• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202117651

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202117651

OF-240369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5921893

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

31333532

ESET, spol. s r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusový softvér

antivírusový softvérový balík

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusový softvér
Funkcia
Predmetom zákazky sú licencie na komplexnú antivírusovú ochranu serverov, koncových pracovných staníc a mobilných zariadení (Android, iOS). Početnosť zariadení je uvádzaná v tabuľke nižšie.
Predmetom zákazky je súčasne aj ročný upgrade programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich služieb a distribúcia do Dátového centra Objednávateľa.
Predmet zákazky obsahuje licencie ročného upgrade programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich služieb a distribúcie .
Bezpečnostné riešenie pre mobilné zariadenia s operačným systémom Android musí zahŕňať ochranu pred malvérom a phishingom a funkciu Anti-Theft pre prípad straty a/alebo odcudzenia mobilného zariadenia. Vzdialenú správu Android zariadení musí byť umožnená vzdialeným prístupom. Bezpečnostné riešenie pre mobilné zariadenia s operačným systémom iOS, ktoré prostredníctvom Apple iOS Management Frameworku musí poskytovať možnosť vzdialene a centralizovane spravovať MDM politiky na iOS zariadeniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Antivírusová ochrana koncových pracovných staníc a mobilných zariadení na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET Endpoint Protection Advanced alebo ekvivalent) – nelimitované licencie vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 283 006
Ochrana serverov na platforme Microsoft na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET File Security pre Microsoft Windows Server) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 3 101
Ochrana serverov na platforme Linux/FreeBSD na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET File Security pre Linux/FreeBSD) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 30
Antivírusová ochrana koncových pracovných staníc na centrále (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET Endpoint Protection Standard alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 900
Ochrana serverov na platforme Microsoft na centrále (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET File Security pre Microsoft Windows Server) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne českú jazykovú verziu.
Implementácia Nasadenie ponúkanej komplexnej antivírusovej ochrany je požadovaná do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.Pre tento účel je požadovanou súčasťou dodávky
Implementácia aj zabezpečenie odbornej technickej podpory prechodu na ponúkané riešenie antivírusovej ochrany vo forme telefonických a emailových konzultácií v slovenskom jazyku a poskytnutie
Implementácia potrebnej dokumentácie, odporúčaní a usmernení pre implementáciu a konfiguráciu daného riešenia v slovenskom jazyku do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová ochrana musí zabezpečiť ochranu  pred známymi typmi malwaru, ako aj pred spywarom a rootkitmi.
Ochrana koncových pracovných staníc Ponúkaný produkt zároveň musí disponovať integrovaným personálnym firewallom. Okrem toho je požadované, aby skenovacie jadro disponovalo aj vyspelou heuristikou,
Ochrana koncových pracovných staníc ktorá zabezpečí ochranu aj pred doteraz neznámymi a zero-day hrozbami, optimálne s možnosťou riadenia citlivosti heuristickej detekcie.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová aplikácia musí zabezpečovať skenovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej sieťovej komunikácie, vrátane HTTP.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je integrácia s e-mailovým klientom MS Outlook vo verziách 2010, 2013, a 2016. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je ochrana používateľských nastavení heslom a musí byť plne riadená z centrálneho servera
Ochrana koncových pracovných staníc Update/aktualizácia antivírových definícií/databáz pre všetky koncové pracovné stanice bude realizovaná z centrálneho resp. z podradených update serverov v rámci infraštruktúry pracovísk a
Ochrana koncových pracovných staníc infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry centrály.
Ochrana koncových  pracovných staníc resp. z podradených update serverov v rámci infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry centrály.
Nastavenia Antivírusová aplikácia musí poskytovať možnosť definovania výnimiek, ktoré typy súborov, alebo ktoré adresáre a procesy majú byť naskenované.
Nastavenia Aplikácia musí ďalej umožňovať definíciu správania, aká akcia sa má vykonať s infikovaným súborom (zmazať, ponechať, liečiť automaticky a pod.)
Zaťaženie Požadované je minimálne zaťaženie systémových zdrojov koncových pracovných staníc.
Zaťaženie Ponúkaná antivírusová aplikácia s rovnakým skenovacím jadrom
Zaťaženie musí aspoň v štyroch prípadoch z posledných z piatich Performance Testov (testujúcich dopad antivírusového systému na výkon koncovej pracovnej stanice)
Zaťaženie organizácie AV-Comparatives (www.av-comparatives.org) dosahovať certifikačnú známku Advanced+
Úspešnosť Požadujeme dlhodobú úspešnosť testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives)
Úspešnosť pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov. Zároveň s nižšie uvedenou požiadavkou na minimálnu záťaž systémových zdrojov musí ponúkaná antivírusová aplikácia
Podpora operačných systémov Ponúkaný  produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne  nasledujúcich operačných systémoch: Microsoft Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, Server, OS Mac, Linux, Android, IOS
Ochrana serverov Požadovaný je identický rozsah vlastností, ako pre ochranu koncových pracovných staníc a mobilných zariadení, okrem podpory personálneho firewalu a integrácie s e-mailovými klientmi.
Ochrana serverov Požadovaná je ochrana súborového systému. Antivírusová  ochrana pre emailový server alebo pre internetovú bránu/gateway nie sú predmetom zákazky.
Ochrana serverov Uchádzač je povinný špecifikovať všetky komunikačné porty využívané dodávaným produktom, pre možnosť včasnej identifikácie možných kolízií s už používanými aplikáciami .
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt pre ochranu serverov musí byť podporovaný na nasledujúcich operačných systémoch: a) Microsoft Windows Server vo všetkých výrobcom podporovaných verziách, b) Linux
Inštalácia Nástroj na centrálnu správu (licencií) bude umiestnený na serveroch dodávateľa.
Správa koncových pracovných staníc Centralizovaný manažment klientov musí podporovať vytváranie adresárovej štruktúry a triedenie klientov do skupín podľa preddefinovaných kategórií.
Správa koncových pracovných staníc Musí byť podporovaný automatický import klientov z Active Directory, Manažment server musí obsahovať vhodné nástroje pre zobrazenie chránených a nechránených staníc.
Správa koncových pracovných staníc Centrálny manažment server musí umožňovať riadenie nastavení
Správa koncových pracovných  staníc a spúšťanie úloh pre klientske stanice a to na úrovni jednotlivých staníc, ako aj hromadné nastavenie na úrovni skupín.
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach Požadovaná je možnosť hromadnej inštalácie/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc  Inštaláciu/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc  musí byť možné vykonať
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach aj v tzv. tichom režime bez vedomia a nutnej spolupráce používateľa klientskej stanice.
Inštalácia/upgrade klientov na koncových pracovných staniciach Ako výhoda je vnímaná možnosť automatickej odinštalácie konkurenčného produktu, ako súčasť inštalačného procesu.
Reporty, monitorovanie a backup Systém musí umožňovať generovanie používateľských reportov napr. s nasledovným obsahom – počet chránených a nechránených staníc, počet zaznamenaných infiltrácií,
Reporty, monitorovanie a backup stav updatovania (verzie updatov podľa staníc), zoznam najčastejších infiltrácií, zoznam infikovaných koncových pracovných staníc .
Reporty, monitorovanie a backup Taktiež pre vybrané stavy je požadované zasielanie notifikačných e-mailov s upozornením.napr. na tieto kritické stavy -
Reporty, monitorovanie a baskup – úroveň výskytu nájdených infiltrácií v sieti, počet neúspešne updatovaných /aktualizovaných definícií.
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) Technická podpora dodávateľa  musí mať zabezpečenú non stop prevádzku 24 hodín 7 dní v týždni, pričom opis tohto pracoviska musí obsahovať
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) kontaktné údaje, adresa, telefónne číslo, emailová adresa (napr. Hotline, Helpdesk, Call centrum).
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) Na pracovisku technickej podpory musia byť počas prevádzkovej doby vždy minimálne 2 odborníci plynule komunikujúci v slovenskom jazyku, zabezpečujúci všetky nahlasovania porúch, servisné hlásenia,
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) technickú podporu pre antivírusové riešenia.
Doba riešenia "best-effort" - dodávateľ vyvinie rozumné a primerané úsilie na čo najskoršie vyriešenie chyby alebo požiadavky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku.
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania antivírusovej ochrany.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciiu produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
IV.FAKTURÁCIA
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná štvrťročne formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru vždy po uplynutí štvrťroku poskytovania služby.
Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania.
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne českú jazykovú verziu.
Navrhnutá hodnota Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne českú jazykovú verziu, alebo anglické verziu

určením jazykovej mutácie obstarávateľ vylúčil akékoľvek iné riešenie. Je to v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Podpora operačných systémov Ponúkaný  produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne  nasledujúcich operačných systémoch: Microsoft Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, Server, OS Mac, Linux, Android, IOS
Navrhnutá hodnota Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt pre ochranu serverov musí byť podporovaný na operačných systémoch: a) Microsoft Windows, b) MacOS, c) Linux, d) Android, e) iOS - vo všetkých výrobcom podporovaných verziách

Windows Vista a Windows 7 už nie sú výrobcom podporované a je technicky nemožné garantovať ochranu zariadení s týmito operačnými systémami (čo sa týka prevencie) - tzn. podmienku nemôže splniť žiadny z uchádzačov (najmä ak pre daný OS už existujú tzn. permanentnými RCE zraniteľnosti, ktoré už výrobca - Microsoft - nikdy neopraví a tieto OS zostávajú zraniteľné).

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Implementácia Nasadenie ponúkanej komplexnej antivírusovej ochrany je požadovaná do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.Pre tento účel je požadovanou súčasťou dodávky
Navrhnutá hodnota Implementácia Nasadenie ponúkanej komplexnej antivírusovej ochrany je požadované do troch mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.

V zmysle § 10 zákona č. 343/2015 Z. z. musí verejný obstarávateľ dodržať aj princíp nediskriminácie, a transparentnosti. Dôraz na tieto princípy je aj v rozhodovacej praxi SDEÚ: vo veci C-22/80 a vo veci C-16/98 SDEÚ vyslovil, že je potrebné vztiahnuť ochranu pred diskrimináciou tiež na záujemcov, ktorí boli od účasti v danom postupe zadávania zákazky odradení, a to stanovením znevýhodňujúce podmienok zo strany obstarávateľa. Ak teda je stanovený termín plnenia spôsobom, ktorý nie je schopný inak kvalifikovaný dodávateľ splniť, jedná sa o porušenie princípu nediskriminácie hospodárskych subjektov. Táto požiadavka je diskriminačná, pretože lehota na inštaláciu riešenia v tak veľkom rozsahu (cca 280000 koncových bodov) je príliš krátka a teda nie je splniteľná iným dodávateľom, než takým, ktorý bol už v minulosti vybraný a teda nemusí preinštalovať klientsku aplikáciu na všetkých koncových bodoch. Uchádzač navrhuje s ohľadom na rozsah plnenia predĺženie lehoty na vykonanie inštalácií na 3 mesiace.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je integrácia s e-mailovým klientom MS Outlook vo verziách 2010, 2013, a 2016. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná.
Navrhnutá hodnota Navrhujeme požiadavku úplne vypustiť Navrhujeme požiadavku úplne vypustiť

Každá podmienka musí byť založená na objektívnych potrebách zadávateľa, sledovať objektívny cieľ a nesmie vytvárať prekážky súťažného trhu. Zadávateľ má určovať výsledok (cieľ), nie spôsob, akým ho uchádzač dosiahne. Podľa čl. 42 ods. 2 súťažných smernice technické špecifikácie musia hospodárskym subjektom poskytovať rovnaký prístup k obstarávaciemu konaniu a nemajú vytvárať neodôvodnené prekážok otvárania verejného obstarávania hospodárskej súťaži. Princíp proporcionality vyžaduje, aby zadávateľ neprekračoval hranice toho, čo je vhodné a potrebné na dosiahnutie cieľov. Ak existuje voľba medzi viacerými opatreniami, je potrebné prikloniť sa k tomu najmenej obmedzujúcemu a spôsobené ťažkosti nesmú byť neúmerné vo vzťahu k sledovaným cieľom. Je teda nevyhnutné poznať cieľ, ku ktorému má konanie verejného obstarávateľa a obstarávateľa smerovať. Ak k danému cieľu vedie viacero možných ciest, zadávateľ sa má prikloniť k najmenej obmedzujúcej (met. usm. ÚVO 23084-5000/2016).

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je integrácia s e-mailovým klientom MS Outlook vo verziách 2010, 2013, a 2016. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná.
Navrhnutá hodnota Navrhujeme požiadavku úplne vypustiť Navrhujeme požiadavku úplne vypustiť

Keďže nie je požadovaná Antispamová funkcionalita v Outlook klientovi, ale je požadovaná iba antimalware a antiphishing ochrana, ktorej funkciu plne zaisťuje štandardne rezidentný štít v antimalware aplikácii (skenovanie pri prístupe) a skenovanie e-mailových archívov (súbory, do ktorých MS Outlook ukladá všetky e-maily) zabezpečuje funkcie skenovania na vyžiadanie (tzn. plný sken, rýchly sken, apod.), nie je nutné požadovať zabezpečenie tejto úrovne ochrany pomocou plug-inu do aplikácie MS Outlook. Uchádzač žiada požiadavku buď úplne vynechať. Pre úroveň ochrany na koncovom bode nie je rozhodujúce, či využíva pre chránenie stanice technické riešenie pomocou plug-inu do aplikácie MS Outlook, alebo využíva iné mechanizmy, ako chrániť proti možnej hrozbe prijaté e-mailom. Podmienka je diskriminačná, keďže vedie k vyradeniu mnohých kvalitných antimalware riešení a teda bráni možnosti vysúťažiť najlepšiu cenu pri zachovaní potrebnej úrovne zabezpečenia.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná štvrťročne formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru vždy po uplynutí štvrťroku poskytovania služby.
Navrhnutá hodnota Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná v štyroch štvrťrocných splátkach formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na celkovú sumu predmetu plnenia do 15 dní od dodania licencie.

Na základe Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty sú subjekty povinné vystaviť faktúru do 15 dní odo dňa dodania licencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.09.2021 09:29 — 30.09.2022 09:29

1,00 sada

132 513,60

110 428,00

Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl. XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciiu produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2021 09:04

09.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2021 09:20 - Vstupná ponuka 132 513,60 € Cena s DPH
08.09.2021 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 132 513,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS