• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 15:10

Detail zákazky Z202117915

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.09.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 15:10

Základné údaje

Z202117915

OF-239281

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926303

Objednávateľ

37977997

Ústav pamäti národa

Miletičova 19, Bratislava, 82018, SVK

Dodávateľ

44925417

DRUCKER s.r.o.

Oščadnica 1820, Oščadnica, 02301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne, alternatívne a renovované tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a faxov, tonery do fotokopírovacích strojov, originálne tonery, kompatibilné tonery, renovované tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne, alternatívne a renovované tonery - Canon, Hewlett Packard (HP), Lexmark a Samsung
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner renovovaný alebo alternatívny HPQ2612A ks 20
Toner renovovaný alebo alternatívny HPQ2613A ks 4
Toner renovovaný alebo alternatívny  HPC285A ks 20
Toner originálny Canon 039H ks 8
Toner alternatívny alebo renovovaný Canon 719H ks 8
Toner originálny Canon 718 čierny ks 8
Toner originálny Canon 718 žltý ks 8
Toner originálny Canon718 purpurový ks 8
Toner originálny Canon 718 azúrový ks 8
Toner renovovaný alebo alternatívny Canon T ks 8
Toner alternatívny alebo renovovaný Lexmark B222000 ks 8
Toner originálny Samsung MLT - D111L ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom (v rámci mesta Bratislava).
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní po uzatvorení tejto Rámcovej dohody pre riadne vystavovanie objednávok, predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH.
Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t.j. 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia Rámcovej dohody, na základe samostatných záväzných objednávok.
Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe/osobám objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 8:00 h do 15:00 h.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa.
Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom.
Originál faktúry musí byť doručený objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny a do výšky celkového počtu jednotlivých položiek.
Originálne tonery musia byť nové, zabalené v originálnych obaloch a alternatívne a renovované tonery musia byť dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ dodá tonery, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ prevezme od objednávateľa použité tonery pri dodaní originálnych, alternatívnych alebo renovovaných tonerov a zabezpečí na svoje náklady ich ekologickú likvidáciu.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miletičova 19, P.O.Box 29, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

7 400,00

7 400,00

V súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

06.09.2021 10:33

13.09.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 11
 52
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2021 20:24 - Vstupná ponuka 7 399,20 € Cena s DPH
07.09.2021 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka 7 399,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS