• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 12:35

Detail zákazky Z202117668

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 12:35

Základné údaje

Z202117668

OF-239813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908071

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup predmetov osobnej hygieny

Predmety osobnej hygieny

  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33711000-7 - Parfumy a toaletné potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekcia na ruky 5 l STOPCORON alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekcia na ruky 5 l STOPCORON alebo ekvivalent ks 437
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezoplachový prostriedok určený na dezinfekciu rúk, plôch a predmetov (aj pre profesionálne použitie), vyrobený podľa receptúry odporúčanej who* (*who => svetová zdravotnícka organizácia), vysoký obsah etanolu (účinnej látky) – až 83% (830ml / 1 000 ml), účinne odstraňuje vírusy, baktérie, plesne a kvasinky, vďaka obsahu glycerínu nevysušuje pokožku, Zloženie: etanol 75-85%, peroxid vodíka 3-<5, glycerol <2. Fyzikálne vlastnosti: tekutá, farba číra – bezfarebná, zápach po alkohole. Balenie - 5 litrové bandasky
 2. Dezinfekcia na ruky 300 ml
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekcia na ruky 300 ml ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezoplachový dezinfekčný gél na ruky s dávkovačom 300 ml, virucídny, ničí až 99% vírusov, baktérií a plesní bez vody a mydla
 3. Tekuté mydlo na ruky : náplň do dávkovača, S1 systém Tork alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo na ruky : náplň do dávkovača, S1 systém Tork alebo ekvivalent ks 1872
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jemné mydlo kód 420501. Náplň tekutého mydla na bežné umývanie rúk. Určená na výmenu v dávkovači. Jednorazová pumpička pri použití uvoľní 1 ml mydla v jednej dávke, ktorá stačí na umytie rúk. Jedna náplň tak vystačí až na 1 000 umytí. Vhodné na každodenné použitie. Zloženie: aqua, sodium,laureth, chloride, glycerin, glycol distearate, phenoxyethanol, parfum, citric acid, benzoic acid,sodium benzoate
 4. Tekuté mydlo na ruky 1 l ECOSTEP alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo na ruky 1 l ECOSTEP alebo ekvivalent ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplň do dávkováča mydla, FOAM SOAP - S3 Ecological, bal. 1 liter, cca 2500 dávok. Rýchloschnúci a dlhotrvajúci dezinfekcia bez alkoholu je vytvorená pre každodenné použitie. Parametre: Bezalkoholová penová dezinfekcia vrátane nového speňovača S3 - bezoplachová. Testované v súlade s Európskymi normami proti širokému spektru: Baktérií: EN 1276, EN1 4561 Plesní: EN 1650, EN 1275 Vírusov: EN 14476 Spor: EN 13704 dermatologicky testované
 5. Hygienické vreckovky v boxe Tork alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hygienické vreckovky v boxe Tork alebo ekvivalent bal 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Extra jemné 100 kusov v balení, dvojvrstvové. Materiál 100% celulóza
 6. Papierové utierky skladané do zásobníkov Tork alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky skladané do zásobníkov Tork alebo ekvivalent bal 630
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Utierky na ruky, Interfold ohyb, 2-vrstvové, H2 systém, Advanced, TORK "Xpress® Soft Multifold", biela, 2- vrstvové, rozmer 34 x 21,2, skladané
 7. Toaletný papier Tork Jumbo alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier Tork Jumbo alebo ekvivalent ks 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toaletný papier - priemer kotúča: 26 cm, dĺžka kotúča: 480 m, 1 vrstvový, farba: prírodná, materiál: recyklovaný. Spĺňa základné potreby toaliet a umyvární a je ideálny pre vysoko frekventované prostredia
 8. Gelové vložky do pisoárov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gelové vložky do pisoárov ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aromatické sitká do pisoára s priemerom 180 mm a účinnosťou približne 30 dní. Obsahujú antibakteriálnu prísadu, ktorá optimalizuje tvorbu baktérií a zabraňuje šíreniu pachu. Vonné sítko k prevoňaniu pisoárov. Ľahko nastaviteľný dátum odporúčanej výmeny pre efektívnejšie použitie. Bodlinky pre dokonalejšie prevoňanie zároveň zabraňujú rozstriekaniu moču. Vyhovuje norme VOC v USA aj v Európe, ekologicky priaznivý produkt. Uvoľňuje baktérie - enzýmy - pôsobiace proti vzniku nežiadúcich pachov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorý ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) je záväzok Dodávateľa a to dodanie tovaru Odberateľovi – predmety osobnej hygieny podľa požiadaviek Odberateľa, vrátane jeho dovozu na miesto plnenia, na základe samostatných objednávok vystavených Odberateľom počas doby trvania tejto Dohody a záväzok Odberateľa zaplatiť Dodávateľovi za tovar dodaný v súlade s touto Dohodou a objednávkou dohodnutú cenu (ďalej len „Predmet Dohody“). Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v príslušnej kvalite a podľa špecifikácie predmetu zákazky.
Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. Predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) uvedenú v oznámení Verejný obstarávateľ považuje za finančný limit a okolnosť dôležitú pre plnenie zmluvy.
Každá objednávka podľa tejto Dohody je považovaná za samostatnú zmluvu.
Predpokladaný rozsah požadovaného tovaru je stanovený v opise predmetu zákazky, pričom množstvá sú iba predpokladané, a nenárokovateľné zo strany Dodávateľa.
Ceny dodaného tovaru v zmysle Dohody - sú stanovené na základe dohody Zmluvných strán v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotkové ceny sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane dovozu na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle tejto Dohody. Dodávateľ vyhotoví faktúru do 15 dní od dátumu doručenia posledného dodacieho listu, na ktorý sa vzťahuje objednávka, prílohou ktorej budú podpísané dodacie listy a sumár dodaného tovaru.
Odberateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Odberateľa bez nedostatkov.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, objednávky, popis plnenia v zmysle Predmetu Dohody, bankové spojenie v zmysle Dohody.
Ak ich faktúra nebude obsahovať, alebo nebudú k faktúre priložené dodacie listy, Odberateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť. Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Odberateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Na účely fakturácie sa za deň dodania predmetu objednávky považuje posledný deň podpísania posledného dodacieho listu, na ktorý sa vzťahuje objednávka.
Ak Odberateľ neuhradí faktúru v lehote splatnosti, Dodávateľ je oprávnený požadovať od Odberateľa úroky z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru na základe objednávok Odberateľa.
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody.
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe dodania tovaru vo forme písomných objednávok vystavených Odberateľom a doručených Dodávateľovi.
Záväzné objednávky na dodanie tovaru má za Odberateľa právo vystaviť osoba zodpovedná za vecné plnenie Dohody, resp. osoba zodpovedná za prevzatie tovaru podľa tejto Dohody.
Odberateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Odberateľa zaslanú emailom prijať a prijatie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky emailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka.
Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky (deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy).
Písomná objednávka musí obsahovať najmä: názov a sídlo kupujúceho a jeho identifikačné údaje (IČO, IČ DPH, bankové spojenie, zápis v OR a ŽR SR), určenie množstva a druhu tovaru, miesto a termín dodania tovaru, dátum vystavenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Odberateľovi podľa požiadaviek Odberateľa v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu. Ak nie je v objednávke určená lehota dodania tovaru, Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak sa Zmluvné strany písomne nedohodnú inak.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo tovaru najneskôr v lehote uvedenej v písomnej objednávke Odberateľa, ktorá však nebude kratšia ako 3 pracovné dní odo dňa doručenia písomnej objednávky Dodávateľovi.
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Odberateľa vždy v čase, keď prevezme tovar v zmysle a spôsobom uvedeným v predchádzajúcom odseku, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Odberateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme.
Oprávnené osoby Odberateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar alebo jeho súčasti prevziať.
Dohodu a/alebo objednávku je možné ukončiť zo strany Odberateľa písomnou dohodou, výpoveďou alebo odstúpením, ak Dodávateľ nedodrží kvalitu, kvantitu a lehotu dodania tovarov a služieb v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok Elektronického trhoviska elektronického kontraktačného systému, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody, taktiež v zmysle platných a účinných Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti, pre nákup tovaru.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00.
Odberateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu Dohody za Odberateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom spôsobom, že osoba oprávnená za vecné plnenie Dohody za Odberateľa odošle oskenovaný originál písomného oznámenia, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na adresu Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný písomné oznámenie Odberateľa zaslané emailom prijať a prijatie písomného oznámenia najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu e-mailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná. Zmena osoby oprávnenej za prevzatie tovaru sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa.
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) prijatie písomného oznámenia v lehote stanovenej v predchádzajúcom bode, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru).
Dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov (1 rok) alebo do vyčerpania finančného limitu.
Miestom odovzdania a prevzatia predmetu Dohody bude určené vždy v objednávke. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu Dohody : Bratislava, Malacky, Trnava, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Beharovce, Mengusovce, Prešov, Považská Bystrica, Galanta, Nová Baňa, Zvolen, Košice, Čadca, Banská Bystrica, Žilina, Liptovský Ján.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

5 239,00 ks, bal

27 747,04

27 747,04

Všetky inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v položkách objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2021 08:42

02.09.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 55
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2021 13:18 - Vstupná ponuka 27 000,00 € Cena bez DPH
30.08.2021 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 27 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS