• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117632

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117632

OF-240143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891417

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

plnenie tonerov, nákup nových tonerov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov, bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnenie tonerov HP CF - 219 A kus 5
Plnenie tonerov  HP CE - 285 A kus 50
Plnenie tonerov  HP CE - 278 A kus 10
Plnenie tonerov  HP CB - 435 A kus 3
Plnenie tonerov  HP CF - 217 A kus 3
Plnenie tonerov  HP Q 2612 A kus 5
Plnenie tonerov  HP CF - 283 A kus 5
Plnenie tonerov  HP 106 A W1106A kus 5
Plnenie tonerov  CE 285 A kus 5
Nové tonery HP CF 530 Black kus 15
Nové tonery HP CF 531 Cayn kus 10
Nové tonery HP CF 532 Yellow kus 10
Nové tonery HP CF 533 Magenta kus 10
Nové tonery HP CF 350 Black kus 15
Nové tonery HP CF  351 Cayn kus 10
Nové tonery HP CF 352 Yellow kus 10
Nové tonery HP CF 353 Magenta kus 10
Nové tonery W2070 Black kus 15
Nové tonery W2071 Cayn kus 10
Nové tonery W2072 Yellow kus 10
Nové tonery W2073 Magenta kus 10
Nové tonery HP 301 Black kus 10
Nové tonery HP 301 Colour kus 10
Nové tonery HP 302 Black kus 10
Nové tonery HP 302 Colour kus 10
Nové tonery HP 652 Black kus 10
Nové tonery HP 652 Colour kus 10
Nové tonery HP 650 Black kus 5
Nové tonery HP 650 Colour kus 5
Nové tonery HP 653 Black kus 10
Nové tonery HP 653 Colour kus 10
Nové tonery W 1106A kus 5
Nové tonery brother LC-3617 BK Black kus 2
Nové tonery brother LC-3617 Colour kus 2
Nové tonery brother LC-3617 Yellow kus 2
Nové tonery brother LC-3617 Magenta kus 2
Nové tonery HP 12 A kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne plniť  tonery a dodávať nové tonery, ktoré sú predmetom tejto zákazky na adresu sídla Objednávateľa na základe telefonických a emailových objednávok a to do dvoch dní od dňa objednania tovaru. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Uvedené predpokladané množstvo tonerov nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: plnenie tonerov a dodanie nových tonerov na adresu sídla Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný pri plnení tonerov zabezpečiť ich maximálne naplnenie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam naplnenia tonerov a nových tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tonerov za jeden kus, pričom v uvedenej cene bude zarátaná aj cena dopravy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za plnenie tonerov a nové tonery bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu plnených a  nových  tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi vždy spolu s doručeným tovarom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname  nových tonerov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ ručí Objednávateľovi, že plnenie tonerov a nové tonery zodpovedajú platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na naplnených a  nových toneroch v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy inému subjektu. Ak tak urobí, bude to chápané ako hrubé porušenie podmienok Zmluvy s ktorými súhlasil pri zadávaní ponuky cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vladimíra Clementisa 51, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

26.08.2021 08:00 — 25.08.2022 16:00

331,00 kus

4 500,00

4 000,00

V súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2021 08:09

20.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 12:08 - Vstupná ponuka 4 449,00 € Cena bez DPH
17.08.2021 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS