37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
00684422
DOPRA - VIA, a.s.
Drieňová 27, Bratislava, 82656, SVK
Kationaktívna asfaltová emulzia C65 B4
asfaltová emulzia, katiónaktívna emulzia, vysprávky živičných krytov, údržba vozovky
Tovar, Služba
1. Katiónaktívna asfaltová emulzia C65B4
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je katiónaktívna emulzia s nemodifikovaným spojivom C65B4 určená pre vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek v spojitosti s kamenivom frakcie 2/5 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo asfaltovej emulzie C65B4 - dodanie v jednorázových sudoch s objemom cca 200 l | tona | 5 | ||
Predpokladané množstvo asfaltovej emulzie C65B4 - prečerpanie do nádrže objednávateľa | tona | 75 | ||
- obsah asfaltu | %,m/m | 63 | 67 | |
- štiepiteľnosť | - | 110 | 195 | |
- zvyšok na site 0,5 mm | %,mm | =< 0,5 | ||
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 2 mm pri 40 oC | s | 15 | 70 | |
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 4 mm pri 40 oC | s | 5 | 70 | |
- skladovateľnosť | týždeň | 6 | ||
- priľnavosť k referenčnému kamenivu | - | ≥ 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | Katalógových listoch emulzií a zálievok 1/2014 |
Emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | STN EN 13808 Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto dodania. Miestom dodania sú sídla objednávateľa v lokalitách Senica a Dunajská Streda. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a zmluvnej ceny. Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Vyhlásenie o parametroch v zmysle normy EN13808 a platné certifikáty na preukázanie a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie tovaru a na preverenie schopnosti dodávateľa dodať tovar s požadovanými technickými a kvalitatívnymi parametrami ( v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov). |
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov na príslušnú emulziu (v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov ). |
Požadované doklady dodávateľ predloží vo formáte .pdf, .jpg e-mailom na adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
Dodávky budú realizované na základe čiastkových objednávok (zasielaných e-mailom) v množstvách podľa potreby objednávateľa. |
Minimálne množstvo jednej dodávky emulzie, ktorá bude prečerpaná do nádrže objednávateľa sú 3 tony (miesto dodania Senica). Maximálne množstvo jednej dodávky emulzie, ktorá bude prečerpaná do nádrže objednávateľa je 20 ton (miesto dodania Dunajská Streda). |
Objednávateľ požaduje dodať asfaltovú emulziu do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi. |
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu o preukázaní zhody vlastností emulzie. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný objednávateľom a dodávateľom, alebo ak tovar bol doručený prepravnou spoločnosťou, ktorú si dodávateľ na tento účel zabezpečil, tak aj podpisom pracovníka prepravnej služby, ktorý tovar doručil. |
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Vo faktúre uvádzať číslo rámcovej dohody, ku ktorej sa faktúra viaže. |
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi. |
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. Záruka počas skladovania tovaru je stanovená v zmysle STN EN 13808:2005 na 56 dní. Počas záručnej doby sa uplatňujú tieto záručné a reklamačné podmienky: musia byť dodržané zásady skladovania v zmysle STN EN 13808:2005 a vydaného vyhlásenia o parametroch výrobku. |
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote aj s odôvodnením. |
V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania (Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH), podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
Dunajská Streda (Bratislavská 10) , Senica (Železničná 356/134), Trnavský, Slovenská republika
12
80,00 tona
36 816,00
30 680,00
Objednávateľ požaduje predložiť špecifikáciu ponúkaného tovaru a uvedením obchodnej značky/názvu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2021 13:47
03.09.2021 10:00
03.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.09.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 36 816,00 | € | Cena s DPH |
03.09.2021 06:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: