• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 11:50

Detail zákazky Z202117748

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.08.2021 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 11:50

Základné údaje

Z202117748

OF-240598

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5913683

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30810701

Slovenský metrologický ústav

Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia, overenie meradiel rad. a chem. prieskumu a dozimetrickej kontroly

kalibrácia, overenie

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj radiačný AN/UDR-13   - kalibrácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj radiačný AN/UDR-13 - kalibrácia ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kalibrácia 6 bodov
 2. Rádiometer FH 40G - overenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rádiometer FH 40G - overenie sup 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Položka č.1,2 - objednávateľ požaduje vykonanie kalibrácie, overenie meradiel do 10.11. 2021
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Dodávateľ odoberie prístroj v mieste plnenia a po vykonaní kalibrácie, overenia doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

09.09.2021 07:00 — 10.11.2021 13:00

1,00 súbor položiek

11 900,00

9 916,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.08.2021 08:39

06.09.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2021 11:42 - Vstupná ponuka 9 845,00 € Cena s DPH
02.09.2021 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 9 845,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS