• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 16:35

Detail zákazky Z202117740

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2021 16:35

Základné údaje

Z202117740

OF-239651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5928659

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36349631

R.M.L. TRENČÍN, s.r.o.

Bratislavská 121/1297, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice kožené

kožené rukavice, rukavice, kožené doplnky

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18900000-8 - Brašnárske výrobky, sedlárske výrobky, vrecká a tašky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice kožené
Funkcia
Rukavice kožené sú určené na nosenie v prechodnom alebo zimnom období a slúžia na ochranu rúk pred nepriaznivým počasím pri výkone štátnej služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice kožené (pánske) - celkové množstvo párov 1700
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 20 cm párov 15
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 21 cm párov 25
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 22 cm párov 140
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 23 cm párov 250
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 24 cm párov 335
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 25 cm párov 335
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 26 cm párov 250
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 27 cm párov 200
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 28 cm párov 100
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 29 cm párov 30
Rukavice kožené (pánske) - obvod dlane (cez hánky) 30 cm párov 20
Hrúbka materiálu mm 0,6 0,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rukavice kožené (pánske) - materiál chromočinená useň farbená - čierna.
Rukavice kožené (pánske) - materiál - podšívka úplet čiernej alebo hnedej farby.
Rukavice kožené (pánske) - použité nite polyamidové nite čiernej farby.
Rukavice kožené (pánske) - požiadavka na materiál plošná lícová useň anilínová určená pre rukavičkárske spracovanie.
Rukavice kožené (pánske) - požiadavka na materiál (surovina) jahňacina - vzhľadovo lícová jahňacina chromočinená bez korigovaného líca v matnom prevedení.
Rukavice kožené (pánske) - hygienické vlastnosti usne neobsahujúce viac ako 5 mg PCP (pentachlorfenolu) na 1 kg hmotnosti usne.
Rukavice kožené (pánske) - hygienické vlastnosti, norma EN ISO 17075-1 obsah vylúhovaného chrómu Cr VI je nižší ako 1 mg na 1 kg usne.
Rukavice kožené (pánske) - hygienické vlastnosti použité materiály musia byť zdravotne nezávadné v súlade s vyhláškou MH SR č. 635/2005 Z. z.
Rukavice kožené (pánske) - vyhotovenie päťprstové, šité vnútorným švom, na chrbtovej časti rukavice je ozdobné štepovanie dvojriadkové 3x; celá vnútorná časť rukavice je vyteplená úpletom.
Rukavice kožené (pánske) - vyhotovenie na zápästí rukavice je dotykový priestrihový otvorený rázporok dĺžky cca 4 - 5 cm (dĺžka rázporku je prispôsobená veľkosti rukavice).
Rukavice kožené (pánske) - šitie pre zhotovenie rukavice je použité strojné šitie. Steh je dvojnitný viazaný. Počet stehov na 1 cm je cca 5. Stehy musia byť dobre utiahnuté a neprerušované; nesmú byť vynechané.
Rukavice kožené (pánske) - šitie konce nití musia byť riadne zaistené proti páraniu zapošitím najmenej troma stehmi a zastrihnuté tak, aby sa steh nepáral.
Rukavice kožené (pánske) - šitie po prešití nasleduje konečná úprava rukavice; t. j. tvarovanie a žehlenie rukavice. Šitie na rukaviciach musí byť rovné a neprerušované.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Celková cena je stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (napr. balné, doprava na miesto plnenia). Predmet zákazky (každý pár) je dodávateľ povinný dodať zabalený v priehľadnom vrecku, roztriedený podľa veľkostí a s označením veľkosti. Predmet zákazky musí byť označený etiketou, na ktorej sa uvedie výrobca, materiálové zloženie, symboly pre údržbu, ošetrovanie a rok výroby. Verejný obstarávateľ požaduje k predmetu zákazky dodať návod na údržbu a skladovanie.
Predmet zákazky verejný obstarávateľ požaduje dodať podľa požadovaného množstva a požadovaného veľkostného sortimentu, nový, v bezchybnom stave a z požadovaných materiálov, u ktorých musí byť zaručená rozmerová a farebná stálosť; vypracovanie predmetu zákazky musí byť jednotné. Predmet zákazky verejný obstarávateľ požaduje dodať roztriedený podľa veľkostí. Počas dopravy musí byť zabezpečená čistota dopravných prostriedkov tak, aby nedošlo k znečisteniu a poškodeniu predmetu zákazky.
MATERIÁLY POUŽITÉ NA VYHOTOVENIE RUKAVÍC KOŽENÝCH  MUSIA BYŤ ANTIBAKTERIÁLNE A ZDRAVOTNE NEZÁVADNÉ, v súlade s vyhláškou MH SR č. 635/2005 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien a priadzí, textilných, usňových a odevných výrobkov z textilu a usne určených na priamy styk s pokožkou v znení neskorších predpisov (certifikát Oeko-Tex® Standard 100).
Pred dodaním predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje vykonať dôslednú výstupnú kontrolu. Vypracovanie predmetu zákazky musí byť jednotné. V prípade zistenia viditeľných odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní s predloženou vzorkou má verejný obstarávateľ právo vrátiť celú dodávku na náklady dodávateľa.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak). Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 8:00 h do 14:00 h.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky vyhotovený v súlade s nákresom uvedeným v prílohe, z dôvodu zabezpečenia jednotného ustrojenia. Variantné riešenia nebudú akceptované.
Požaduje sa predložiť do 15 kalendárnych dní od uzavretia kúpnej zmluvy 1 ks vzorky rukavíc kožených vo veľkosti č. 28, na ktorých skúšobňa vykonala požadované skúšky, ako aj materiálové listy a protokol o skúškach z akreditovanej skúšobne, ktorý bude potvrdzovať akostné požiadavky na materiál a hygienické vlastnosti podľa zadania.
Verejný obstarávateľ požaduje vzorku rukavíc označiť obchodným názvom dodávateľa, podpisom, pečiatkou (požadované údaje musia byť uvedené na lepiacej páske, pričom špagát bude pripevnený na vzorke tovaru a koniec špagáta bude prelepený lepiacou páskou). Verejný obstarávateľ požaduje, aby vzorka rukavíc bola označená certifikovanou skúšobňou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody, z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok a certifikátmi.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné doklady, alebo skúšky vyhotovené v rámci EU podľa ekvivalentných právnych predpisov, pokiaľ budú úradne preložené do slovenčiny (češtinu nie je potrebné prekladať) a pokiaľ hodnoverne preukážu skutočnosti požadované verejným obstarávateľom.
Nepredloženie vzorky, materiálových listov a protokolu o skúškach v požadovanom termíne a rozsahu sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
V prípade zistenia viditeľných odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní so vzorkou má objednávateľ právo vrátiť celú dodávku na náklady dodávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy je dodávateľ zároveň povinný uhradiť na základe výzvy objednávateľa zmluvnú pokutu vo výške troch percent z hodnoty zákazky v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na jej úhradu.
Dodávateľ vždy spolu s predmetom objednávky odovzdá kópiu faktúry spolu s dodacím listom na adrese miesta dodania. Po dodaní predmetu objednávky dodávateľ zašle faktúru s dodacím listom potvrdeným poverenou osobou za prevzatie predmetu objednávky v mieste dodania na adresu objednávateľa na preplatenie.
Lehota splatnosti faktúry je tridsať dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Splatnosť faktúry sa počíta odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania faktúrovanej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Na faktúre je potrebné vždy uvádzať číslo kúpnej zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas záručnej doby preveriť v certifikovanej skúšobni kvalitu dodaného predmetu zákazky, a to na základe náhodného výberu rukavíc. Ak výsledky z takejto skúšky budú nevyhovujúce, t. j. nebudú zhodné s technickým opisom a/alebo špecifikáciou predmetu zákazky, bude sa to považovať za porušenie kúpnej zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo vrátiť dodávateľovi na jeho náklady celú dodávku predmetu zákazky alebo jej časť. Dodávateľ je v takomto prípade povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady súvisiace so skúškou podľa predchádzajúcej vety.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

20.09.2021 07:00 — 10.12.2022 15:00

1,00 v celom rozsahu

164 833,20

58 361,00

Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v položke opisného formulára a technických vlastnostiach.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2021 10:48

14.09.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 313
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2021 08:46 - Vstupná ponuka 164 833,20 € Cena s DPH
14.09.2021 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka 70 032,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS