30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50963791
FERMAT SK s.r.o.
Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK
Železiarske výrobky
Železiarske výrobky
Tovar, Služba
1. Rezné kotúče
|
|
---|---|
Funkcia |
materiál na údržbu a opravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rezný kotúč na kov 230 x 1,9 x 22,2 mm; do uhlovej brúsky; na rezanie uhlíkovej a nerezovej ocelí | ks | 60 | ||
Rezný kotúč na kov Stihl 350 x 4,00 x 20 mm; do motorovej rozbrusovačky Stihl TS 420; na rezanie uhlíkovej a nerezovej ocelí | ks | 30 | ||
Rezný kotúč na kov 300 x 3 x 32 mm; do stojanovej rozbrusovačky; na rezanie rúr, profilov a plného materiálu | ks | 60 |
2. Skrutky do dreva
|
|
---|---|
Funkcia |
materiál na údržbu a opravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skrutka do dreva VR DT 3x12; | ks | 1000 | ||
Skrutka do dreva VR DT 3x50 | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Povrchová úprava: | žltý zinok |
Hlava: | krížová zapustená (PZ- Pozidriv) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Pod Horou 1, 972 43 Zemianske Kostoľany, Stredisko prevádzky objektov , MO SR, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.08.2021 08:00 — 17.09.2021 13:00
1,00 jeden celok
668,00
668,00
Žiadame uviesť zoznam položiek predmetu zákazky - s uvedením jednotkových cien bez DPH a s DPH a podrobného opisu položiek s uvedením výrobcu. Návrh zaslať v PDF formáte.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2021 11:27
26.08.2021 13:00
26.08.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2021 09:38 - Vstupná ponuka | 667,20 | € | Cena s DPH |
26.08.2021 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 666,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: