36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
36585203
TCX s.r.o.
Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK
Obnova infraštruktúry serverov a diskových polí
server, infraštruktúra, diskové pole
Tovar, Služba
1. Vmware host servery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. DELL PowerEdge R640 Server - požadovaná konfigurácia serverov | |
1.1 Intel® Xeon® Gold 5217 3.0G, 8C/16T, 10.4GT/s, 11M Cache, Turbo, HT (115W) DDR4-2666 ... 2 ks (maximálne 8 jadier/CPU | |
1.2 bootovanie z M.2 disku, bez SAS/SATA HDD, bez SAS/SATA radiča | |
1.3 BOSS controller card + with 2 M.2 Sticks 240G (RAID 1), LP | |
1.4 Emulex LPE 31002 Dual Port 16Gb Fibre Channel HBA, PCIe Low Profile, vrátane 16Gb SFP+ modulov | |
1.5 RAM 32GB RDIMM, 3200MT/s, Dual Rank … 16 ks t.j. 512 GB RAM | |
1.6 iDRAC9, Enterprise | |
1.7 Dual, Hot-plug, Redundant Power Supply (1+1), 750W | |
1.8 bez optickej mechaniky | |
1.9 Trusted Platform Module 2.0 | |
1.10 Broadcom 5720 QP 1Gb Network Daughter Card (4 × 1Gbps RJ-45) | |
1.11 Mellanox ConnectX-5 Dual Port 10/25GbE SFP28 Adapter, PCIe Low Profile (2 x 10Gbps) | |
1.12 ReadyRails Sliding Rails With Cable Management Arm | |
1.13 8 Standard Fans for R640 | |
1.14 ProSupport Next Business Day Onsite Service Initial, 48 mesiacov | |
1.15 minimálne 1x voľný PCIe slot | |
1.16 Predĺženie basic podpory pre produkt VMware Essentials Plus pack na dobu 4 rokov od momentu odovzdania diela do prevázky |
2. Diskové polia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Datacore SAN Symphony-V nódy: DELL PowerEdge R740XD Servery - požadovaná konfigurácia | |
1.1 Intel® Xeon® Gold 5217 3.0G, 8C/16T, 10.4GT/s, 11M Cache, Turbo, HT (115W) DDR4-2666 ... 2 ks | |
1.2 Chassis with Up to 24 x 2.5" Hard Drives for 2CPU, minimálne 24 HDD hotplug pozícií pre HDDs | |
1.3 RAM 16GB RDIMM, 3200MT/s, Dual Rank … 8 ks, t.j. 128 GB RAM | |
1.4 iDRAC9, Enterprise | |
1.5 960GB SSD SAS Read Intensive 12Gbps 512 2.5in Hot-plug AG Drive, 1 DWPD, 1752 TBW (Tier 2) … 8 ks. Nakonfigurované do RAID-5 + 1x Spare disk | |
1.6 2.4TB 10K RPM SAS 12Gbps 512e 2.5in Hot-plug Hard Drive (Tier 3) … 8 ks. Nakonfigurované do RAID-5 + 1x Spare Disk | |
1.7 BOSS controller card + with 2 M.2 Sticks 480GB (RAID 1), LP (pre MS Windows 2019) | |
1.8 PERC H740P RAID Controller, 8Gb NV Cache, Adapter, Full Height | |
1.9 Emulex LPE 31002 Dual Port 16Gb Fibre Channel HBA, PCIe Full Height, vrátane 16Gb SFP+ modulov … 2 ks/FC karta, teda celkom 4 × 16Gbps FC porty s SFP+ modulmi/server | |
1.10 Dell 1.6TB, NVMe, Mixed Use Express Flash, HHHL AIC, PM1725b, DIB (Tier1, NVMe SSD disk) | |
1.11 Dual, Hot-plug, Redundant Power Supply (1+1), 750W | |
1.12 Mellanox ConnectX-5 Dual Port 10/25GbE SFP28 Adapter, PCIe Full Height (2x 10Gbps ) | |
1.13 Broadcom 5720 QP 1Gb Network Daughter Card (4 × 1Gbps RJ-45) | |
1.14 6 Performance Fans forR740/740XD | |
1.15 ProSupport Next Business Day Onsite Service Initial, 48 mesiacov | |
1.16 minimálne 3x voľný PCIe slot | |
1.17 Microsoft Windows 2019 STD licencia pre 2x8core CPUs (pre oba Datacore SAN nódy) | |
1.18 Upgrade kapacity Datacore SanSymphony-V licencií z 28TB na 40TB, vrátane podpory fibre channel pripojenia. Požadovaná doba podpory pre Datacore licencie: 48 mesiacov od momentu upgrade a odovzdania diela do prevádzky. Podpora garantuje právo na aktualizáciu softvéru a právo na technickú podporu vendora pri riešení technických problémov s produktom |
3. Fiber channel infraštruktúra
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Fibre channel switche musia zabezpečovať plnú mieru redundancie, teda plne redundantné riešenie, ktoré umožní pripojenie výpočtových a SAN nódov minimálne dvomi na sebe nezávislými 16Gbps pripojeniami (VMware nód) resp. štyrmi 16Gbps pripojeniami (Datacore SAN nód). | |
1.1 Connectrix DS-6610B 8P/24P 32Gb Switch with RTF - konfigurácia nižšie | |
1.1.1 Fibre Channel (FC) switche musia byť zapojené redundantne podľa bodu 3. (každý server pripojený ku dvom FC switchom), pričom synchronne mirrorovaný storage sprístupňuje dáta cez redundantné FC pripojenie a zároveň musia byť ukladané dáta mirrorované cez redundantné FC prepojenie. | |
1.1.2 Connectrix DS-6610B 8P/24P 32Gb Switch with RTF airflow (obsahujúci 8x16Gb SFPs a rack mount kit), (celkom 16x SFPs) | |
1.1.3 ProSupport Next Business Day Onsite Service Extension, 36 Mesiacov | |
1.1.4 ProSupport Next Business Day Onsite Service Initial, 12 Mesiace | |
1.1.5 Optické prepojovacie single node LC-LC patch káble (3m-5m) - potrebný počet, min. 14 ks |
4. LAN infraštruktúra
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Objednávateľ požaduje upgrade sieťovej infraštruktúry, cieľom ktorej je zvýšenie priepustnosti LAN switchov, pripojenie VMware host serverov a SAN nódov redundantným 10Gb pripojením. LAN switche musia zabezpečovať pripojenie každého zo serverov a každého zo SAN nódov minimálne dvomi nezávyslými cestami, ktoré sú rovnocenné a postačujúce pre bežnú prácu týchto serverov a SAN nódov. | |
1.1 HW požiadavky a požiadavky na fyzické prevedenie | |
1.1.1 CISCO Catalyst 9300 24-port data only, Network Advantage | |
1.1.2 Minimálne 24 down-link portov 10/100/1000 RJ45 | |
1.1.3 Minimálne 8x optický uplink 1/10GE (SFP/SFP+), podpora 1000BaseX SFP a 10GBaseX SFP+ modulov | |
1.1.4 Napájanie AC 230V, 2x AC zdroj | |
1.1.5 Podpora módu s minimálnou spotrebou energie | |
1.1.6 Rozšírená HW podpora/záruka od výrobcu pre výmenu zariadenia v prípade poruchy minimálne 4 roky od prevzatia diela objednávateľom. SW podpora a platnosť licencií minimálne 4 roky od prevzatia diela objednávateľom. Výmena zariadení min. 8x5xNBD. Platnosť a aktuálny stav HW/SW podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musí byť preukázateľý a overiteľný priamo u výrobcu HW. | |
1.1.7 Podpora stohovania min. 8 fyzických prepínačov do jedného logického celku | |
1.1.8 Min. 30 000 MAC adries;Min. 1 000 aktívnych VLAN;Min. 30 000 smerovacích záznamov pre IPv4 a 15 000 pre IPv6;Prepínacia kapacita min. 200Gbps a 150Mpps | |
1.1.9 50CM Type 1 Stacking Cable (ku každej dvojici switchov - pre dve datacentrály) | |
1.1.10 Catalyst Stack Power Cable 30 CM (ku každej dvojici switchov - pre dve datacentrály) | |
1.1.11 Min. hodnota MTBF ( Mean time between failures ) 300 000 hodín | |
1.2 Požiadavky na funkcionalitu | |
1.2.1 Podpora IEEE 802.3x Flow Control | |
1.2.2 Podpora jumbo (min. 9000B) rámcov | |
1.2.3 Podpora monitorovania a záznamu o dátových tokoch v hardvéri | |
1.2.4 Podpora IEEE 802.3ad (LACP) | |
1.2.5 Podpora IEEE 802.3az (Energy Efficient Ethernet) | |
1.2.6 Podpora IEEE 802.1q, hlasových aj dynamických VLAN | |
1.2.7 Podpora IEEE 802.1d (Spanning Tree Protocol) | |
1.2.8 Podpora IEEE 802.1s MST | |
1.2.9 Podpora IEEE 802.1w RSTP | |
1.2.10 Podpora IEEE 802.1ab LLDP | |
1.2.11 Ochrana STP Protokolu pred zmenou koreňového prepínača, filtrovanie BPDU | |
1.2.12 Ochrana pri vzniku jednosmerných liniek | |
1.2.13 Podpora lokálneho aj vzdialeného zrkadlenia dátových tokov | |
1.2.14 Podpora statického smerovania, OSPF, BGP | |
1.2.15 Podpora VRF, VXLAN | |
1.2.16 Podpora PIM pre IPv4 a IPv6 | |
1.2.17 Riadenie bezpečnostných funkcií pomocou IPv4 aj IPv6 prístupových filtrov | |
1.2.18 Podpora IPv6 first hop security - min. funkcia RA guard, DHCPv6 guard, IPv6 Source Guard | |
1.2.19 Podpora RADIUS CoA | |
1.2.20 Podpora Dynamic ARP Inspection, DHCP Snooping, IP Source Guard | |
1.2.21 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením VLAN | |
1.2.22 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením ACL | |
1.2.23 Podpora IEEE 802.1x s MAB | |
1.2.24 Podpora IEEE 802.1x pre dátovú aj hlasovú VLAN súčasne na jednom fyzickom porte | |
1.2.25 Podpora webovej autentifikácie pre non-802.1x klientov | |
1.2.26 Podpora IEEE 802.1x Guest VLAN, Auth-fail VLAN, Auth-bypass VLAN | |
1.2.27 Podpora IEEE 802.1AE pre kryptovanie prepojení medzi prepínačmi a to minnimálne v režime AES-128 | |
1.2.28 podpora AAA Radius; podpora SGT (Security Group Tags) a kompatibilita s technológiou TrustSec min. od ISE verzie 2.6 | |
1.2.29 Ochrana riadiacej jednotky pred DoS útokmi | |
1.2.30 Samostatný konzolový port USB / Serial RJ45 | |
1.2.31 Samostatný USB port pre externé úložisko dát (Flash storage) | |
1.2.32 Samostatný 10/100 Ethernet network manažment port | |
1.2.33 Podpora SSHv2, HTTPS | |
1.2.34 Podpora SNMPv3 (s autentifikáciou a šifrovaním) | |
1.2.35 Podpora NETCONF, RESTCONF, YANG | |
1.2.36 Podpora NetFlow | |
1.2.37 Podpora SDN | |
1.2.38 Riadenie kvality poskytovaných služieb (QoS) pre prenos dát hlasu a videa, prioritný queueing, traffic shaping, traffic policing, DSCP remarking | |
1.2.39 Klasifikácia / Marking / Policing / Queueing | |
1.2.40 Klasifikácia podľa 802.1p CoS / ToS / DSCP / MAC / L3 ACL / L4 ACL | |
1.2.41 C9300 24-Port DNA-Premier License | |
1.2.42 C9300 DNA Premier, 24-Port, 3 Year Term License | |
1.2.43 ISE BASE Term License (25 lic) | |
1.2.44 ISE BASE Tracker Term 3Y (25 lic) | |
1.2.45 ISE PLS Term License (25 lic) | |
1.2.46 ISE PLS Tracker Term 3Y (25 lic) | |
1.2.47 StealthWatch 1 FPS Term License (25 lic) | |
1.2.48 ISE BASE Tracker Term 3Y (25 lic) | |
1.2.49 Catalyst 9300 8 x 10GE Network Module | |
1.2.50 Network Plug-n-Play License for zero-touch device deployment | |
1.2.51 2x 10GBASE-LR SFP Module, Enterprise-Class | |
1.2.52 LAN káble potrebné k funkčnému zapojeniu aktívnych prvkov (servery a storage) ku 10Gb portom na switchoch (minimálne 9x [3 až 5m]), vrátane 10Gb SFP+ Cisco kompatibilných prvkov na oboch koncoch |
5. Dátové zálohovanie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodávka musí obsahovať riešenie zálohovania virtuálnych strojov (VMs) v rámci každodenného (nočného) zálohovacieho okna, s históriou možnej obnovy dát min. 1 mesiac dozadu. Súčasťou dodávky je k tomu slúžiace NAS úložisko, nakonfigurované a umiestnené v tretej lokalite (mimo 2 hlavných datacentrál). Zálohovanie bude realizované pomocou systému Veeam Backup & Recovery spolu s monitorovacím a reportingovým systémom Veeam One. Objednávateľ požaduje implementáciu Veeam zálohovania s podporou vytvárania LUN snapshotov SAN úložiskom. | |
1.1 Synology™ RackStation RS3621RPxs+ 12x HDD NAS 2U rack, Citrix,VMware | |
1.1.1 Synology™ RKS1317 - Rail Kit Sliding (posuvné ližiny) | |
1.1.2 HDD disky NL 3.5", 4TB, 128MB, SATA 6.0 Gbps, 7200 rpm | min. 8 ks |
1.1.3 Efektívna disková kapacita po nakonfigurovaní diskov do RAID5 + Spare disk | min. 20 TB |
1.1.4 Synology™ Karta kombinovaného adaptéru M.2 so 400GB SSD a 10GbE - pre 10Gbit LAN pripojenie | |
1.1.5 Možnosť rozšírenia, min do 40 TB efektívnej diskovej kapacity pri konfigurácii v RAID5 + Spare disk | |
1.1.6 Záruka na zariadenie minimálne 5 rokov | |
1.2 Predĺženie basic podpory pre produkt Veeam Backup Essentials Enterprise 6 socket bundle resp. balíka Veeam Availability Suite na dobu 4 rokov od momentu odovzdania diela do prevázky | |
1.2.1 Zálohovací systém obsahuje funkcionalitu Veeam Backup & Replication, ktorú dodávateľ nakonfiguruje na plne funkčné zálohovanie a obnovu virtuálnych strojov prevádzkovaných v serverovej infraštruktúre objednávateľa | |
1.2.2 Súčasťou produktu je aj monitorovací a reportingový systém s funkcionalitou Veeam One - nakonfigurovaný na monitoring Vmware infraštruktúry serverov objednávateľa |
6. Záložné zdroje elektrického napájania
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Záložné zdroje musia zabezpečiť elektrické napájanie infraštruktúry riešenia v prípade výpadku napájania z elektrickej rozvodnej siete minimálne po dobu 7 minút | |
1.1 Záložné zdroje elektrického napájania v dvoch danacentrálach pre Vmvare servery a diskové polia | 2 ks |
1.1.1 UPS s dvojitou konverziou a výkonom min. 3000VA | |
1.1.2 Zabezpečenie zálohovania 2xDatacentrála s [Vmware server + 1x SAN node + 2x Cisco 9300 switchov + 2x FC switchov] minimálne po dobu 7 minút | |
1.1.3 UPS zariadenia musia prostredníctvom LAN portu/pripojenia do LAN siete umožňovať vzdialenú komunikáciu a monitoring tak, aby bol možné zaregistrovať výpadok napájania v serverovni a prípadne inicializovať adminstráciu s infraštruktúrou (typicky shutdown virtuálnych serverov, resp. ich presun do druhej datacentrály) | |
1.2 Záložný zdroj elektrického napájania fyzických zariadení pre dátové zálohovanie v Položke 5 | 1 ks |
1.2.1 UPS s dvojitou konverziou a výkonom min. 1500VA | |
1.2.2 Zabezpečenie zálohovania elektrickým napájaním minimálne po dobu 7 minút | |
1.3 Minimálna doba záruky výrobcu 24 mesiacov od prevzatia riešenia do prevádzky | |
1.4 ATS PDU zariadenie, ktoré umožňuje bezvýpadkové napájanie pripojeného koncového zariadenia aj v prípade výpadku jedného z dvoch vstupných zdrojov napájania (typicky 2 samostatné napájacie el.obvody). Vstupné konektory: min. 2x IEC-320 C14, výstupné konektory: min.12x IEC-320 C13. Zariadenie musí umožňovať vypínanie/zapínanie jednotlivých výstupných konektorov prostredníctvom vzdialeného pripojenia administrátora | 3ks |
7. Popis požadovaných vlastností, funkcionality a implementačné práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Objednávateľ požaduje obnovu existujúcej infraštruktúry troch datacentier a databackup v oddelenej lokalite v rámci sídla objednávateľa | |
2. Obnova pozostáva z dodávky špecifikovaných host serverov, synchrónne mirrovaných SAN úložísk, LAN a FC switchov, NAS storage, UPS zdrojov, vrátane implementácie vyššie uvedených komponentov do už existujúcej infraštruktúry bez výpadku služieb datacentrál, pričom je požadovaný upgrade softvérových licencií (VMware, Datacore, Microsoft) na najnovšie možné verzie, ktoré sú podporované jednotlivými vendormi. | |
3. Dodané riešenie bez ujmy na kvalite, zabezpečí, že Objednávateľ prevádzkuje svoju IKT infraštruktúru na troch datacentrálach, ktoré sú umiestnené v priestoroch vlastnených Objednávateľom. Datacentrály zabezpečujú chod apllikácií, ktoré sú potrebné pre výkon služieb Objednávateľa, pričom pre tieto je kritická vysoká dostupnosť dát, nepretržitá prevádzka aplikácií bez výpadku služieb a vysoká miera redundancie IKT zdrojov. | |
4. Implementované riešenie musí zabezpečiť prevádzku dvoch synchrónne mirrorovaných datacentrál, ktoré umožňujú transparentné ukladanie dát na 2 rovnocenné úložiská-SAN nódy- v aktiv-aktiv zapojení. SAN nódy nevyužívajú funkciu quorum-u a nevyžadujú tretiu lokalitu (pre prípad spit brain scenára). | |
5. Požadované je, že v prípade nedostupnosti jedného zo SAN nódu je využívaná funkcionalita automatického preklopenia komunikácie na preživší nód, ktorý transparentne poskytuje služby pre všetky výpočtové nódy/servery (VMware, Hyper-V a pod.). Po obnovení funkconality SAN nódu sú dáta doreplikované a systém sa stáva opäť plne redundantný. Dátové zdroje používané musia byť pri výpadku jednej z datacentrál transparentne dostupné pre preživšiu datacentrálu, bez prerušenia dostupnosti dát (výpadok dostupnosti je limitované na dobu automatického failoveru komunikačnej cesty) | |
6. Je požadovaná bezvýpadková migrácia virtualizovaných serverov a VMs z existujúceho Vmware ESXi 6.5 a SAN Datacore prostredia. | |
7. Dodávateľ garantuje dostupnosť a funkčnosť aplikácií a dát Objednávateľa počas celej doby implementácie a konfigurácie riešenia. | |
8. Pre SAN nódy musia byť implementované nasledujúce funkcie: | |
8.1 Transparentný a synchrónny mirror SAN nódov | |
8.2 Podpora FC a iSCSI pre poskytovanie služieb SAN úložiska | |
8.3 Podpora funkcionalít: | |
8.3.1 Thin provisioning | |
8.3.2 Snapshoting LUNov na SAN úložisku | |
8.3.3 Podpora Veeam Universal Storage API plug-in | |
8.3.4 Continuous data protection (možnosť návratu obsahu diskového úložiska do ľubovoľného okamihu v rozsahu až -14 dní v čase späť) | |
8.3.5 Možnosť rozšírenia kapacity úložiska pripojením ľubovoľného JBODu alebo FC/SAS/iSCSI SAN úložiska | |
8.3.6 Autotiering s podporou minimálne 4 tierov (NVMe, SSD SAS, SAS, cloud) | |
8.3.7 Prioritizácia využívania zdrojov SAN nódov pre jednotlivé virtuálne servery | |
8.4 Garancia možnosti implementácie SAN nódu aj ako virtuálneho servera na VMware alebo Hyper-V serveri (hyperkonvergované riešenie) | |
9. Dodané riešenie naďalej zabezpečí Objednávateľom aktuálne využívanú funkcionalitu VMware ESXi hypervízora a vCenter pre virtualizáciu serverov, pričom VMware je implementovaný na 3 host serveroch, ktoré sú umiestnené v 3 datacentrálach. VMware HA (High Availability) zabezpečuje reštartovanie všetkých VMs na preživšom VMware nóde/nódoch, ak by nastal výpadok niektorého zo serverov alebo datacentrál. | |
10. Dodávateľ implementuje a nakonfiguruje dátové úložisko NAS, zálohovanie VMs a monitoring Vmware infraštruktúry - Položka č.5 s otestovaním funkčnosti obnovy dát | |
11. Objednávateľ požaduje implementáciu a konfiguráciu záložných zdrojov UPS uvedených v Položke č.6, ktoré zabezpečia preklenutie maximálne 7 minútového výpadku napájania. Objednávateľ disponuje diesel agregátom, ktorý zabezpečí dodávku el.napájania do 5-tich minút od prerušenia dodávky a teda nevyžaduje riešenia pre shutdown infraštruktúry, ktoré je inicializované UPS | |
12. Dodávateľ implementuje a nakonfiguruje sieťovú infraštruktúru uvedenú v Položke č.4 tak aby bola plne integrovaná a efektívne nasadená do existujúcej LAN siete objednávateľa postavenej na CISCO technológiách | |
12.1 Požaduje sa implementácia nových LAN switchov, vytvorenie redundantného zapojenie switchov bez SPOF (single point of failure). Analýza existujúcich nastavení LAN switchov, ich optimalizácia a implementácie na novej LAN infraštruktúre. Testovanie riešenia, zaškolenie administrátorov, spracovanie dokumentácie, projekt management | |
13. Požaduje sa implementácia nových FC switchov - Položka č.3, vytvorenie redundantního zapojenia FC switchov, bez SPOF (single point of failure). Analýza existujúcich nastavení FC switchov, návrh nových nastavení a ich implementácia na novej FC infraštruktúre. Testovanie riešenia, zaškolenie administrátorov, spracovanie dokumentácie, projekt management | |
14. Implementácia Datacore infraštruktúry. Analýza súčasného stavu, návrh novej no-SPOF infraštruktúry SAN clustra. Vybudovanie nových SAN nódov, vrátane implementácie nových MS OS pre tieto nódy, upgrade Datacore na poslednú podporovanú verziu. | |
15. Implementácia nových VMware host serverov, upgrade VMware na poslednú podporovanú verziu. Kontrola funkčnosti novej VMware infraštruktúry, kontrola komunikácie so SAN úložiskom, test funkčnosti riešenia. | |
16. Migrácia dát na nový SAN cluster, optimalizácia nastavení SAN clustra, implementácia Veeam Universal Storage API plug-in | |
17. Objednávateľ požaduje implementáciu upgrade infraštruktúry do 90 (devätdesiat) dní od dňa účinnosti zmluvy a to bez výpadku dostupnosti aplikácií a virtuálnych serverov | |
18. K odovzdaniu riešenia je požadované vykonanie úplných testov funkčnosti dodaného riešenia s výpadkom niektorej z datacentrál, výpadok SAN nódu, výpadok Vmware ESXi servera, výpadok elektrického napájania. | |
18.1 Testovanie funkčnosti SAN clustra, testovanie odolnosti pri výpadkoch jednotlivých častí infraštruktúry datacentra | |
19. Školenia správcov objednávateľa | |
- zaškolenie administrátorov na každý modul alebo subsystém, ak to je možné aj komentovanou implementáciou | |
- administrátori objednávateľa musia pri zaškolení dostať také informácie, aby boli schopní vykonávať bežnú prevádzku, správu a údržbu dodaného diela | |
20. Vypracovanie a dodanie systémovej dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u obstarávateľa | |
21. Dodávateľ riešenia zodpovedá za to, že implementácia a konfigurácia diela u odberateľa ako aj zaškolenie administrátorov objednávateľa vykonajú osoby, ktoré sú certifikované na odborné vykonanie prác týkajúcich sa jednotlivých položiek dodaného diela. | |
22. Pri implementácii diela je požadované projektové riadenie. |
8. Servisná podpora
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodávateľ riešenia sa zaväzuje poskytovať obstarávateľovi služby technickej podpory, pre systémy, zariadenia a software ktoré sú predmetom zmluvy počas 48 mesiacov od dňa prevzatia diela | |
2. Service Desk | |
3. Incident management na zariadenia podľa rozsahu zmluvy | |
- Priority 1 až 4 podľa závažnosti incidentu | |
- SLA úroveň a reakčné doby podľa zmluvnej Prílohy č.1 | |
4. Dostupnosť Service Desku je 24*7*365 | |
- Service Desk musí byť prevádzkovaný v Slovenskej republike | |
- Service Desk zabezpečuje vytváranie a evidenciu všetkých hlásených a vygenerovaných Ticketov a sledovanie ich životného cyklu | |
5. ADM (Account Delivery Manager) | |
- pracovník dodávateľa priamo zodpovedný za zabezpečovanie plnenia Zmluvy | |
6. Dodávateľ riešenia zodpovedá za to, že servisnú podporu dodaného riešenia u odberateľa vykonávajú osoby, ktoré sú certifikované na odborné vykonanie prác týkajúcich sa servisnej podpory jednotlivých položiek dodaného diela. | |
7. Kritické aktualizácie: dodávateľ bude obstarávateľa bezprostredne informovať v prípade, ak bude zistená alebo hardvérovým výrobcom oznámená kritická hardvérová zraniteľnosť alebo softvérová aktualizácia pre dodanú infraštruktúru. Dodávateľ kritické aktualizácie aplikuje okamžite po schválení obstarávateľom. Aktualizácie musia byť pred nasadením testované tak, aby sa predišlo neočakávaným zlyhaniam, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť chod organizácie obstarávateľa. | |
8. Cena dodávky obsahuje predplatené hodiny na riešenie incidentov, konzultácií a prác na vyžiadanie v počte min. 4 hodiny mesačne s možnosťou prenosu nevyčerpaných hodín do ďalších období v rámci obdobia 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od prevzatia dodávky. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
1.1 Požaduje sa zároveň aj uzatvorenie osobitnej zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notofikačných povinností podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
2. Požaduje sa okrem dodávky tovarov aj dodanie diela (riešenia): |
2.1 v lehote uvedenej v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" maximálne však do 90 dní od doručenia od doručenia Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 09:00 hod. do 17:00 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 (päť) pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia predmetu zákazky prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu predmetu zákazky. |
4. Prevzatie dodaného tovaru/riešenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní predmetu zmluvy, ostáva predmet zmluvy vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi predmet zákazky riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnuté v zmluve. |
4.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. |
4.2 Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zmluvy. |
5. Požaduje sa, aby počas plnenia zmluvy bol dodávateľ autorizovaný (certifikovaný na dodávku, inštaláciu a servis ponúknutých zariadení a ponúkaného softvéru). |
6. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku, inštaláciu, migráciu a servis predmetnej infraštruktúry ako aj ponúknutých zariadenia a ponúkaného softvéru. Pre systém VMware využívaný objednávateľom dodávateľ preukáže platný certifikát VCP (VMware Certified Professional) pracovníkov, ktorý budú vykonávať implementáciu a servis riešenia. |
Rovnako je požadovaný aj platný certifikát k implementácii a servisu Položky č.2. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
7. Do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
8. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
9. Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo minimálne požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500,-€ (slovom: päťsto Eur), za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Pokuta nebude uplatnená, ak skutočné parametre sú kvalitatívne alebo kvantitatívne lepšie. |
10. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
11. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
12. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
13. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
14. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve |
15. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom alebo anglickom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o odbornom zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja |
16. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo dohodnutých služieb je aj povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
17. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
18. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k plneniu podľa tohto zmluvného vzťahu. |
19. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Dodávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá mu bude oznámená v Oznámení o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 2. časti C. tejto rámcovej dohody. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
20. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
21. Osobitná fakturácia pre položku č. 8: Dodávateľ je povinný vystavovať faktúry za Položku č. 8 (Servisná podpora) vo výške paušálnej odmeny resp. alikvotnej platby za mesiac, a to vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca. V prípade poskytnutia služieb počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako je kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej odmeny, resp. platby a to za počet kalendárnych dní, počas ktorých skutočne poskytoval dohodnuté služby.“ |
Pre položku č. 8 sa požaduje splatnosť faktúry v lehote 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi“ |
22. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
23. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže |
tak: |
23.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľovi dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
23.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
24. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
25. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
25.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
25.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
25.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t. j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
25.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
25.5 vykonanie detailného auditu, kontroly stavu HW a SW/firmware (resp. jeho relevantných častí), s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
25.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky, |
25.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
25.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
25.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
25.10 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa bodu 16 tejto časti, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. Podpora môže byť poskytovaná v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku. |
26. Služby technickej podpory na dodané riešenie, poskytované dodávateľom. |
26.1 Minimálne po dobu 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
26.2 Nástup na servis a riešenie servisných požiadaviek objednávateľa podľa priority s dostupnosťou 24x7 (24 hodín 7 dní v týždni), s reakčnými dobami podľa Prílohy - Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení, ak nie je uvedené, tak nasledovne: |
26.2.1 Priorita 1 - spravidla, ak je situácia veľmi naliehavá a prevádzkové problémy znemožňujú používanie IS; t.j. nie je zabezpečená elektronická komunikácia a tok dát IS obstarávateľa a neexistuje postup pre náhradné riešenie problému použitím bežných postupov v kompetencii správcu systému obstarávateľa. Takéto prevádzkové problémy sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 6 hod |
26.2.2 Priorita 2 - spravidla pre incidenty, obmedzujúce používanie IS pre skupinu užívateľov a spôsobujúce významné problémy pri používaní, avšak sú prekonateľné dočasným náhradným postupom. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = NBD (Next Business Day) |
26.2.3 Priorita 3 – spravidla pre incidenty, ktoré majú dopad na malý počet užívateľov a/alebo, ktoré komplikujú postupy pri práci v rámci IS, t.j. prejavujú sa v nezhode ovládania či výstupov so správaním popísaným v dokumentácii/helpe, alebo nie sú uvedené v predchádzajúcich kategóriách. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do helpdeskového systému dodávateľa. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 72 hod |
26.2.4 Priorita 4 – spravidla pre incidenty s dopadom na malý počet užívateľov, (spravidla jeden) – a s nízkou dôležitosťou. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do helpdeskového systému dodávateľa. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 96 hod |
26.3 Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v mieste inštalácie zariadenia podľa priority a termínov uvedených v Prílohe č.3. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
26.3.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu : 100,- € (slovom: jednosto Eur) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny riešenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
26.3.2 nedodržanie dohodnutých lehôt na odstránenie vady: 100,- € (slovom: jednosto Eur) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
27. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientskeho pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
28. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
29. Záruka sa nevzťahuje na vady, kt. spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, kt. vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. Okrem uvedeného, záruka sa tiež nebude vzťahovať na poruchy, kt. vznikli z nevhodných podmienok miesta alebo prostredia, alebo iného nesúladu s dokumentáciou a dokumentmi dodanými spolu s produktami, poruchou alebo funkčnými obmedzeniami akéhokoľvek softvéru nedodaného dodávateľov, malware (virusu, wormu), alebo iných okolnosti kt. sú mimo kontroly dodávateľa. |
30. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
31. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
32. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
34. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
35. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tejto kúpnej zmluvy sú spracúvané kupujúcim na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle objednávateľa. |
36. Požaduje sa akceptovať záväzok dodávateľa dodržiavať etické zásady objednávateľa uvedené v Etickom kódexe obchodných partnerov spoločnosti Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s. (ďalej len "Etický kódex") zverejnený na webovom sídle objednávateľa www.vusch.sk, pričom v prípade zistenia, že dodávateľ Etický kódex porušuje, je objednávateľ oprávnený zmluvu v 1-mesačnej výpovednej lehote vypovedať. |
Výpovedná lehota začne plynúť 1. kalendárnym dňom mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď objednávateľa doručená dodávateľovi a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
37. Ak sa v špecifikácií uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň spĺňajú všetky podmienky dané objednávateľom. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY (v rámci ponuky, ktorú dodávateľ predkladá v lehote na predkladanie ponúk): |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY v ktorom predloží: |
1. Vyplnenú Prílohu č.1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" |
2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 – „Kalkulácia ceny" |
3. Vyplnenú Prílohu č.3 - "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení" |
4. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov |
C. VYHODNOTENIE VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov VLASTNÝ NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY. |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia dodávateľovho VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY. Dodávateľ následne postupuje podľa časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY a odstúpi od zmluvy v zmysle OPET. |
D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom dokumentov: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY po EA - uvedie sa názov zákazky", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. |
1. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 – „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č.2“). |
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 v ktorej budú uvedené jednotkové ceny a celková cena upravené podľa výsledku elektronickej aukcie. |
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 len v prípade, ak došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii. Dodávateľ následne postupuje podľa časti E. bodu 1.2. |
E. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV PO ELEKTRONICKEJ AUKCII a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty po elektronickej aukcii nasledovne: |
1.1. v prípade ak, nedošlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa časti E. bodu 2 písm. a). |
1.2. v prípade ak, došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII. |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
29.09.2021 09:00 — 27.12.2021 17:00
1,00 celok
209 500,00
209 500,00
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: 1. Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (ďalej len „Príloha č. 1“). Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný - ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. 2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 - „Kalkulácia ceny". 3. Vyplnenú Prílohu č. 3 - "Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení". 4. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2021 11:39
06.09.2021 13:00
06.09.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2021 09:23 - Vstupná ponuka | 209 500,00 | € | Cena bez DPH |
06.09.2021 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 207 076,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: