• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 10:20

Detail zákazky Z202117877

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 10:20

Základné údaje

Z202117877

OF-239533

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908093

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Injektor na aplikáciu kontrastných látok pre CT

injektor, dávkovač kontrastnej látky

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Injektor na aplikáciu kontrastných látok pre CT
Funkcia
Injektor na aplikáciu kontrastných látok pre CT
Prevedenie injektora stropná verzia – jednoramenný záves
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem valca pre KL ml 200
Objem valca pre NaCL ml 200
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku KL ml/s 0,1 10
Postupnosť nastavenia rýchlosti prietoku NaCL ml/s 0,1 10
Rozsah programovania tlaku KL PSI 10 300
Rozsah programovania tlaku NaCL PSI 10 300
Možnosť nastavenia páuz v sekundových intervaloch s 300
Rýchlosť automatického plnenia ml/s 1,5 8,0
Nastaviteľný objem automatického plnenia po: ml 1 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sieťové napájanie: AC100 – 240V 50 / 60Hz áno
Konzola – farebná, dotykom ovládateľná obrazovka áno
Zobrazenie tlakovej krivky v reálnom čase áno
Požadujeme simultánne mixovanie KL a NaCl, ktoré sa spúšťa a prebieha v rovnakom čase s možnosťou zadania rôznych požadovaných percentuálnych pomerov áno
Požadujeme ohrev KL áno
Transparentné použitie originálnych balení ako KL tak aj NaCl priamo k pacientovi áno
Požaduje sa možnosť denného použitia ŠZM áno
Detekcia vzduchu a jej kontrola áno
Ručný spínač s časovačom áno
Možnosť ovládania injektora – priamo z injektora alebo z konzoly áno
Možnosť rozšírenia o softvérové rozšírenie – o modul na výpočet optimálneho množstva a prietoku KL prispôsobené individuálnym vlastnostiam ( hmotnosť, výška, srdcová činnosť ) a potrebám každého pacienta áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania (e-mailom):
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru , ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja,
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, Vyhlásenie o zhode a platný ŠÚKL kód.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný  a nerepasovaný
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Spolu s prístrojom musí byť odovzdané: návod na používanie v slovenskom alebo českom jazyku, protokol o zaškolení, záručný list, preberací/inštalačný protokol
Záručná doba na celý prístroj je minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu/ Inštalačného protokolu
Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu vrátane vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale počas trvania záručnej doby, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky.
Záručný servis - nástup technika na opravu do 24 hod.
Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja.
Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol / Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja . Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.09.2021 14:00

1,00 ks

26 935,00

26 935,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2021 08:01

02.09.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2021 14:31 - Vstupná ponuka 26 935,00 € Cena bez DPH
30.08.2021 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka 26 930,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS