• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 10:05

Detail zákazky Z202117876

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 10:05

Základné údaje

Z202117876

OF-239694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908091

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

30774691

SZP SK, s. r. o.

Pílová 13, Bratislava, 85110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Žehliaci lis tvarovej bielizne univerzálny

žehlenie

  • 42718200-4 - Žehliace lisy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Žehliaci lis tvarovej bielizne univerzálny
Funkcia
žehlenie tvarovej bielizne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemyselný žehliaci lis - napríklad LAV-R1V alebo ekvivalent ks 1
šírka tvarovky mm 440 600
dĺžka tvarovky mm 1200 1400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemyselný žehliaci lis Pneumaticky ovládaný, prítlak hornej tvarovky sa spúšťa prostredníctvom dvoch tlačidiel.
Priemyselný žehliaci lis Model určený pre pripojenie na centrálny prívod pary a stlačený vzduch.
Priemyselný žehliaci lis Spodná tvarovka vybavená nábalom a poťahom z teplu odolných materiálov.
Priemyselný žehliaci lis Pripojenie pary 1/2", odporúčaný tlak pary 400-800kPa.
Priemyselný žehliaci lis odvod kondenzu 1/2"
Priemyselný žehliaci lis pripojenie na stalačený vzduch 3/8", tlak 4-7 bar
Priemyselný žehliaci lis tvarovka obdĺžnikového tvaru
Doprava na miesto dodania, montáž vrátane jeho montáže na jestvujúce rozvody príp. potrebné prispôsobenie jestvujúcich rozvodov , skúšobná prevádzka, uvedenia do riadnej prevádzky a zaškolenie obsluhy, revízne správy. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesto plnenia, balné, montáž zariadenia, montáž na jestvujúce rozvody ( para 2", kondenz 6/4") príp. potrebné prispôsobenie jestvujúcich rozvodov, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu, revízne správy.
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý
Na predmet kúpnej zmluvy objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa:
- typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, popisy, návody, technické listy a iné doklady a dokumenty k tovaru v slovenskom alebo českom jazyku, ktoré musia obsahovať popis funkcie, technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
- všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť Certifikát , vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenia a pod.).
- technická dokumentácia so všetkými technickými údajmi potrebnými k vykonaniu stavebnej a technickej pripravenosti na strane objednávateľa pred inštaláciou prístroja, pokiaľ tieto kompletné technické údaje neobsahuje prospektový materiál.
Objednávateľ umožňuje dodať ekvivalent zariadenia za nasledovných podmienok:
- ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov, alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
- rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodaním ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Objednávateľ vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej a odsúhlasenej objednávateľom.
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Ak je potrebné technické zaškolenie pre údržbu odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní minimálne 36 mesiacov na kompletné zariadenie okrem častí majúcich povahu spotrebného materiálu odo dňa kedy je zariadenie uvedené do riadnej prevádzky.
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenia vykonávať predávajúci autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení, za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
- oprava vád a porúch predmetu zmluvy, t.j. uvedenie predmetu zmluvy do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
- dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná predávajúcim, a to vrátane všetkého nevyhnutného spotrebného materiálu (nábaly, vosky,mazací a čistiaci materiál),
- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov,
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky
- vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy,
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov predávajúceho z /a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu,
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami.
Záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí kupujúci neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
V prípade, ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, predávajúci poskytne kupujúcemu telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by kupujúci ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, predávajúci zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia.
V prípade, ak servisný zásah trvá dlhšie ako jednu hodinu od nástupu a súčasne sa nejedná o vadu spadajúcu pod záručný servis, je predávajúci oprávnený si účtovať cenu servisnej hodiny za každú ďalšiu hodinu trvania servisného zásahu vrátane do/z miesta inštalácie zariadenia, maximálne však 30 EUR bez DPH za každú ďalšiu hodinu.
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru.
Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt nástupu na servis alebo na odstránenie vady tovaru (záručnej alebo pozáručnej), sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania, pričom popri tejto zmluvnej pokute si objednávateľ môže voči dodávateľovi uplatniť aj nárok na náhradu celej skutočne vzniknutej škody, ktorá mu vznikla v príčinnej súvislosti s týmto omeškaním dodávateľa.
Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis technikmi hovoriacimi slovensky alebo česky, ktorí sú oprávnení na vykonávanie servisu v súlade s techn. normami.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. Toto neplatí v prípade, ak je možné stroj opraviť na mieste.
Sankcie:
- v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi (na jeho výzvu) zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % denne z kúpnej ceny s DPH za každý aj začatý kalendárny deň omeškania, pričom popri tejto zmluvnej pokute si objednávateľ môže voči dodávateľovi uplatniť aj nárok na náhradu celej skutočne vzniknutej škody, ktorá mu vznikla v príčinnej súvislosti s týmto omeškaním dodávateľa.
- objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ môže požadovať úrok z omeškania s úhradou faktúry vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinností za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje uvedené považovať za naplnenie dôvodov hodných osobitného zreteľa a verejné obstarávanie zrušiť podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 3-2018).
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti , môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy s DPH, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2021 14:00

1,00 ks

8 920,00

8 920,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2021 08:01

02.09.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2021 16:59 - Vstupná ponuka 8 920,00 € Cena bez DPH
01.09.2021 16:47 - Najvýhodnejšia ponuka 8 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS