• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 08:45

Detail zákazky Z202117736

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 08:45

Základné údaje

Z202117736

OF-239888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5903632

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a dezinfekčné potreby

toaletné výrobky z papiera, mydlo, dezinfekčné prostriedky, čistiace prostriedky

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a dezinfekčné potreby
Funkcia
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vrece na odpad 60L LDPE 60x70cm, 25 ks, 23µ, čierne bal 100
2. Vrecia pevné 120l 45µ 700x1100mm 10ks čierne bal 100
3. Vrecia na odpad 120L hrúbka26µ,70x110cm 25ks, čierne bal 20
4. Papierové utierky skladané ZZ 1-vrstvové s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov. Farba: zelená. Rozmer útržku: 25 x 23 cm. Počet útržkov v balíku: 250k0. Počet balíkov v kartóne: 20 bal./5000 útržkov krt 40
5. Tekuté mydlo s jemným zložením 5l/bal bal 15
6. 2-vrstvový toaletný papier, návin: 110m, priemer 19cm ks 350
7. 1-vrstvový toaletný papier recyklovaný 1x400 útržkov, 50 m ks 350
8. Utierka s extra dlhými vláknami na všetky povrchy bal 6
9. Metlička s lopatkou z plastu s lištou set 6
10. Odmasťujúci prípravok na umývanie riadu 900-1000 ml ks 40
11. Hubka na riad 10ks/bal bal 24
12. Svetlá tkaná vaflová handra na podlahu 60x50cm ks 30
13. Švédska utierka 60x50mm - Utierka na súčasné čistenie a leštenie. Má dlhú životnosť, savosť a absorbciu mastnoty, nepoškodzuje povrchy. Rozmery: 600 x 500 mm ks 1
14. Neutralizátor pachu sprongfl. 750 ml s MR ks 34
15. Krémový abrazívny čistiaci prípravok s µčasticami 700-800g ks 37
16. Prostiedok na čistenie úmývadiel,WC,batérie 500mL ks 56
17. Čistič na kúpeľňu 500ml ks 50
18. Čistič na okná a sklo 750ml s rozprašovačom ks 30
19.  WC čistiaci gél 750ml ks 21
20. Švédska utierka 30x35cm 205g/m2 dlhá životnosť ks 20
21. Jemná mikrovláknová handrička cca 54x80cm ks 25
22. Handra na podlahu tkaná tmavá Erika 65x50cm ks 30
23. Dezinfekčný a čistiaci prípravok s vysokou účinnosťou 5L, hubiaci aj vírus SARS-CoV-2 ks 24
24. Vonný prostriedok na umývanie podláh 5L ks 2
25. Rukavice gumové netrhavé upratovacie dlhé, veľkosť L 8-8 1/2, bal/pár pár 30
26. Utierka univerzálna 38 x 34 cm nebalená ks 60
27. Prací prášok univerzálny 5KG/bale, pre práčky a ručné pranie bal 1
28. Tekutý dezinfekčný prípravok proti plesniam, hubám 500ml ks 24
29. Well Done Antibakteriálny sprej na kúpeľne 750 ml ks 36
30. NanoClean utierka 38x40,5 cm, zo špeciálnych nanovlákien ks 10
31. Ochranný a regeneračný krém z nechtíka 85 ml ks 10
32. Krém na ruky 100ml výživný ochranný ks 10
33. Tuhé mydlo s výťažkom olív 90g ks 20
34. Tekuté antibakteriálne mydlo s pumpičkou 500ml ks 12
35. Antibakeriálne mydlo 5l ks 2
36. CIPRO praškový čistiaci prostriedok, zloženie 5-15% neiónové tenzidy, uhličitan vápenatý, citrónová aróma ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia.
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky.
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 13.00 hod, piatky 8.00 hod do 11.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ  je oprávnený  vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v lehote dohodnutej v bode 8 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje rozdelenie zákazky na 2 faktúry. 1 faktúra (položky 1-29), 2 faktúra (položky 30-36)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2021 10:00 — 10.09.2021 10:30

1,00 sada

1 750,00

1 750,00

Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.08.2021 08:58

28.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2021 15:47 - Vstupná ponuka 1 750,00 € Cena bez DPH
28.08.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS