30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36283355
Simply supplies a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo.
Rezačka na papier
Tovar
|
1. Rezačka na papier Olympia TR 1307
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. |
| Rezačka papiera so zbernou nádobou na rýchle a precízne rezanie veľkoformátových dokumentov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Robustná kotúčová rezačka Olympia TR 1307 | ks | 2 |
|
2. Rotačná rezačka DAHLE 507
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Rotačná rezačka papiera na rezanie papiera, etikiet, fotiek a filmov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rotačná rezačka DAHLE 507 | ks | 2 |
| Názov |
| Dodanie požadovaného typu nového, nepoužívaného tovaru , zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá presne požadovaný typ tovaru, ktorý je stanovený v požiadavkách objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko . |
| Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Dodanie tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.09.2021 08:04 — 24.09.2021 08:04
2,00 súbor položiek
600,00
600,00
požadujeme predložiť dodávateľom vlastný návrh do 3 pracovných dní od podpisu zmluvy
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2021 08:05
23.08.2021 12:00
24.08.2021 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.08.2021 11:39 - Vstupná ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
| 23.08.2021 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 598,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: