• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 10:43

Detail zákazky Z202117638

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 10:43

Základné údaje

Z202117638

OF-239412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5903608

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ihly, injekčné stiekačky alebo "ekvivalent"

ihla, striekačka, kanyly, súpravy infúzne, súpravy transfúzne

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 33141310-6 - Injekčné striekačky
  • 33141220-8 - Kanyly
  • 33194120-3 - Potreby na infúzie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33194220-4 - Spotrebný materiál na transfúziu krvi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ihly, injekčné stiekačky alebo "ekvivalent"
Funkcia
Spotrebný zdravotnícky materiál - ihly a injekčné striekačky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ihly hypodermické KD Fine, 0,7x30 22G, čierna balenie/100ks 295
Ihly hypodermické KD Fine, 0,8x40 21G zelená balenie/100ks 200
Ihly hypodermické KD Fine, 0,9X30 20G žltá balenie/100ks 115
Ihly hypodermické KD Fine, 1,2X40 18G ružová balenie/100ks 765
Ihla injekčná hypodermické KD Fine, 0,4X20 27G sivá balenie/100ks 50
Kanyla tracheálna oral/nasal s manžetou 7,0 mm I.D. ks 160
Kanyla tracheálna oral/nasal s manžetou 7,5,0 mm I.D. ks 320
Kanyla tracheálna oral/nasal s manžetou 8,0 mm I.D. ks 240
Kanyla tracheálna oral/nasal s manžetou 8,5 mm I.D. ks 160
I.V. kanyla bez portu 24G, 0,7x19 mm s krídelkami, žltá balenie/50 ks 20
I.V. kanyla safety 22G, 0,9x25 mm, modrá balenie/50 ks 32
I.V. kanyla s  portom 20G, 1,1x32 mm s krídelkami, ružová balenie/100ks 100
I.V. kanyla Safety 3, 20G, 1,1x25 mm, ružová balenie/50ks 9
I.V. kanyla s portom 22G, 0,9x25 mm s krídelkami, modrá balenie/100ks 122
Súpravy infúzne EASYFLOW ks 49000
Súpravy transfúzne MARGOMED ks 1700
Striekačky injekčné 2-dielna Margomed, 2ML balenie/100ks 430
Striekačky injekčné 2-dielna Margomed, 5ML balenie/100ks 780
Striekačky injekčné 2-dielna Margomed, 10ML balenie/100ks 750
Striekačky injekčné 2-dielna Margomed, 20ML balenie/100ks 400
Striekačky injekčné 2-dielna Margomed, JANETTE 150 ML ks 650
Striekačka inzulínová dispovan U-100 1ml s ihlou 29Gx1/2 balenie/100ks 40
Striekačka Leur Lock 50ml ks 3700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod.
Termín dodávky: do 5 dní od obdržania objednávky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH alebo daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže kupujúci uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne.
V prípade opakovaných reklamácií pre vady niektorej z tovarových položiek (napr. lámanie ihiel po zavedení do žily) je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8:00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Požaduje sa v zmysle § 340 pís. b) ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v z.n.p. splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

22 610,67

22 610,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy platných počas celej doby trvania tejto zmluvy: názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.08.2021 10:54

26.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2021 11:50 - Vstupná ponuka 22 610,67 € Cena bez DPH
26.08.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 22 590,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS