• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2021 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 11:20

Detail zákazky Z202117888

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.08.2021 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 11:20

Základné údaje

Z202117888

OF-240769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901318

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

44526075

ROAX s.r.o.

Roľnícka 501, Andovce, 94123, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Škrabka na zemiaky

škrabka, zemiaky, nerez

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Škrabka na zemiaky 20 kg nerezová
Funkcia
Strojné vybavenie kuchýň na škrabanie zemiakov a koreňovej zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Hmotnosť jednej náplne kg 20
Výkon za hodinu kg 300
Napätie V 400
Príkon kW 0,6
Šírka mm 750
Hĺbka mm 800
Výška mm 950
Doba 1 pracovného cyklu min 1,5 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celonerezové prevedenie Áno
Vnútorné steny a dolná časť komory pokrytá abrazívnym materiálom - korund Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Konečná cena zahŕňa dovoz nového, zatiaľ nepoužívaného a nepoškodeného tovaru na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný aktualizovaný rozpočet, vrátane typového označenia  a technickej dokumentácie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku.
Dodanie predmetu tovaru a služby je možné len v pracovných dňoch od 8.00 hod - do 13.00 hod. Dodávka a montáž tovaru je potrebné nahlásiť minimálne 2 dni vopred.
Po inštalácii  - osadenie, napojenie na vodu a  elektrickú energiu - odskúšanie a vykonanie prvej odbornej prehliadky elektrického spotrebiča.
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný, nekvalitný alebo poškodený. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
Záručna doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu.Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie mailom,telefonický objednávateľa, reklamáciu vyhodnotiť.
Porušenie ľubovoľnej   uvedenej požiadavky v opisnom formulári vrátane nedodržania technických parametrov  sa považuje za  podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie dodávateľovi.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Cena musí byť vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže, revíznej správy a zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hod.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje  bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie mailom, alebo telefonicky , reklamáciu vyhodnotiť.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe protokolu o odovzdaní, resp. dodacieho listu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

06.09.2021 07:00 — 30.09.2021 13:00

1,00 ks

1 953,00

1 627,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Plnenie zákazky musí spĺňať minimálne požiadavky uvedené v technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.08.2021 10:27

27.08.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2021 11:18 - Vstupná ponuka 1 920,00 € Cena s DPH
24.08.2021 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 905,75 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS