53871103
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK
43928676
TOBIX, s.r.o.
Ladomírova 20, Ladomirová, 09003, SVK
Posypová soľ
soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest
Tovar, Služba
1. Posypová soľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup priemyselnej voľne loženej posypovej soli s rozmrazovacou účinnosťou do -6°C s obsahom NaCl min. 98% a s obsahom protispekacej prísady K4 (Fe(CN)6) v rozmedzí: 10-200 mg.kg nákladnou automobilovou dopravou (prostredníctvom sklápača) s nosnosťou 22-25 ton na strediská objednávateľa (Bratislava, Pezinok, Malacky, Senec), určeného pre zimnú údržbu ciest podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na základe samostatne vystavených Čiastkových výziev (objednávok). |
Posypový materiál je určený na zimnú údržbu ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa, ktorý má zabezpečiť bežnú a plynulú premávku na komunikáciách ako pri bežnom stave. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Posypová soľ | tona | 2 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah rozpustnej účinnej substancie | min. 98% |
Nerozpustné látky | max. 1,00% |
Obsah síranov | max. 0,90% |
Obsah olova (Pb) | rozmedzie 0,42 – 1,00 mg.kg-1 |
Obsah zinku (Zn) | max. 0,50 mg.kg-1 |
Obsah železa (Fe) | max. 15,00 mg.kg-1 |
Obsah vody (H2O) | max. 2,00% |
Obsah medi (Cu) | rozmedzie 0,32 – 0,50 mg.kg-1 |
Obsah kadmia (Cd) | rozmedzie 0,015 – 0,10 mg.kg-1 |
Obsah arzénu (As) | max. 0,10 mg.kg-1 |
Obsah ortuti (Hg) | rozmedzie 0,0045 – 0,01 mg.kg-1 |
Protispekavý prípravok K4 (Fe(CN)6) | rozmedzie 10 – 200 mg.kg |
Rozmrazovacia účinnosť | Do -6°C |
Granulometria: | |
nad 5 mm | rozmedzie 0-5% |
5 – 3,5 mm | rozmedzie 40-48% |
3,5 – 0,8 mm | rozmedzie 25-35% |
0,8 – 0,16 mm | rozmedzie 5-10% |
pod 0,16 | rozmedzie 0-2% |
Názov |
1. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
1.1. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). |
1.2. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa. |
2. Predmet zákazky požaduje objednávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel, t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia. |
3. Technické a kvalitatívne parametre uvedené v špecifikáciách, opisoch, požiadavkách na predmet zákazky sú považované za určujúce, okrem tých, ktoré sú uvedené ako maximálne a minimálne. |
4. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
5. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotlivé ceny) v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Ceny uvedené v tomto rozpočte budú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvneného tovaru, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
8. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) s periodicitou a množstvom tovaru v závislosti od svojich potrieb, pričom v jednotlivých čiastkových výzvach (objednávkach) bude definované množstvo tovaru, lehoty dodávok a miesta plnenia. |
9. Miestom plnenia sú strediská objednávateľa: Stredisko Bratislava, Domkárska, 827 12 Bratislava; Stredisko Senec, Pezinská cesta 29, 903 01 Senec; Stredisko Pezinok, Malacká cesta, 902 01 Pezinok; Stredisko Malacky, Hlboká 679/31, 901 01 Malacky. |
10. Predmet zákazky musí spĺňať požiadavky STN 58 0111 respektíve ekvivalent EN, STN 65 6072 respektíve ekvivalent EN a spĺňať technické podmienky v zmysle TP 040 ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií) a iné, najmä požiadavky platných technických noriem, právnych predpisov týkajúcich sa ochrany a tvorby životného prostredia, vzťahujúce sa na výrobok, jeho výrobu a zneškodnenie. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar v dohodnutých množstvách, čase a miestne a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe Čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
13. Termín plnenia Čiastkových výziev (objednávok) je najneskôr do 2 dní od obdržania Čiastkovej výzvy Dodávateľovi, pokiaľ v Čiastkovej výzve nie je uvedené inak. V prípade operatívnej Čiastkovej výzvy (objednávky) - mimoriadnej udalosti počas zimnej údržby ciest sa Dodávateľ' zaväzuje dodať predmet zákazky do 24 hodín od obdržania Čiastkovej výzvy (objednávky). |
14. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný tovar bude dodaný podľa technickej špecifikácii a podmienok stanovených v Rámcovej dohode a že počas trvania Rámcovej dohody bude mať vlastnosti predložených dokladov – certifikátov, protokolov, resp. technických listov, ktoré Dodávateľ predložil ako vlastný návrh na plnenie. |
15. Objednávateľ ma právo počas trvania Rámcovej dohody preverovať kvalitu plnenia predmetu Rámcovej dohody/Čiastkovej výzvy (objednávky). V prípade, ak zistí rozdiely v kvalite dodaného tovaru oproti predloženému vlastnému návrhu na plnenie Dodávateľa, ktorý tvorí prílohu Rámcovej dohody, má nárok žiadať od Dodávateľa vykonať na vlastné náklady skúšky certifikovanou skúšobňou. Ak certifikovaná skúšobňa potvrdí uvedené rozdiely, Objednávateľ má právo na vrátenie celej vadnej dodávky tovaru na náklady Dodávateľa a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2 000,00 EUR Dodávateľom. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť prípadné vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie Objednávateľom, a to do 3 dni od jej doručenia. |
17. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, napr. naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vykládku tovaru na mieste dodania. |
18. Po dodaní tovaru v nadväznosti na Čiastkovú výzvu (objednávku) Objednávateľa musí Dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie dodaného tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol a Čiastková výzva (objednávka) budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
19. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
20. Skladovateľnosť, t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov. |
21. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
23.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
23.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
23.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou- prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
24. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
24.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
24.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
24.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
24.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
24.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
24.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
24.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
24.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
24.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
24.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
25. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
26. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Bratislavský, Slovenská republika
12
2 500,00 tona
255 000,00
212 500,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia ponúkaného tovaru vrátane certifikátov, protokolov, resp. technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2021 08:08
14.09.2021 09:00
14.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2021 09:29 - Vstupná ponuka | 255 000,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2021 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 254 000,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: