAL jednorazový biely XL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OVERAL jednorazový biely XL | ks | 980 |
18. OVERAL jednorazový biely XXL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový ochranný pracovný prostriedok (JOPP) pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OVERAL jednorazový biely XXL | ks | 580 |
Názov |
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie jednorazových ochranných pracovných prostriedkov pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“). |
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi certifikát kvality v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace dokumenty týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom (ďalej len „doklady“). Ak predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
6. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, pre informatívne účely môže byť objednávka zaslaná aj e-mailom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu tovaru, množstvo tovaru, veľkosť jednotlivých druhov tovaru, termín dodania tovaru, kúpnu cenu tovaru, presnú adresu miest dodania, kontaktnú osobu objednávateľa oprávnenú na prevzatie tovaru, jej číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
7. Objednávateľ má právo objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovaru ako je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii v závislosti na jeho aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
8. Objednávateľ má právo v prípade potreby objednať aj iný tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti tejto rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote podľa predchádzajúcej vety je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
11. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je tovar dodaný v súlade s rámcovou dohodou a príslušnou objednávkou. Ak tovar nebude vykazovať vady a bude v súlade s rámcovou dohodu a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. |
12. Ak objednávateľ v deň dodania tovaru zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) tovaru alebo právne vady tovaru, má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody a príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
12a. Ak dodávateľ nedodá tovar spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody alebo príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
13. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie, a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
14. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
15. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Objednávateľ pripustí ekvivalentnú náhradu tovaru, ak z funkčnej a technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo značky tovaru. |
15a. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnej ceny dohodnutej v rámcovej dohode. Ekvivalentná náhrada tovaru je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne alebo e-mailom schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. Špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru. |
16. Kúpna cena jednotlivých druhov tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovaru)“. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
16a. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“). |
17. Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
18. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
19. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný tovar do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu. |
20. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
22. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od jej uzavretia alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 30 eur bez DPH. O vyčerpaní finančného limitu a ukončení platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ bezodkladne písomne informovať dodávateľa. |
23. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
24. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
25. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Slovenská republika
12
12,00 mesiac
32 975,86
27 479,88
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle technických vlastností položiek a osobitných požiadaviek na plnenie ( napr. katalógové listy) .
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2021 09:25
20.09.2021 10:21
20.09.2021 10:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.09.2021 14:31 - Vstupná ponuka | 32 880,00 | € | Cena s DPH |
10.09.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: