• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 09:50

Detail zákazky Z202117678

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 15:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 09:50

Základné údaje

Z202117678

OF-240229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901286

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov podľa ADR

základné školenie vodičov ADR, preprava nebezpečných vecí triedy 1, preprava v cisternách, rozšírené školenie vodičov ADR

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov podľa ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách
Rozširovacie školenie vodičov ADR o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 8
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách osoba 1
Rozširovacie školenie vodičov ADR o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje po absolvovaní školenia vystaviť certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru najneskôr do 7 dní po ukončení školenia.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúru požaduje objednávateľ doručiť na adresu, ktorú oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky ( prezenčnú listinu účastníkov kurzu priložil k faktúre) a dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť potrebný školiaci materiál.
Objednávateľ požaduje vykonanie školenia najneskôr do 30. novembra 2021. Presný termín bude spresnený dodávateľom a objednávateľom na základe telefonického dohovoru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

30.08.2021 15:08 — 30.11.2021 15:09

10,00 osoba

2 150,00

2 149,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.08.2021 15:46

27.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2021 12:25 - Vstupná ponuka 2 129,17 € Cena bez DPH
24.08.2021 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka 2 129,17 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS