00215783
Krajský súd v Košiciach
Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 4,20 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,20 | ||
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 75 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích jednotiek | ks | 32760 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, číslo karty, vyznačenie platnosti minimálne po dobu trvania zmluvy, t.j. do 31.12.2022 |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Stravná karta | umožňuje platbu od 0,01 EUR |
Názov |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Poplatok za vydanie stravnej karty je 0,00 EUR. |
4. Poplatok za doručenie stravnej karty je 0,00 EUR. |
5. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta. |
6. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
8. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení na území mesta Košice, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. |
9. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy. |
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie požadovaného počtu stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy a doručenia požiadavky od objednávateľa. |
11. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
12. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa minimálne raz mesačne, podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.10.2021 do 31.12.2022. |
14. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet v bufete a jedálni budovy sídla objednávateľa. |
15. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Štúrova, 29, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.10.2021 00:01 — 31.12.2022 23:59
32 760,00 ks
137 592,00
137 592,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.08.2021 08:00
13.09.2021 10:00
13.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 137 592,00 | € | Cena s DPH |
06.09.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 591,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: