30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47619651
SURVEYE, s. r. o.
Kapitulská 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
servis, skener
Služba
1. Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
|
|
---|---|
Funkcia |
Digitalizácia leteckých meračských snímok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava a profylaktika vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oprava (výmena) svetelného zdroja | 1 ks |
Oprava (výmena) zdvíhacích motorčekov | 2 ks |
Maitenance riadiacej jednotky | 1 ks |
Aktualizácia SW vybavenia na vyššiu verziu | 1ks |
Údržba mechanických častí zariadenia-premazanie a nastavenie vôle posunov | 2 ks |
Nastavenie prístroja, rádiometrická a geometrická kalibrácia zariadenia | 1 ks |
Náhradný spotrebný materiál - lampa (svetelný zdroj) - "Transmissive Lamp" | 1 ks |
Náhradný spotrebný materiál - sklo prítlačné (horné) - "JobSheet" | 2 ks |
Náhradný spotrebný materiál - zdvíhací motorček krycieho skla s predovkou - "Engine with gearbox of the cover glass tapper". | 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Originálne náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky |
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu, alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
V prípade potreby, umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa |
- požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, -objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov, |
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Servisné práce budú vykonané v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho / dodacieho/ listu vystaveného dodávateľom, obidvoma stranami |
Montážny /dodací/ list bude prílohou faktúry. Montážny /dodací/ list musí obsahovať údaje o skutočnom čase / v hodinách/ potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou,, |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedené v predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
27.09.2021 13:46 — 15.10.2021 13:46
1,00 súbor položiek
17 000,00
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2021 13:25
13.09.2021 09:00
13.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2021 20:34 - Vstupná ponuka | 16 998,00 | € | Cena s DPH |
11.09.2021 20:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: