• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117637

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117637

OF-240472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901282

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31585370

SHP a.s.

Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé slepačie vajcia

Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
Funkcia
Čerstvé slepačie vajcia v triede kvality „A“ – červená potlač, podľa chovu 1,2 alebo 3 v hmotnostnej skupine – L ( 63g – 72g ), škrupiny čisté, neporušené, označené kódom vyrazeným na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou; balenie po 30 ks v preložkách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine triedy "A" veľkosť L ks 40500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanlivosť Dodávka tovaru je požadovaná v lehote, v ktorej z doby spotreby neuplynula viac ako 1/7 (dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni).
Trieda kvality "A" trieda
Veľkosť L
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia.
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t. j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR (zodpovedajúce potravinovému kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR).
Pôvod tovaru, ktorý je predmetom dodávky musí byť preukázateľne od výrobcu alebo dodávateľa, ktorému bolo pridelené veterinárne kontrolné číslo (úradné schvaľovacie číslo) o schválení prevádzky výrobcu resp. spracovateľa. Pôvod tovaru musí byť jednoznačne preukázateľný, označené kódom vyrazeným na vajci, vajcia musia byť preverené veterinárnou kontrolou. Každá dodávka musí obsahovať štítok s údajmi - názov farmy odkiaľ vajcia pochádzajú, dátum znášky, trieda kvality, veľkosť, kód triediarne a dobu spotreby.
Dodávateľ je povinný dodať tovar nepoškodený v čerstvom stave v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ, v parametroch stanovených v tejto Zmluve a v súlade s príslušnými platnými normami a v kvalite spĺňajúcej všetky požiadavky na kritéria zdravotne a hygienicky bezpečné potraviny spolu s príslušnými dokladmi vyžadovanými právnymi predpismi.
Dodávateľ je povinný na požiadanie predložiť kópie platných certifikátov bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodané potraviny nesmú mať v čase ich odovzdania objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/7 (z minimálnej trvanlivosti, resp. dátumu spotreby), t..j. dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi potraviny s vyčerpanou exspiračnou lehotou o viac ako 1/7 jej dĺžky, je objednávateľ oprávnený vrátiť takéto potraviny späť dodávateľovi na jeho náklady, nie je povinný zaplatiť za takéto potraviny a zároveň mu oznámi, či trvá na dodaní objednaných potravín.
V prípade, že objednávateľ trvá na dodaní objednaného tovaru, dodávateľ je povinný ho bezodkladne nahradiť tovarom spĺňajúcim jeho požiadavky v rovnakej kvalite, množstve a druhu podľa vystavenej objednávky.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/ objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve / objednávke.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy /objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravovaných a iných možných dôvodov. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí.
Predávajúci sa zaväzujú dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávok 2 krát v mesiaci a to v čase od 6,00 do 10,00 hod. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny najneskôr 48 hodín pred rozvozom a to do 8,00 hod. ráno telefonicky/e-mailom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom).
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa: Rozhodnutie o schválení prevádzky dodávateľa vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR resp. výrobcu, od ktorého sa bude tovar dodávať (prípadne uviesť link na stránku ŠVPS SR, ak sa konkrétna prevádzkareň nachádza na stránke ŠPVS ako schválená potravinárska prevádzkareň).
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových výziev / objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej výzve /objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom.
Faktúra vyhotovená dodávateľom na základe jednotlivých objednávok objednávateľa je splatná v lehotách: a) vybrané potraviny v lehote splatnosti, ktorá je najviac 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny a pre b) ostatné potraviny v lehote splatnosti, ktorá je najviac 20 dní odo dňa doručenia faktúry za potravinu, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania potraviny kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa ust. §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

40 500,00 ks

4 050,00

4 050,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia zákazky musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky uvedených technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.08.2021 11:40

27.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 09:53 - Vstupná ponuka 4 050,00 € Cena bez DPH
27.08.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 4 049,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS