36076643
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Trnavská cesta 8/A, Bratislava, 82005, SVK
44378726
EMD s. r. o.
Svätoplukova 30, Bratislava, 82108, SVK
Komunikačná technológia pre komunikáciu posádok ZZS s kardiocentrom a neurológom
komunikačná technológia, prevádzka informačného systému
Služba, Tovar
1. Komunikačná technológia pre komunikáciu posádok ZZS s kardiocentrom a neurológom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je obstaranie komunikačnej technológie pre posádky ZZS a vysoko špecializované centrá s cieľom zjednodušiť a skrátiť prednemocničný manažment pacientov s infarktom myokardu a cievnou mozgovou príhodou. Cieľom je zlepšiť prognózu a prežívanie týchto pacientov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Detailný návrh riešenia - Implementačná a integračná dokumentácia | kpl | 1 | ||
Nasadenie a sfunkčnenie riešenia | kpl | 1 | ||
Licencie | kpl | 1 | ||
Softvérová podpora 1 rok | kpl | 1 | ||
SLA | kpl | 1 | ||
Krabicový softvér | kpl | 1 | ||
ČD - zmenové požiadavky | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komunikačná technológia musí zabezpečiť: | - digitálny prenos snímky EKG medzi ambulanciami posádok ZZS, centrom a operátorom na OSZZS SR, |
- | - digitálny prenos kľúčových klinických informácií u pacienta s podozrením na NCMP medzi posádkami ZZS, NCMP centrom MTE centrom a operátorom na OSZZS SR, |
- | - hlasovú a obrazovú konzultáciu medzi zdravotníckymi pracovníkmi posádok ZZS a kardiológom PKI centra, neurológom NCMP centra, lekárom špecialistom MTE centra a operátorom na OSZZS SR, |
- | - možnosť odoslať aktuálnu polohu prichádzajúcej posádky ZZS do zdravotníckeho centra. |
Posádky ZZS: | - možnosť vytvárať prípady podľa kategórií (STEMI, NCMP), |
- | - zaznamenanie a prenos EKG v jednostránkovej aj .,páskovej" podobe, |
- | - prenos jednoduchých klinických údajov o pacientovi, |
- | - možnosť plnej anonymizácie prenášaných klinických a obrazových údajov o pacientovi, |
- | - zobrazenie najbližších centier (PKI, NCMP, MTE), vzdialenosti od centier a odhadovaný čas dojazdu do jednotlivých centier, |
- | - zobrazenie stavu najbližších centier (funkčné, nefunkčné), |
- | - možnosť priameho hlasového spojenia medzi posádkou ZZS a špecialistom v centre, |
- | - zobrazenie potvrdenia o odoslaní informácii do centra, |
- | - zobrazenie potvrdenia o doručení informácii do centra, |
- | - zobrazenie potvrdenia o prevzatí odosielanej informácie špecialistom v centre, |
- | - možnosť označiť smerovanie posádky ZZS s pacientom do centra (smeruje/nesmeruje), |
- | - možnosť prezerania histórie prípadov (časový úsek podľa dohody), |
- | - Nutnosť archivácie zvukovej a obrazovej dokumentácie 20 rokov podľa § 3 ods. 3 písm. D) zákona č. 579/2004 Z.z. |
Centrá, OSZZS SR: | - intenzívna zvuková notifikácia doručenej informácie vynucujúca si spätnú odpoveď, - v prípade mobilného zariadenia ,,push" notifikácia oznamujúca prijatie nového prípadu, |
- | - zobrazenie nového prípadu s časovým údajom o prijatí s možnosťou prezerania doručených informácii od posádky ZZS, - zobrazenie aktuálnej polohy vozidla posádky ZZS na mape, |
- | - v prípade NCMP prípadov možnosť preposlať prípad do najbližšieho MTE centra zo všetkými údajmi o pacientovi získané od posádky ZZS, |
- | - jednoducho telefonicky kontaktovať priamo posádku ZZS, alebo odosielajúce centrum, - možnosť priameho hlasového spojenia medzi a špecialistom v centre a posádkou ZZS, |
- | - možnosť označiť centrum ako nefunkčné, - možnosť virtuálneho odovzdávania služby v centre (smartfón „hotline“) na súkromných telefónoch, |
- | - možnosť aktivácie pohotovostného tímu v nemocnici, - možnosť prezerania histórie prípadov (časový úsek podľa dohody), - možnosť zasielania hromadných správ posádkam ZZS, |
- | - Nutnosť archivácie zvukovej a obrazovej dokumentácie 20 rokov podľa § 3 ods. 3 písm. D) zákona č. 579/2004 Z.z. ,, |
Iné požiadavky: | - DNR musí byť schválený obstarávateľom pred začatím realizačných prác, - využitie mobilného internetu a smartfónov na platforme Mac OS, Android, |
- | - využitie moderných IT postupov (GPS, mapové podklady, spätné notifikácie ... ), - serverovské riešenie, |
- | - splniť všetky podmienky vyplývajúce z aktuálneho zákona o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov 69/2018 Z. z., |
- | - aplikácia musí byť prevádzkovaná vo vládnom cloude a je potrebné službu akreditovať ako cloudovú službu https://www.mirri.gov.sk/sekcie/certifikacia-a-zapis-sluzieb-vladneho-cloudu/index.html , |
- | - graficky jednoduché a intuitívne užívateľské rozhranie, - možnosť databázového spracovania a výstupu údajov, - údaje ktoré sme vytvorili sú našim vlastníctvom |
- | - zasielanie telemetrie z aplikácie na náš centrálny server, - zasielanie auditných logov na náš centrálny server, - využívanie DevOps princípov, - využívanie DevSecOps princípov s SATS, DAST. |
- | - komplexný užívateľský manuál a zaškolenie personálu, - odovzdanie vo forme infraštruktúra ako kód, - trvalá IT podpora produktu, |
Súčasťou poskytnutia tejto služby je aj: | |
- IT podpora: | • k predmetným službám vyžadujeme, každý pracovný deň počas pracovnej doby, na dohodnutom t.č., alebo e-mailovej adrese zabezpečenie kvalifikovanej technickej podpory, |
- | • poskytovateľ garantuje funkčnosť a prevádzku klientskeho pracoviska v dohodnutom čase, |
- | -• SLA bude určovaná automatizovane, sledovaním dohodnutých ukazovateľov s definovanou periodicitou - naša strana je referenčná, |
- | - zabezpečiť dostatočný počet licencii pre posádky ZZS 328 ks , nemocničné centrá 60 ks, 9 ks pre operačné strediská, 20 rezervných licencii |
- | v prípade potreby nasadenia ďalších užívateľov a prípadné testovacie účty napríklad pre potrebu školenia |
- | - správa a riadenie životnosti aplikácie podporného softvéru, - garancia najvyššieho stupňa ochrany dátových tokov, - periodické databázové výstupy, |
- | - databázové výstupy modifikované podľa želania zákazníkov, |
- | - tzv. aktivačný míting- úvodné zaškolenie. Toto školenie je určené pre technickú podporu (následných školiteľov) pre užívateľov na strane posádok ZZS, centier a OSZZS SR, |
- | - digitálny manuál v slovenčine, - inštruktážne video v slovenčine, - dodanie podkladov do manažmentu aktív - zoznamu licencií, zariadení, a pod, |
- | - verzionovanie i odovzdanie zdrojových konfiguračných a parametrizačných súborov. |
Názov |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy predložiť návrh na plnenie všetkých položiek predmetu zmluvy. |
Riešenie diskového poľa musí spĺňať nároky na vysokú dostupnosť tak aby výpadok ktoréhokoľvek komponentu nemal vplyv na beh prevádzkovanej služby. |
Služba musí byť poskytnutá od 01.10.2021 |
Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s Objednávateľom, a to bez ohľadu na to, či Dodávateľ použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť voči subdodávateľom Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi Zoznam subdodávateľov a je povinný oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, do piatich pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. |
Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa alebo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k predmetu tejto zmluvy, len po predchádzajúcom písomnom schválení takejto zmeny alebo doplnenia Objednávateľom. Dodávateľ je povinný k žiadosti o schválenie predložiť Objednávateľovi identifikáciu subdodávateľa, predmet subdodávky, predpokladaný podiel zákazky zadávaný subdodávateľovi a osobu oprávnenú konať za subdodávateľa (meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia). |
V prípade, ak z dokladov alebo dokumentov vyplynie nesplnenie požiadaviek na predmet zmluvy alebo na predloženie dokladov podľa Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi konkrétne dôvody nesplnenia týchto požiadaviek v lehote do 10 pracovných dní od predloženia dokladov alebo dokumentov zo strany Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený následne odstúpiť od zmluvy. |
Ak požadované doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
Dodávateľom predložené doklady Objednávateľ skontroluje a v prípade ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží dohodnutý termín odovzdania diela Objednávateľ má nárok požadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej ceny predmetu Zmluvy za každý začatý deň omeškania. |
Ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s odstránením vád, nefunkčnosti diela, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z dohodnutej ceny predmetu Zmluvy, alebo jeho časti za každý deň omeškania. |
Zmluvné strany podpisom tejto Zmluvy výslovne prehlasujú, že zmluvné sankcie v nej dohodnuté nepovažujú a ani v budúcnosti nebudú považovať za neprimerane vysoké, nakoľko sú dohodnuté v dôsledku nutnosti zabezpečenia dodržania termínov dohodnutých v tejto Zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za poskytnutie služby do 10 pracovných dní odo dňa riadneho poskytnutia, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola služby poskytnutá. |
V prípade, že Objednávateľ nedodrží dohodnutý termín splatnosti faktúry. Zhotoviteľ má nárok požadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej ceny predmetu Zmluvy za každý začatý deň omeškania. |
Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto RD. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie predmetu zákazky skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak sa porušenie zmluvnej povinnosti zmluvnou stranou považuje v zmysle tejto Zmluvy alebo v zmysle § 345 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka za podstatné porušenie Zmluvy, môže oprávnená strana od Zmluvy odstúpiť, pokiaľ to oznámi písomne druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní po tom, ako sa o porušení dozvedela. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto Zmluvy, ak: |
a) bude Dodávateľ meškať s termínom plnenia dohodnutým v tejto Zmluve viac ako 7 dní, |
b) ak bude Dodávateľ preukázateľne vykonávať práce v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto Zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol Objednávateľom písomne upozornený a ktoré napriek upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
c) na plnenie Zmluvy použije osoby bez príslušných oprávnení, alebo odmietne uviesť a preukázať ich odbornú spôsobilosť na plnenie. |
Ak oprávnená strana oznámi druhej strane, že na splnení zmluvných povinností naďalej trvá, alebo nevyužije v lehote právo od Zmluvy odstúpiť, môže od Zmluvy odstúpiť len spôsobom pre nepodstatné porušenie Zmluvy v zmysle § 346 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. |
Ak oprávnená strana v lehote na odstúpenie od Zmluvy stanoví na dodatočné plnenie dodatočnú lehotu, vzniká jej právo odstúpiť od Zmluvy až po uplynutí dodatočnej lehoty. |
Odstúpením od Zmluvy táto zaniká dňom doručenia vôle oprávnenej strany druhej zmluvnej strane. |
Odstúpením od Zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo Zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody a ušlého zisku v zmysle Obchodného zákona, nárokov na dovtedy uplatnené zmluvné, resp. zákonné sankcie a nárokov vyplývajúcich z ustanovení tejto Zmluvy o poskytovaní záruky a zodpovednosti za vady diela, ktorá bola do odstúpenia od Zmluvy poskytnutá. |
Zmluvné strany sa dohodli, že môžu ukončiť túto RD bez udania dôvodu písomnou výpoveďou s jednomesačnou výpovednou lehotou. Výpoveď musí byť písomná a doručená druhej zmluvnej strane. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Vyššia moc |
-Ak v dôsledku prípadov vyššej moci dôjde k ohrozeniu termínu plnenia, je zhotoviteľ povinný okamžite oznámiť objednávateľovi výslednú situáciu ohľadne možnosti zhotovenia diela. V prípade potreby zmluvné strany dohodnú úpravu zmluvných vzťahov k termínovej časti, formou dodatku k tejto zmluve. |
Pod výrazom „vyššia moc“ sa myslia všetky udalosti, ktoré sa nedajú naplánovať, ani prekonať po podpísaní zmluvy a ktoré sa dajú považovať za neodvratné a neobyčajné udalosti, ako napr. vojna, požiar, záplavy, extrémne poveternostné podmienky znemožňujúce montáž, alebo iné katastrofy, štrajky, obmedzenia importu alebo exportu zavedené vládou a všetky ostatné udalosti, ktoré sú mimo vplyvu zmluvných strán. |
Ak sa splnenie tejto zmluvy stane nemožným do 2 mesiacov od vyskytnutia sa vyššej moci, strana, ktorá sa bude chcieť odvolať na vyššiu moc, požiada druhú stranu o úpravu zmluvy najneskôr do 14 dní od vzniku prípadu vyššej moci vo vzťahu k predmetu, cene a času plnenia. Ak nedôjde k dohode, má strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc právo odstúpiť od zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia. |
Za škody spôsobené v dôsledku vyššej moci zhotoviteľ nezodpovedá. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (MZ SR). |
Trnavská cesta 8/A, 820 05 Bratislava 25, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
115 776,00
96 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2021 08:40
27.09.2021 09:00
27.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2021 08:49 - Vstupná ponuka | 115 776,00 | € | Cena s DPH |
27.09.2021 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 770,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: