37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Ročná podpora HP a PA
Obnova a predĺženie HW supportu
Služba
1. Obnova a predĺženie HW supportu pre všetky zariadenia uvedené v Support Account ID: CT-31153 PB 1C
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP BLc7000 1 PH 2 PSU 4 Fan Trl ICE Kit | ks | 1 | ||
HP B-series 8/24c BladeSystem SAN Switch | ks | 2 | ||
HPE BL460c Gen9 10Gb/20Gb FLB CTO Blade | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Záručná doba a servisná podpora, vrátane SW upgrade, podľa špecifikácie. |
Ponuka na servisnú podporu musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v servisnom kontrakte CT-31153 PB 1C minimálne na úrovni Silver. |
Zároveň je certifikovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu a podporu pre všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni Silver. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
20.09.2021 09:40 — 01.10.2021 09:35
1,00 zákazka
12 000,00
10 000,00
Je potrebné uviesť údaje v rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2021 08:58
11.09.2021 09:45
13.09.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2021 09:08 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
09.09.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: