• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 10:55

Detail zákazky Z202117842

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2021 10:55

Základné údaje

Z202117842

OF-240699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5931190

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

370337075

Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki

hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienizačný kontajner

kontajner, odpad, hygienizácia

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienizačný kontajner
Funkcia
Naťahovací abroll kontajner s aktívnym prevzdušňovacím systémom a riadiacou jednotkou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hygienizačný kontajner ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spĺňa všetky podmienky na zariadenie určené na hygienizáciu VŽP 3 podľa Nariadenia EP a Rady EÚ 1069/2009 a Nariadenia komisie (EÚ) č. 142/2011 áno
Ročné množstvo spracovaných odpadov min. 500 t
Vonkajšie normalizované rozmery dĺžka 6,40 m, šírka 2,5 m, výška 2,48 m, vstupná hmotnosť min. 17 000 kg, príkon cca 80 W, napájanie 230 V/50 Hz
Materiál vnútorné steny z nehrdzavejúcej ocele o hrúbke min. 3 mm, výška háku 1570 mm, dno, boky a predná stena tepelne izolovaná s hrúbkou izolácie min. 50 mm
Prevedenie kontajnera určený do vonkajšieho prostredia, objem vane min. 25 m3, veko utesnené, otvárateľné nahor a pokryté protizápachovou membránou, otvárané zdvihákom a zaistené svorkami na troch stranách
Ďalšie požiadavky na prevedenie senzor otvorenie/zatvorenie veka, tlakový snímač, sonda na meranie teploty
Ďalšie požiadavky na prevedenie Intervalový režim pre doby prevzdušňovania a tiež ručný režim pre spínanie ventilátorov
Ďalšie požiadavky na prevedenie ventilátor radiálny so vstupnou mriežkou, 2 x 2 guľový ventil na vypúšťanie výluhovej vody, 3 línie prevzdušňovacieho potrubia z nehrdzavejúcej ocele o dĺžke 6 m každá, zvárané s podlahou
Ďalšie požiadavky na prevedenie plne funkčné ovládanie kontajnera cez Smart telefón, tablet alebo počítač súčasne, automatizovaný proces riadenia prostredníctvom merania teploty a vyhodnocovania času zapnutia prevetrávania
Ďalšie požiadavky na prevedenie komunikácia cez GPRS na serverovú platformu na ukladanie údajov a obrazoviek HDMI
Ďalšie požiadavky záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodané v pracovných dňoch v čase od 8, 00 hod. do 14, 00 hod. a minimálne 2 pracovné dni vopred oznámiť dodávku tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH.
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
Dodávateľ  je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Účinnosť kúpnej zmluvy bude podmienená kladnou verifikáciou procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu.
Zákazka sa týka projektu financovaného z EŠIF.
V prípade uvedenia opisu tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný "
Vrátane zaškolenia max. 1 osoby v rozsahu max. 1 hodiny

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

02.11.2021 10:00 — 16.03.2022 10:00

2,00 ks

127 933,33

127 933,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu , vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 08:57

16.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2021 21:49 - Vstupná ponuka 126 720,00 € Cena s DPH
10.09.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 126 717,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS