37977997
Ústav pamäti národa
Miletičova 19, Bratislava, 82018, SVK
44925417
DRUCKER s.r.o.
Oščadnica 1820, Oščadnica, 02301, SVK
Originálne, alternatívne a renovované tonery
tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a faxov, tonery do fotokopírovacích strojov, originálne tonery, kompatibilné tonery, renovované tonery
Tovar, Služba
|
1. Originálne, alternatívne a renovované tonery - Canon, Hewlett Packard (HP), Lexmark a Samsung
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toner renovovaný alebo alternatívny HPQ2612A | ks | 20 | ||
| Toner renovovaný alebo alternatívny HPQ2613A | ks | 4 | ||
| Toner renovovaný alebo alternatívny HPC285A | ks | 20 | ||
| Toner originálny Canon 039H | ks | 8 | ||
| Toner alternatívny alebo renovovaný Canon 719H | ks | 8 | ||
| Toner originálny Canon 718 čierny | ks | 8 | ||
| Toner originálny Canon 718 žltý | ks | 8 | ||
| Toner originálny Canon718 purpurový | ks | 8 | ||
| Toner originálny Canon 718 azúrový | ks | 8 | ||
| Toner renovovaný alebo alternatívny Canon T | ks | 8 | ||
| Toner alternatívny alebo renovovaný Lexmark B222000 | ks | 8 | ||
| Toner originálny Samsung MLT - D111L | ks | 2 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom (v rámci mesta Bratislava). |
| Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní po uzatvorení tejto Rámcovej dohody pre riadne vystavovanie objednávok, predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH. |
| Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t.j. 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia Rámcovej dohody, na základe samostatných záväzných objednávok. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe/osobám objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 8:00 h do 15:00 h. |
| Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
| Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
| Originál faktúry musí byť doručený objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
| Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
| Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny a do výšky celkového počtu jednotlivých položiek. |
| Originálne tonery musia byť nové, zabalené v originálnych obaloch a alternatívne a renovované tonery musia byť dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
| Dodávateľ dodá tonery, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ prevezme od objednávateľa použité tonery pri dodaní originálnych, alternatívnych alebo renovovaných tonerov a zabezpečí na svoje náklady ich ekologickú likvidáciu. |
| Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
Miletičova 19, P.O.Box 29, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
7 400,00
7 400,00
V súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
06.09.2021 10:33
13.09.2021 14:00
13.09.2021 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.09.2021 20:24 - Vstupná ponuka | 7 399,20 | € | Cena s DPH |
| 07.09.2021 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 399,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: