• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202117960

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202117960

OF-240530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5919456

Objednávateľ

53041984

Správa majetku mesta Trnava, p. o.

Ulica Spartakovská 7239/1B, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania stravovacími poukážkami

stravné poukážky, hromadné stravovanie

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa  prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Stravná poukážka musí byť v papierovej forme s príslušnými ochrannými prvkami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 4,50
Predpokladaný počet stravných poukážok 1./rok EUR 4800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa poukážky, nominálnu hodnotu, dátum platnosti poukážky, ochranné prvky proti zneužitiu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena za predmet zákazky je tvorená súčtom hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok)  a výškou provízie v eurách.
Výška provízie je vyjadrená percentom z objednanej hodnoty stravných poukážok (nominálna hodnota stravnej poukážky x počet stravných poukážok). Percento provízie je nemenné počas  celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V celkovej cene za stravné poukážky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa:  vydania,  blokácie a dodávky na miesto určenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie poplatky a provízie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote trvania zmluvy zmeniť nominálnu hodnotu stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Predpokladané  množstvo stravných poukážok nie je záväzné. V lehote trvania zmluvy bude skutočne odobrané množstvo stravných poukážok špecifikované čiastkovými objednávkami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných  poukážok  najneskôr do 24 hodín po zadaní objednávky.
Právo vystaviť faktúru vznikne dodávateľovi po dodaní stravných poukážok na adresu objednávateľa podľa obdržanej čiastkovej objednávky.  Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predloží objednávateľovi:
- aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú  stravnú kartu dodávateľa, alebo link, kde je možné aktuálne informácie zistiť.  Zmluvnými stravovacími zariadeniami  sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ  uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty.
- výšku a rozpis výpočtu provízie,
Dodávateľ do troch pracovných dní oznámi objednávateľovi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.9.2021 do 31.8.2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spartakovská 7239/1B, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

4 800,00 ks

21 600,00

21 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.09.2021 08:13

08.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2021 08:49 - Vstupná ponuka 21 600,00 € Cena bez DPH
02.09.2021 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 21 599,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS