• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 13:30

Detail zákazky Z202117858

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.09.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.09.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.09.2021 13:30

Základné údaje

Z202117858

OF-240607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5926243

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, Konferenčný stolík s policou, Písací stôl, Roh medzi pracovnými stolmi, Skriňa policová dvojdverová malá, Skriňa vysoká kombinovaná, Skriňa na šanóny presklenená, Šatníková skriňa dvojdverová, Zasadací stôl obojstranné sedenie, Kontajner 4-zásuvkový na kolieskach

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 45421140-7 - Montáž kovových stolárskych výrobkov okrem dverí a okien
  • 45422000-1 - Tesárske montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčný stolík s policou
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 700
hĺbka mm 700
výška mm 500
hrúbka DTD drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: laminovaná drevotrieska DTD hrúbky min. 18 mm, plastové klzáky na nohy stola
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 2. Písací stôl I.
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1600
hĺbka mm 740
výška mm 750
hrúbka drevotriesky mm 18 25
prechodka na kabeláž pre PC ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: laminovaná drevotrieska DTD hrúbky min. 18 mm max. 25 mm; ABS hrana hrúbky 2 mm, plastové klzáky na nohy stola, prechodka na kabeláž
farba dekoru: orech, farba prechodky prispôsobená farebnosti dekoru materiálu
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
Pri zostave rohového písacieho stola (položka č. 2, č. 3 a č. 4) je po zmontovaní a uložení nábytku potrebné zoskrutkovať stoly a roh dokopy, kvôli zabráneniu posúvania. Otvor na prechodku na kabeláž pre PC je potrebné urobiť na mieste montáže podľa pokynov objednávateľa.
Pri výrobe písacích stolov v položke č. 2, č. 3 a č. 4 je nevyhnutné dodržať jednotnú výšku aj hrúbku materiálu - stoly s rohom tvoria jednu pracovnú plochu.
 3. Písací stôl II.
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1000
hĺbka mm 740
výška mm 750
hrúbka drevotriesky mm 18 25
prechodka na kabeláž pre PC ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: laminovaná drevotrieska DTD hrúbky min. 18 mm; max. 25 mm; ABS hrana hrúbky 2 mm, plastové klzáky na nohy stola
farba dekoru: orech, farba prechodky prispôsobená farebnosti dekoru materiálu
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
Pri zostave rohového písacieho stola (položka č. 2, č. 3 a č. 4) je po zmontovaní a uložení nábytku potrebné zoskrutkovať stoly a roh dokopy, kvôli zabráneniu posúvania. Otvor na prechodku na kabeláž pre PC je potrebné urobiť na mieste montáže podľa pokynov objednávateľa.
Pri výrobe písacích stolov v položke č. 2, č. 3 a č. 4 je nevyhnutné dodržať jednotnú výšku aj hrúbku materiálu - stoly s rohom tvoria jednu pracovnú plochu.
 4. Roh medzi pracovnými stolmi
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 740
hĺbka mm 740
výška mm 750
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doska stola: obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18mm - hrana 2 mm ABS, boky stola plné, laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, plastové klzáky na nohy stola
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
Pri zostave rohového písacieho stola (položka č. 2, č. 3 a č. 4) je po zmontovaní a uložení nábytku potrebné zoskrutkovať stoly a roh dokopy, kvôli zabráneniu posúvania.
Pri výrobe písacích stolov v položke č. 2, č. 3 a č. 4 je nevyhnutné dodržať jednotnú výšku aj hrúbku materiálu - stoly s rohom tvoria jednu pracovnú plochu.
 5. Skriňa policová dvojdverová malá
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 800
hĺbka mm 400
výška mm 1000
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: korpus, police, dvierka: obojstranne laminovaná drevotrieska hr.  min. 18 mm, ABS hrany hrúbky 2 mm, chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu hrúbky min. 18 mm, police prestaviteľné v rozstupe 25 mm, kovové úchytky, nábytkové nožičky nízke
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 6. Skriňa vysoká kombinovaná
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1200
hĺbka mm 400
výška mm 1900
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
spodná časť skrine dvojdverová s jednou policou, horná časť otvorená s dvoma policami, plastové rektifikovateľné nohy s krytovaním, materiál: obojstranne laminovaná drevotrieska min. 18 mm, ABS hrany hrúbky 2 mm,
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 7. Skrinka na šanóny kombinovaná
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 910
hĺbka mm 400
výška mm 1900
hrúbka drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: korpus, police: obojstranne laminátová drevotrieska hrúbky min. 18 mm, chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu hrúbky min. 18 mm, pomer 3:2, uzatvárateľná dolná časť tvorí dolné 2/3celkovej výšky skrine, vrchná časť neuzatvárateľná, plastové rektifikovateľné nohy s krytovaním, police sú prestaviteľné v rozstupe 25 mm
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 8. Skriňa na šanóny presklenená
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 910
hĺbka mm 400
výška mm 1900
hrúbka DTD drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: korpus, police: obojstranne laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm, chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu, hrúbky min. 18 mm, pomer 3:2, uzatvárateľná dolná časť, vrchná uzatvárateľná časť presklenená, plastové rektifikovateľné nohy s krytovaním, police sú prestaviteľné v rozstupe 25 mm
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 9. Šatníková skriňa dvojdverová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 700
hĺbka mm 600
výška mm 1900
hrúbka DTD drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednoduchá a praktická, 1 polica a 1 šatníková tyč, materiál: korpus, police: obojstranne laminátová drevotrieska hr. min. 18 mm, ABS hrany hrúbky 2 mm, držiak na kabáty, úchytky na dvere kovové, uzamykanie na FAB zámka, alebo ekvivalent, plastové rektifikovateľné nohy s krytovaním,
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 10. Zasadací stôl obojstranné sedenie
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka mm 1500
širka mm 900
výška mm 750
hrúbka DTD drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: dosky stola: obojstranne laminátová drevotrieska hrúbky min. 18 mm; ABS hrany hrúbky 2 mm, boky stola plné laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm; plastové klzáky na nohy stola
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
 11. Kontajner 4-zásuvkový na kolieskach
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
širka mm 400
hĺbka mm 450
výška mm 600
hrúbka DTD drevotriesky mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
uzamykateľný kontajner do kancelárie 4-zásuvkový, mobilný na 4 plastových kolieskach, materiál: laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm, kvalitné kovové úchytky na čielkach zásuviek, uzamykateľný centrálne, materiál laminovaná drevotrieska hrúbky min. 18 mm, ABS hrany hrúbky 2mm
farba dekoru: orech
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena
1. Celková cena i jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa  zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán:
1. Objednávateľ posúdi a vyhodnotí vlastný návrh Dodávateľa (predložený v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opisnom formulári (OF) zákazky. K návrhu Dodávateľa sa Objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. Ostatný postup v tejto súvislosti je daný ustanoveniami OPETu.
2. Dodávateľ je povinný po obdržaní akceptácie od Objednávateľa v prípade, ak nebol súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky rozpočet podľa položiek predmetu zákazky, predložiť najneskôr do 3 pracovných dní podrobnú cenovú kalkuláciu, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: podľa položiek predmetu zákazky rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
3. Dodávateľ je súčasne povinný ešte pred začatím výroby, najneskôr však do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, predložiť vzorky dekoru nábytku, a vzorky prechodky na kabeláž pre PC na schválenie zodpovednej osobe Objednávateľa. Pred výrobou nábytku predloží Dodávateľ technickú dokumentáciu k výrobe na odsúhlasenie zodpovednej osobe Objednávateľa. V prípade nejasností Dodávateľ konzultuje so zodpovednou osobou Objednávateľa.
4. Pri výrobe písacích stolov v položke č. 2, č. 3 a č. 4 je nevyhnutné dodržať jednotnú výšku aj hrúbku materiálu - stoly s rohom tvoria jednu pracovnú plochu.
III. Dodanie:
1. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
2. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. Špecifikácia s ilustračnými fotografiami sa nachádza v prílohe.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru na miesto určenia uvedené v objednávkach Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní a oznámenie dátumu plnenia aspoň 48 hodín vopred.
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, Dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s Objednávateľom. Objednávateľ požaduje poskladanie a montáž nábytku (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na mieste dodania. Pri zostave rohového písacieho stola je po zmontovaní a uložení nábytku potrebné zoskrutkovať stoly a roh dokopy, kvôli zabráneniu posúvania. Otvory na prechodky na kabeláž pre PC je potrebné urobiť na mieste montáže podľa pokynov Objednávateľa.
6. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 16:00 hod.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
8. Objednávateľ požaduje záruku 24 mesiacov, ktorá začne plynúť odo dňa odovzdania kancelárskeho nábytku na mieste dodania.
IV. Reklamácie:
1. V prípade reklamácie na dodanom tovare má Dodávateľ povinnosť vymeniť na vlastné náklady vadný tovar za nový, rovnakých alebo lepších parametrov.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

17.09.2021 08:00 — 29.10.2021 16:00

1,00 súbor

1 644,00

1 370,00

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 09:06

13.09.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.09.2021 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 886
 54
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.08.2021 11:08 - Vstupná ponuka 1 644,00 € Cena s DPH
06.09.2021 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 641,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS