• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 15:50

Detail zákazky Z202117664

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 15:50

Základné údaje

Z202117664

OF-239964

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891423

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31354882

ArcGEO Information Systems spol. s r.o.

Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova licencií ArcGIS (support výrobcu)

ArcGIS, spracovanie údajov, licencia

  • 72310000-1 - Spracovanie údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnovenie licenčnej podpory (supportu) pre licencie ArcGIS.
Funkcia
Platnosť obnovy licencií od 11.06.2021 do 10.06.2022
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ArcGIS Desktop Standard Concurrent Use Maintenance mesiacov 12
ArcGIS Enterprise Standard Maintenance mesiacov 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

23.08.2021 07:00 — 23.08.2021 14:00

1,00 celý rozsah

10 446,00

8 705,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2021 14:34

20.08.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2021 15:00 - Vstupná ponuka 10 440,00 € Cena s DPH
19.08.2021 17:50 - Najvýhodnejšia ponuka 9 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS