• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117647

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117647

OF-240465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5906029

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

36283355

Simply supplies a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby

prenájom, fotokopírovacie zariadenie, tlač, servis a údržba

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 50344100-9 - Opravy a údržba fotografických zariadení
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby
Funkcia
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača poskytnúť verejnému obstarávateľovi po dobu trvania zmluvného vzťahu 36 mesiacov prenájom farebných a čierno-bielych laserových multifunkčných zariadení Xerox alebo ekvivalent- pričom ekvivalent musí mať parametre rovnaké ako požadované zariadenie a s tým súvisiacich služieb, ako aj zabezpečenie tlače v stanovenom objeme v rámci ceny predmetu plnenia.
Originálne/nové zariadenie. Zariadenie nesmie byť repasované, použité ani testované.
Požadujeme kompletný servis prenajatých zariadení do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Bližšie údaje v osobitných požiadavkách na plnenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom 6 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „A“ mesiac 36
Prenájom 6 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „B“ mesiac 36
Prenájom 15 kusov multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „C“ mesiac 36
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „A“ ks 450000
Predpokladaný počet farebných výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „A“ ks 300000
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „B“ ks 850000
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 36 mesiacov k celkovému počtu multifunkčných fotokopírovacích zariadení typu „C“ ks 500000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie typu „A“: Technológia tlače Laserová
Zariadenie typu „A“: Maximálne použiteľný formát papiera min. SRA3
Zariadenie typu „A“: Rýchlosť tlače A4 za minútu min. 55
Zariadenie typu „A“: Vysoko-kapacitný podávač Áno
Zariadenie typu „A“: Farebná tlač Áno
Zariadenie typu „A“: Maximálna kapacita vstupu A4 min. 5140
Zariadenie typu „A“: Maximálna kapacita výstupu A4 min. 2000
Zariadenie typu „A“: Použiteľná gramáž papiera min. 60, max. 260
Zariadenie typu „A“: Rýchlosť skenovania A4 za minútu min. 80
Zariadenie typu „A“:Farebné skenovanie Áno
Zariadenie typu „A“: Duplexný automatický podávač Áno
Zariadenie typu „A“: Kapacita duplexného automatického podávača min.130
Zariadenie typu „A“: Kapacita vysoko-kapacitného podávača A4 min.2000
Zariadenie typu „A“: Rozlíšenie skenera dokumentov min. 600 x 600 dpi
Zariadenie typu „A“:Spôsob odpočtu stavu počítadiel Automaticky
Zariadenie typu „A“: Vzdialená správa a monitoring Áno
Zariadenie typu „A“: funkcie skenera dokumentov Heslom chránené PDF, optické rozoznávanie znakov (OCR)
Zariadenie typu „A“: konektivita NFC, WiFi Direct, USB Direct, 10/100/1000Base-T Ethernet
Zariadenie typu „A“: Funkcie Faxu Jedna alebo 3 linky. Walk-up fax, LAN fax, Internet fax
Zariadenie typu „A“: Online monitoring zariadenia servisným strediskom a automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu Áno
Zariadenie typu „B“: Technológia tlače Laserová
Zariadenie typu „B“: Maximálne použiteľný formát papiera min. SRA3
Zariadenie typu „B“: Rýchlosť tlače prvej strany 4,3 sekúnd
Zariadenie typu „B“: Rýchlosť tlače A4 za minútu min. 55
Zariadenie typu „B“: Vysoko-kapacitný podávač Áno
Zariadenie typu „B“: Farebná tlač Nie
Zariadenie typu „B“: Maximálna kapacita vstupu A4 min. 5140
Zariadenie typu „B“: Maximálna kapacita výstupu A4 min. 2000
Zariadenie typu „B“: Použiteľná gramáž papiera min. 60, max. 215
Zariadenie typu „B“: Rýchlosť skenovania A4 za minútu min. 70
Zariadenie typu „B“:Farebné skenovanie Áno
Zariadenie typu „B“: Duplexný automatický podávač Áno
Zariadenie typu „B“: Kapacita duplexného automatického podávača min. 200
Zariadenie typu „B“: Kapacita vysoko-kapacitného podávača A4 min. 2000
Zariadenie typu „B“: Rozlíšenie skenera dokumentov min. 600 x 600 dpi
Zariadenie typu „B“:Spôsob odpočtu stavu počítadiel Automaticky
Zariadenie typu „B“: Vzdialená správa a monitoring Áno
Zariadenie typu „B“: Finišer so spínkovaním Kapacita 2 000 listov, triedenie, zošívanie v troch pozíciách, max. 50 listov, dierovanie prepínateľné 2 alebo 4 otvory
Zariadenie typu „B“: Duplexná automatická tlač Áno
Zariadenie typu „B“: funkcie skenera dokumentov Skenovanie do e-mailu SMTP (s LDAP), skenovanie do schránky (mailbox), skenovanie na server cez FTP/SMB a na plochu (s voliteľným software ScanSoft), skenovanie sieťovým protokolom TWAIN
Zariadenie typu „B“: Pripojiteľnosť USB 2.0, Ethernet 10/100 Base – TX štandardne, 802.11 WiFi
Zariadenie typu "B": HDD, CPU, RAM 250GB HDD, 1,8 GH4, QUAD-CORE, 4GB RAM
Zariadenie typu „B“: Online monitoring zariadenia servisným strediskom a automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu Áno
Zariadenie typu „C“: Technológia tlače Laserová
Zariadenie typu „C“: Maximálne použiteľný formát papiera min. A4
Zariadenie typu „C“: Rýchlosť tlače prvej strany 5,1 sekundy
Zariadenie typu „C“: Rýchlosť tlače A4 za minútu min. 45
Zariadenie typu „C“: Farebná tlač Nie
Zariadenie typu „C“: Maximálna kapacita vstupu A4 min. 2350
Zariadenie typu „C“: Maximálna kapacita výstupu A4 250
Zariadenie typu „C“: Použiteľná gramáž papiera min. 60
Zariadenie typu „C“: Rýchlosť skenovania A4 za minútu min. 53
Zariadenie typu „C“:Farebné skenovanie Áno
Zariadenie typu „C“: Duplexný automatický podávač Áno
Zariadenie typu „C“: Kapacita duplexného automatického podávača 60
Zariadenie typu „C“: Rozlíšenie skenera dokumentov min. 600 x 600 dpi
Zariadenie typu „C“: Fax Áno, Walk up fax, Lan fax, Internet Fax
Zariadenie typu „C“:Spôsob odpočtu stavu počítadiel Automaticky
Zariadenie typu „C“: Online monitoring zariadenia servisným strediskom a automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky zariadenie musia byť menežovateľné cez Xerox CentreWare Web (v 6.5.19)
Cenu za stranu A4 (u farebných modelov cenu čb strany a cenu farebnej strany) - bez závislosti na % pokrytí strany tonerom.
Platby na základe skutočne vyhotoveného počtu strán
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).
Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od nájomnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Lehota pre nástup plnenia je do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy. Zoznam tovaru musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH)
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia personálu na mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené
Objednávateľ požaduje vykonávanie servisného zásahu s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 4 hodín počas pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu.
V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania
Tlačové zariadenie musí byť schopné automaticky odosielať vzniknuté požiadavky na servis a dodávky základného spotrebného materiálu bez ohľadu na pracovnú dobu zadávateľa alebo dodávateľa v režime 24/7.
Originálne/nové zariadenie. Zariadenie nesmie byť repasované ani použité.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 4. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR denne na účet dodávateľa.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako 48 hodín od nahlásenia poruchy, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ stanoví celkovú cenu s DPH za predmet zmluvy. Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na dopravu na miesto plnenia, prenájom multifunkčných tlačiarní na 36 mesiacov a celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve."
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. na 36 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu zmluvy.
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvá výtlačkov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať multifunkčné zariadenia a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 10 dní od uzavretia zmluvy.
Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Požadovaná plná záruka na všetky zariadenia, na ich hardvérové a softvérové súčasti na dobu 36 mesiacov od dátumu inštalácie s dodávateľom preukázateľným certifikátom výrobcu o zaregistrovanej záruke na všetky dodávané zariadenia s uvedeným výrobným číslom zariadení, na ktoré sa záruka vzťahuje
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2021 08:00 — 30.09.2024 18:00

27,00 ks

49 498,00

41 248,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2021 11:07

31.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 781
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2021 16:13 - Vstupná ponuka 49 498,00 € Cena s DPH
27.08.2021 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 49 496,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS