• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202117873

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202117873

OF-240225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908089

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35733853

CMI spol. s r.o.

Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický keratorefraktometer

keratometer, refraktometer, automatický, oftalmológia

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický keratorefraktometer
Funkcia
prístroj na meranie refrakcie a zakrivenia rohovky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- meranie priemeru rohovky mm 1 14
- meranie priemru zrenice mm 1 14
Refraktometria: --- ---
Sféry (pri vzdialenosti vertexu12mm) D -25 +22
Cylinder (pri vzdialenosti vertexu 12mm) D -10 +10
AXIS ° 0° 180°
Keratometria: --- ---
- rozsah mm 5 11
- refrakcia rohovky D 31 68
- astigmatizmus rohovky D 0 10
AXIS ° 0° 180°
Meraná plocha - priemer mm 3,00 6,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodaný predmet zákazky musí spĺňať minimálne nasledovné:
bezkontaktná metóda merania áno
automatický reraktokeratometer áno
meranie keratometrie áno
meranie refrakcie áno
IOL mód áno
kataraktový mód áno
zabudovaná plne automatická termo tlačiareň áno
farebný LCD dotykový displej áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania (e-mailom):
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru , ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja,
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, Vyhlásenie o zhode a platný ŠÚKL kód.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný  a nerepasovaný
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Spolu s prístrojom musí byť odovzdané: návod na používanie v slovenskom alebo českom jazyku, protokol o zaškolení, záručný list, preberací/inštalačný protokol
Záručná doba na celý prístroj je minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu/ Inštalačného protokolu
Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu vrátane vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale počas trvania záručnej doby, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky.
Záručný servis - nástup technika na opravu do 24 hod.
Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja.
Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol / Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja . Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje uvedené považovať za naplnenie dôvodov hodných osobitného zreteľa a verejné obstarávanie zrušiť podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 3-2018).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

08.10.2021 14:00

1,00 ks

9 900,00

9 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2021 08:00

02.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2021 10:03 - Vstupná ponuka 9 900,00 € Cena bez DPH
30.08.2021 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 9 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS