00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31585370
SHP a.s.
Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Čerstvé slepačie vajcia
Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé
Tovar, Služba
|
1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Čerstvé slepačie vajcia v triede kvality „A“ – červená potlač, podľa chovu 1,2 alebo 3 v hmotnostnej skupine – L ( 63g – 72g ), škrupiny čisté, neporušené, označené kódom vyrazeným na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou; balenie po 30 ks v preložkách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Slepačie vajcia čerstvé v škrupine triedy "A" veľkosť L | ks | 40500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Trvanlivosť | Dodávka tovaru je požadovaná v lehote, v ktorej z doby spotreby neuplynula viac ako 1/7 (dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni). |
| Trieda kvality | "A" trieda |
| Veľkosť | L |
| Názov |
| Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. |
| Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t. j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
| Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR (zodpovedajúce potravinovému kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR). |
| Pôvod tovaru, ktorý je predmetom dodávky musí byť preukázateľne od výrobcu alebo dodávateľa, ktorému bolo pridelené veterinárne kontrolné číslo (úradné schvaľovacie číslo) o schválení prevádzky výrobcu resp. spracovateľa. Pôvod tovaru musí byť jednoznačne preukázateľný, označené kódom vyrazeným na vajci, vajcia musia byť preverené veterinárnou kontrolou. Každá dodávka musí obsahovať štítok s údajmi - názov farmy odkiaľ vajcia pochádzajú, dátum znášky, trieda kvality, veľkosť, kód triediarne a dobu spotreby. |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar nepoškodený v čerstvom stave v najvyššej kvalite, prvej akostnej triedy, s vysledovateľnosťou pôvodu v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ, v parametroch stanovených v tejto Zmluve a v súlade s príslušnými platnými normami a v kvalite spĺňajúcej všetky požiadavky na kritéria zdravotne a hygienicky bezpečné potraviny spolu s príslušnými dokladmi vyžadovanými právnymi predpismi. |
| Dodávateľ je povinný na požiadanie predložiť kópie platných certifikátov bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
| Dodané potraviny nesmú mať v čase ich odovzdania objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/7 (z minimálnej trvanlivosti, resp. dátumu spotreby), t..j. dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi potraviny s vyčerpanou exspiračnou lehotou o viac ako 1/7 jej dĺžky, je objednávateľ oprávnený vrátiť takéto potraviny späť dodávateľovi na jeho náklady, nie je povinný zaplatiť za takéto potraviny a zároveň mu oznámi, či trvá na dodaní objednaných potravín. |
| V prípade, že objednávateľ trvá na dodaní objednaného tovaru, dodávateľ je povinný ho bezodkladne nahradiť tovarom spĺňajúcim jeho požiadavky v rovnakej kvalite, množstve a druhu podľa vystavenej objednávky. |
| Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/ objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve / objednávke. |
| Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
| Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy /objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravovaných a iných možných dôvodov. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí. |
| Predávajúci sa zaväzujú dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávok 2 krát v mesiaci a to v čase od 6,00 do 10,00 hod. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny najneskôr 48 hodín pred rozvozom a to do 8,00 hod. ráno telefonicky/e-mailom. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom). |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa: Rozhodnutie o schválení prevádzky dodávateľa vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR resp. výrobcu, od ktorého sa bude tovar dodávať (prípadne uviesť link na stránku ŠVPS SR, ak sa konkrétna prevádzkareň nachádza na stránke ŠPVS ako schválená potravinárska prevádzkareň). |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových výziev / objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej výzve /objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
| Faktúra vyhotovená dodávateľom na základe jednotlivých objednávok objednávateľa je splatná v lehotách: a) vybrané potraviny v lehote splatnosti, ktorá je najviac 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny a pre b) ostatné potraviny v lehote splatnosti, ktorá je najviac 20 dní odo dňa doručenia faktúry za potravinu, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania potraviny kupujúcemu. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa ust. §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
40 500,00 ks
4 050,00
4 050,00
Vlastný návrh plnenia zákazky musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky uvedených technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2021 11:40
27.08.2021 10:00
27.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.08.2021 09:53 - Vstupná ponuka | 4 050,00 | € | Cena bez DPH |
| 27.08.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 049,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: