• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 14:05

Detail zákazky Z202117703

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 14:05

Základné údaje

Z202117703

OF-238622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901304

Objednávateľ

17336163

Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš

Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadov

odvoz odpadu, likvidácia odpadu,

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadov
Funkcia
odvoz a likvidácia odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy tona 43
150106 - zmiešané obaly tona 20
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá tona 0,45
200125 – jedlé oleje a tuky tona 0,50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
180103 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy odvoz 1 x za mesiac = 12 x za rok
150106 - zmiešané obaly odvoz 1 x za mesiac = 12 x za rok
180108 - cytotoxické a cytostatické liečivá odvoz polročne = 2 x za rok
200125 – jedlé oleje a tuky odvoz 1 x za mesiac =12 x za rok
090101 - roztoky vodorozpustných vývojok a aktivátorov odvoz 1 x za 3 mesiace = 4 x za rok
090104 - roztoky ustaľovačov odvoz 1 x za 3 mesiace = 4 x za rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Odvoz a následná fakturácia podľa potreby verejného obstarávateľa na základe priebežnej objednávky počas lehoty plnenia zmluvy. Splatnosť faktúr 60 dní.
Objednávka priebežne podľa potrieb verejného obstarávateľa do 24 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania finančného limitu, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára.
Nádoby na biologický odpad žiadame zapožičať zo strany dodávateľa bezplatne. Nádoby sú dve, teda pred dve oddelenia o veľkosti 60L, zabezpečiť tak aby vždy pri prevzatí dvoch naplnených nádob dodávateľ zabezpečil na výmenu ďalšie dve prázdne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania, ak sa takéhoto prieskumu zúčastnil a nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve,dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, alebo ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak predložená ponuka neprekročí maximálnu cenu uvedenú objednávateľom!
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona NR SR 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

30.08.2021 07:00 — 30.08.2022 23:59

1,00 v technickej špecifikácii predmetu zákazky

35 004,00

35 004,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2021 14:26

27.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2021 12:54 - Vstupná ponuka 35 003,50 € Cena bez DPH
22.08.2021 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 35 003,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS