• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202117650

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202117650

OF-239975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5919430

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na biologický odpad

Nádoby na biologický odpad, odpadový materiál

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby na biologický odpad 50 L
Funkcia
Odpadové nádoby ktoré slúžia na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov a biologického materiálu v nemocničnom zariadení.
Vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádob.
Vhodné na spaľovanie v spalovniach.
Stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu.
Konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovu otvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera Liter/L 50 60
Výška nádoby mm 550
Celkové požadované množstvo ks 2415
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Využitie pre lekársku prax, ale aj zber iných odpadov
Materiál polypropylén
Nádoba s vekom, ktoré umožňuje dvojaký spôsob uzavretia
Ľahký tlak na veko následné znovu otvorenie pri postupnom napňovaní nádoby
Väčší tlak na veko definitívne tesnenie nádoby
Tvar nádoby štvorcový kontajner
Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe
Nádoby musia spĺňať technickú normu ISO 23907
 2. Nádoby na biologický odpad 10 L
Funkcia
Odpadové nádoby ktoré slúžia na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov a biologického materiálu v nemocničnom zariadení.
Vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádob.
Vhodné na spaľovanie v spalovniach.
Stohovateľné, certifikované na zber a transport nebezpečného odpadu.
Konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia: ľahkým tlakom na veko s následným znovu otvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kontajnera Liter/L 10 11
Celkové požadované množstvo ks 1320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Využitie pre lekársku prax, ale aj zber iných odpadov
Materiál polypropylén
Nádoba s vekom, ktoré umožňuje dvojaký spôsob uzavretia
Ľahký tlak na veko následné znovu otvorenie pri postupnom napňovaní nádoby
Väčší tlak na veko definitívne tesnenie nádoby
Tvar nádoby štvorcový kontajner
Certifikát kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky" (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) Symbol "Infekčný odpad-BIOHAZARD" musí byť vyznačený na nádobe
Nádoby musia spĺňať technickú normu ISO 23907
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe čiastkových objednávok odberateľa zaslaných emailom v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list alebo faktúra, ktoré obsahujú najmä súpis položiek dodaného tovaru a jeho množstvo.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry 30 dní, každá čiastková faktúra bude uhrádzaná podľa splátkového kalendára: - od 500 eur do 2 000 eur / splatnosť 60 dní - 2 mesačné splátky; od 2 000 eur do 5 000 eur / splatnosť 90 dní - 3 mesačné splátky
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Termín dodania tovaru je najneskôr 5 dní od odoslania elektronickej objednávky. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa Fakultná nemocnica Trnava - sklad MTZ.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané a nerepasované výrobky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cennou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie
objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa zaslať emailom rozpis jednotkových cien bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH a rozpis množstva položiek v balení a to do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, manipulácia a iné.
Objednávateľ požaduje predložiť prospekty k tovaru, ktoré musia obsahovať popis požadovaných parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných parametrov na tovar; doklady požadujeme predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa záručná lehota pri zásobníkoch v trvaní 24 mesiacov. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.09.2021 00:00 — 19.09.2022 23:59

3 735,00 ks

14 997,18

14 997,18

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v zmysle podmienok vyššie uvedených požiadaviek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2021 09:28

08.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2021 08:45 - Vstupná ponuka 14 997,00 € Cena bez DPH
08.09.2021 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 14 997,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS