• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2021 13:50

Detail zákazky Z202117769

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2021 13:50

Základné údaje

Z202117769

OF-240524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5897788

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

47421851

BENKOMA, s. r. o.

Námestie Ľudovíta Štúra 1983/5b, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier, kancelárske potreby,papier

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení- formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera formát A4 ks 200
 2. Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení- formát A3
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení - formát A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hustota papiera g/m2 80
počet listov v balíku ks 500
počet balíkov papiera formát A3 ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávka tovaru v pracovných dňoch od 8-14 hod.
Osoba dodávajúca tovar je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy na miesta plnenia určeného kupujúcim uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, 911 96 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.08.2021 09:28

1,00 celok

612,00

510,00

Požadujeme vlastný návrh plnenia zákazky. Požadujeme vlastný návrh plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2021 12:48

25.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 08:31 - Vstupná ponuka 612,00 € Cena s DPH
25.08.2021 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka 610,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS