• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 11:30

Detail zákazky Z202117706

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 11:30

Základné údaje

Z202117706

OF-240505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901302

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky a vajcia - potraviny čerstvé a trvanlivé

mlieko, syry, jogurty, vajcia,

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03142500-3 - Vajcia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko – 1,5% tuku, trvanlivé - ošetrené UHT l 10000
Mlieko - 3,5 % tuku trvanlivé - ošetrené UHT l 7000
Kyslá smotana - 16% tuku (150 ml) ks 600
Zakysanka - biela, neochutená (500 ml) ks 400
Šľahačková smotana – 33% tuku, trvanlivá-ošetrená UHT, konzumná (250ml) ks 750
Smotana na šľahanie RAJO 1 lit. ks 100
Jogurt biely - smotanový (150 ml) ks 600
Jogurt ovocný - smotanový (150 ml) ks 1500
Termix kakaový, vanilkový (90g) ks 3000
Dezert mliečna ryža 175 g ks 80
Syr Bambino, črievko 100 g ks 600
Syr tavený trojuholníkový - bez príchute (140g/8ks) bal 1000
Syr tavený obdĺžnikový - bez príchute (150g/3ks) bal 1300
Tavený syr Gastro - neúdený 1 kg kg 50
Syr Eidam - Senica/Havran, resp. Hriňovská tehla, resp. Karpatský blok 45% tuku kg 400
Syr Tekov údený cca 2 kg kg 100
Syr Niva Rival - valec, cca 2,5 kg kg 10
Syr plesňový Rival 120 g ks 30
Syr Cottage cheese biely 180 g ks 1200
Syr Hermelín Gastro 30x120 g ks 300
Syr Lučina neochutená  120 g ks 250
Tvaroh mäkký plnotučný termizovaný (250g) kg 75
Tvaroh hrudkovitý (250g) kg 250
Tvaroh hrudkovitý 3 kg bal. ks 30
Maslo čerstvé - 82% tuku (125g) kg 150
Maslo čerstvé - 82% tuku (250g) kg 150
Mini maslo čerstvé - 82% tuku (10g) ks 16000
Nátierkové maslo - neochutené (200g) ks 1500
Bryndza voľná - z ovčieho hrud. syra, 48% tuku v sušine, 1kg  balenie kg 60
Bryndza  z ovčieho hrud. syra, 48% tuku v sušine, 125 g balenie ks 200
Tatárska omáčka - nie nízkotučná (250ml) ks 20
Tatárska omáčka porcovaná 50 g ks 2000
Majolka - nie nízkotučná (250ml) ks 15
Mini Rama 10 g ks 2400
Rama (400g) ks 500
Mozzarella cca 2,5 kg kg 10
Balkánsky syr cca 1,25 kg kg 10
Tofu biele gastro 1 kg kg 35
Tofu údené gastro 1 kg kg 20
Treska v majonéze 140 g ks 500
Slepačie vajcia kvality A, veľkosť L ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- min. trvanlivosť pri dodávke mlieka ešte 28 dní požadujeme
- minimálna trvanlivosť pri dodaní tvarohu ešte 5 dní požadujeme
- minimálna trvanlivosť pri ostatných výrobkoch ešte 10 dní požadujeme
- dodávky tovaru: pondelok, streda, piatok – najlepšie do 7.00 hod, najneskôr do 10.00 hod požadujeme
- dovoz v dopravnom prostriedku vybavenom chladiacim zariadením požadujeme
- dodávať iba nami objednaný tovar – nezamieňať požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy, presne podľa objednávky, t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru.
Do 3 dní požadujeme zaslať nasledovné doklady:
- rozhodnutie o povolení činností vydané príslušnou Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou (len pre nízko kapacitné prevádzky), resp. rozhodnutie o schválení    činností (len pre priemyselné prevádzky) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
- oznámenie o pridelení úradného veterinárneho kontrolného čísla vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
- platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu
- v prípade zmeny užívateľa/majiteľa povolenej resp. schválenej prevádzkarne potvrdenie od príslušného orgánu veterinárnej správy (RVPS resp. ŠVPS SR), že dané rozhodnutie o povolení resp. schválení činností platí pre nového užívateľa/majiteľa.
- certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov" podľa ISO 22000
Ako dodávateľ surovín, ak je zároveň ich výrobcom, respektíve manipuluje a uvádza potraviny do obehu, má vypracovaný systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín (HACCP) zaisťujúci zdravotnú nezávadnosť potravín v súlade so Zákonom o potravinách, potravinovým kódexom SR a smernicou 93/43/EEC. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzača preukáže čestným prehlásením.
Vrátane dopravy na miesto plnenia-kuchyňa.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky  podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním a vyložením tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ako poskytovateľ  zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr do 60 dní odo dňa ich doručenia.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť číslo Rámcovej dohody,  názov tovaru, ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky, výšku DPH a celkovú cenu s DPH, aj bez DPH.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu, ktorý bude prílohou faktúry.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľa, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezóne ceny týkajú.
Výrobky musia byť  balené len v obaloch , ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby,  spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Nesplnenie  ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

30 291,56

30 291,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje dodržanie požiadaviek uvedených v technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2021 13:43

27.08.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 173
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2021 15:25 - Vstupná ponuka 30 289,00 € Cena bez DPH
22.08.2021 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 30 289,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS