30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo
skartovače
Tovar
1. Skartovací stroj stupňa utajenia D (Ideal 2270 cc 3x25 mm), alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Skartovanie papierových dokumentov, sponiek, kreditných kariet, CD/DVD nosičov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatický stroj | áno |
certifikácia NBÚ | áno - stupeň utajenia min. dôverné |
Energy saving mode | áno |
Kapacita skartovania papiera | min 5 listov 80 g/m² |
výkon motora | min 150 W |
objem koša | min 20 litrov papier + 3 litre plast |
reverzný chod | áno |
Safety protection systém | áno |
skartácia | papier, sponky, kreditné karty, CD nosiče |
šírka prúžku | 3 x 25 mm |
tepelná poistka proti prehriatiu | áno |
pracovná šírka | min. 220 mm |
rozmery | 345/220/537 mm |
2. Skartovací stroj stupňa utajenia PT (Ideal 2445 smc 0,8x5 mm), alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Skartovanie papierových dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatický stroj | áno |
certifikácia NBÚ | áno - stupeň utajenia prísne tajné |
Energy saving mode | áno |
Easy switch | áno |
Kapacita skartovania papiera | min 3 - 4 ks listov 80 g/m² |
výkon motora | min 390 W |
objem koša | min. 35 litrov |
reverzný chod | áno |
Safety protection systém | áno |
skartácia | papier |
šírka prúžku | 0,8 x 5 mm |
tepelná poistka proti prehriatiu | áno |
pracovná šírka | min. 240 mm |
rozmery | 635/395/291 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica |
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ požaduje poslať do troch pracovných dní kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
13.09.2021 08:00 — 17.09.2021 15:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
4 792,79
3 993,99
Rozpis dodaného tovaru s preukázaním požadovaných stupňov utajenia dodávaných skartovačov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2021 11:08
31.08.2021 11:00
31.08.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.08.2021 09:16 - Vstupná ponuka | 4 791,60 | € | Cena s DPH |
29.08.2021 00:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 791,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: