00610968
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne
Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK
35874791
GeneTiCA s.r.o.
Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK
Sekvenátor
sekvenácia
Tovar, Služba
1. Sekvenátor
|
|
---|---|
Funkcia |
SEKVENÁTOR NA CELOGENÓMOVÉ SEKVENOVANIE S PRÍSLUŠENSTVOM |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nízkokapacitný sekvenátor novej generácie (NGS) so schopnosťou rýchleho sekvenovania malých genómov alebo menšieho počtu génov, využiteľný pre molekulárno-genetickú diagnostiku | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístroj umožňuje 2 typy sekvenačných behov (čím znižuje prevádzkové náklady pri nižšom počte vzoriek - nie je nutné čakať až do úplného naplnenia kapacity prístroja). | high- a mid-output |
Kompaktný nízkokapacitný stolný sekvenátor založený na technológii masívneho paralelného sekvenovania, ktorý umožňuje detekovať rozne vzácne varianty a transkripty s vyššou citlivosťou v porovnaní s qPCR alebo Sangerovým sekvenovaním | |
Sekvenovanie pomocou SBS technológie (sequencing by synthesis), ktorá detekuje fluorescenciu odštepenej značky reverzibilného terminátoru | |
Prístroj využiteľný pre množstvo aplikácií: sekvenovanie malých genómov, cielené resekvenovanie, profilovanie génovej expresie a množstvo ďalších | |
V rámci jedného prístroja je požadovaná integrovaná klonálna amplifikácia (tvorba sekvenačných klastrov) a vlastné sekvenovanie | |
Prístroj umožňujúci čítanie z oboch strán, tzv. „pair-end“ | |
Kapacita prečítaných báz v jednom sekvenačnom behu | minimálne 7 Gb |
Dĺžka sekvenačného čítania | s maximom 2 x 150 bp |
Možnosť sekvenácie kratších fragmentov ako 2 x 150 bp | |
Kvalita sekvenovania na hladine Q30 | viac ako 80 % báz (pri dĺžke čítania: 2 x 150 bp) |
Je požadované, aby vnútorný počítač sekvenátora používal operačný systém Windows |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.09.2021 07:00 — 15.09.2021 15:30
1,00 kus
118 113,60
98 428,00
Podľa podmienok v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2021 08:06
06.09.2021 09:00
06.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2021 20:28 - Vstupná ponuka | 118 113,60 | € | Cena s DPH |
03.09.2021 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 110,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: