• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 09:50

Detail zákazky Z202117621

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 09:50

Základné údaje

Z202117621

OF-240209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5913619

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sekvenátor

sekvenácia

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sekvenátor
Funkcia
SEKVENÁTOR NA CELOGENÓMOVÉ SEKVENOVANIE S PRÍSLUŠENSTVOM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nízkokapacitný sekvenátor novej generácie (NGS) so schopnosťou rýchleho sekvenovania malých genómov alebo menšieho počtu génov, využiteľný pre molekulárno-genetickú diagnostiku ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj umožňuje 2 typy sekvenačných behov (čím znižuje prevádzkové náklady pri nižšom počte vzoriek - nie je nutné čakať až do úplného naplnenia kapacity prístroja). high- a mid-output
Kompaktný nízkokapacitný stolný sekvenátor založený na technológii masívneho paralelného sekvenovania, ktorý umožňuje detekovať rozne vzácne varianty a transkripty s vyššou citlivosťou v porovnaní s qPCR alebo Sangerovým sekvenovaním
Sekvenovanie pomocou SBS technológie (sequencing by synthesis), ktorá detekuje fluorescenciu odštepenej značky reverzibilného terminátoru
Prístroj využiteľný pre množstvo aplikácií: sekvenovanie malých genómov, cielené resekvenovanie, profilovanie génovej expresie a množstvo ďalších
V rámci jedného prístroja je požadovaná integrovaná klonálna amplifikácia (tvorba sekvenačných klastrov) a vlastné sekvenovanie
Prístroj umožňujúci čítanie z oboch strán, tzv. „pair-end“
Kapacita prečítaných báz v jednom sekvenačnom behu minimálne 7 Gb
Dĺžka sekvenačného čítania s maximom 2 x 150 bp
Možnosť sekvenácie kratších fragmentov ako 2 x 150 bp
Kvalita sekvenovania na hladine Q30 viac ako 80 % báz (pri dĺžke čítania: 2 x 150 bp)
Je požadované, aby vnútorný počítač sekvenátora používal operačný systém Windows
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.09.2021 07:00 — 15.09.2021 15:30

1,00 kus

118 113,60

98 428,00

Podľa podmienok v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2021 08:06

06.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.08.2021 20:28 - Vstupná ponuka 118 113,60 € Cena s DPH
03.09.2021 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka 118 110,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS