• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 13:55

Detail zákazky Z202117790

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 13:55

Základné údaje

Z202117790

OF-240275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5916365

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektrického konvektomatu injekčného 12xGN2/1 s príslušenstvom.

konvektomat, injekčný konvektomat, konvektomat s príslušenstvom

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup elektrického konvektomatu injekčného 12xGN2/1 s príslušenstvom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kapacita jedál/ porcií ks 400 600
2. minimálne prevádzkové režimy - para °C 30 130
3. minimálne prevádzkové režimy  - horúci vzduch °C 30 300
4. minimálne prevádzkové režimy – kombinovaný režim pary a horúceho vzduchu °C 30 300
5. rozmer - šírka mm 1100 1200
6. rozmer - výška mm 1300 1400
7. rozmer - hrúbka mm 900 990
8. tepelný príkon kW 36
9. napájanie Hz 3N~/380-415V/50-60Hz
10. istenie A 63
11. teplota °C 30 300
12. počet zásuvov vozíka ks 12
13. rozostupy zásuvov mm 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
14. kapacita 12xGN2/1
15. funkcie varenia – para áno
16. funkcie varenia – pečenie áno
17. funkcie varenia – parapečenie áno
18. funkcie varenia – ohrev áno
19. režim pre ohrev a dokončovanie jedál áno
20. varenie pri nízkej teplote áno
21. automatický predohrev áno
22. sprcha ku konvektomatu áno
23. automatické umývanie Active Cleaning áno
24. trojité dverové sklo - minimálny únik tepla, nízka spotreba energie áno
25. nerezová oceľ - kvalitné nerezové materiály so špeciálnou povrchovou úpravou pre dlhšiu životnosť áno
26. odvápňovač na konvektomaty 1 balenie ( 25 ks sáčkov x 150 g) prípadne ekvivalent v uvedenom množstve áno
27. čistiaci prášok pre automatické umývanie konvektomatov 1 balenie (50 sáčkov/50 tabliet) áno
28. zavážací vozík štandardný áno
29. zmäkčovač vody áno
30. vyvíjanie pary - nástrek áno
31. energia – elektrina áno
32. dotykový panel áno
33. AHC (Active Humidity Control) – automatická regulácia vlhkosti áno
34. rozhranie USB a ETHERNET áno
35.  WSS (Water Saving System) – špeciálny systém odpadu /vstavaný tepelný výmenník zaistí nízku spotrebu vody áno
36. automatická diagnostika chýb a prevádzkových udalostí áno
37. BCS (Boiler Control System) - automatická kontrola bojleru, automatický prechod do injekčného režimu v prípade neočakávaného výpadku bojlera áno
38. Servisné a diagnostický systém - automatické vyhodnotenie chýb áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Termín dodania : najneskôr do 6-8 týždňov od účinnosti zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar.
3. Predmetom zákazky je dodanie tovaru – nákup elektrického konvektomatu injekčného 12xGN2/1 s príslušenstvom.
4. Pod príslušenstvom sa rozumie, že konvektomat bude vybavený 1 ks štandardným zavážacím vozíkom a zmäkčovačom vody.
5. Dodaním tovaru sa rozumie kompletný a funkčný celok (1 zariadenie s príslušenstvom), kt. bude dopravené a odovzdané obstarávateľovi v určenom priestore s následnou montážou vrátane príslušných vodoinštalatérskych, elektroinštalatérskych prác, inštalácia v súlade s technickými normami SR, uvedenie do prevádzky, odborné zaškolenie obsluhy povereným odborníkom výrobcu, spísanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásení o zhode alebo certifikátov, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie (návod na obsluhu v slovenskom jazyku, záručný list,) k predmetu zákazky ako celku.
6. Dodávateľ musí poskytnúť bezplatný záručný servis od výrobcu po dobu 24 mesiacov a pozáručný servis na dobu min. 10 rokov od prevzatia stroja, servisný zásah do 24 hodín od požiadania.
7. Na tovar platí záruka minimálne 2 roky v zmysle Obchodného zákonníka.
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje. Kupujúci je oprávnený ju do dátumu splatnosti vrátiť predávajúcemu. Predávajúci faktúru buď opraví alebo vystaví novú faktúru, na ktorej vyznačí nový dátum splatnosti.
9. Predávajúci vystaví faktúru za celý predmet zmluvy po odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy oboma zmluvnými stranami na základe preberacieho protokolu, najneskôr však do 10 dní odo dňa odovzdania. Lehota splatnosti faktúry je 45 dní.
10. Dodávateľ najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS) rozpočet zákazky, kde uvedie: a.) obchodný názov značky konvektomatu, ktorý ponúka, b.) cenu bez DPH, d.) celkovú cenu predmetu zákazky spolu s DPH.
11. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy.
12. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené a požadované technické vlastnosti a parametre objednávateľa.
13.  V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a verejný obstarávateľ má týmto právo odstúpiť od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

10.09.2021 13:10 — 03.11.2021 13:10

1,00 kus

11 361,00

11 361,00

Vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.08.2021 13:23

07.09.2021 12:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2021 13:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 15:50 - Vstupná ponuka 10 480,00 € Cena bez DPH
07.09.2021 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka 10 470,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS