00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
370337075
Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki
hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL
Hygienizačný kontajner
kontajner, odpad, hygienizácia
Tovar, Služba
1. Hygienizačný kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Naťahovací abroll kontajner s aktívnym prevzdušňovacím systémom a riadiacou jednotkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hygienizačný kontajner | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spĺňa všetky podmienky na zariadenie určené na hygienizáciu VŽP 3 podľa Nariadenia EP a Rady EÚ 1069/2009 a Nariadenia komisie (EÚ) č. 142/2011 | áno |
Ročné množstvo spracovaných odpadov | min. 500 t |
Vonkajšie normalizované rozmery | dĺžka 6,40 m, šírka 2,5 m, výška 2,48 m, vstupná hmotnosť min. 17 000 kg, príkon cca 80 W, napájanie 230 V/50 Hz |
Materiál | vnútorné steny z nehrdzavejúcej ocele o hrúbke min. 3 mm, výška háku 1570 mm, dno, boky a predná stena tepelne izolovaná s hrúbkou izolácie min. 50 mm |
Prevedenie kontajnera | určený do vonkajšieho prostredia, objem vane min. 25 m3, veko utesnené, otvárateľné nahor a pokryté protizápachovou membránou, otvárané zdvihákom a zaistené svorkami na troch stranách |
Ďalšie požiadavky na prevedenie | senzor otvorenie/zatvorenie veka, tlakový snímač, sonda na meranie teploty |
Ďalšie požiadavky na prevedenie | Intervalový režim pre doby prevzdušňovania a tiež ručný režim pre spínanie ventilátorov |
Ďalšie požiadavky na prevedenie | ventilátor radiálny so vstupnou mriežkou, 2 x 2 guľový ventil na vypúšťanie výluhovej vody, 3 línie prevzdušňovacieho potrubia z nehrdzavejúcej ocele o dĺžke 6 m každá, zvárané s podlahou |
Ďalšie požiadavky na prevedenie | plne funkčné ovládanie kontajnera cez Smart telefón, tablet alebo počítač súčasne, automatizovaný proces riadenia prostredníctvom merania teploty a vyhodnocovania času zapnutia prevetrávania |
Ďalšie požiadavky na prevedenie | komunikácia cez GPRS na serverovú platformu na ukladanie údajov a obrazoviek HDMI |
Ďalšie požiadavky | záruka 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodané v pracovných dňoch v čase od 8, 00 hod. do 14, 00 hod. a minimálne 2 pracovné dni vopred oznámiť dodávku tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH. |
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Účinnosť kúpnej zmluvy bude podmienená kladnou verifikáciou procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu. |
Zákazka sa týka projektu financovaného z EŠIF. |
V prípade uvedenia opisu tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný " |
Vrátane zaškolenia max. 1 osoby v rozsahu max. 1 hodiny |
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
02.11.2021 10:00 — 16.03.2022 10:00
2,00 ks
127 933,33
127 933,33
Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu , vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2021 08:57
16.09.2021 10:00
16.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2021 21:49 - Vstupná ponuka | 126 720,00 | € | Cena s DPH |
10.09.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 126 717,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: