• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 12:40

Detail zákazky Z202117616

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 12:40

Základné údaje

Z202117616

OF-240435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5899526

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

36835463

DREVEX EU, s.r.o.

Bojnická cesta 1870/45B, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - Kreslá

kreslo

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba 16ks - námornícka svetlo-modrá, 52ks - horčicová
Prevedenie kreslo ušiak
Zloženie poťahu 100% polyester
Odolnosť látky voči oderu (počet cyklov Martindale) min. 25 000
Materiál poťahu hladká tkanina, zamatový vzhľad
Rozmery šírka 87cm, výška 101cm, hĺbka 95cm
Sedák typ sedáku: penové jadro, hĺbka 53cm, výška sedáku od podlahy 47cm
nohy/ podstavec/ konštrukcia výška 18cm, drevený materiál- masív, tmavý orech
Podrúčky áno
Zadná strana čalúnená poťahovou látkou áno
Operadlo prešívané
Nosnosť min. 120 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi technickú dokumentáciu, prospekty a fotografie predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložená dokumentácia preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v zmluve, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa.
6. Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zákazky naraz, nie čiastkovo.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. Všetok dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý.
12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Doba trvania zmluvného vzťahu v mesiacoch: 24 mesiacov (záručná doba)
Požadovaný termín dodávky : do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy
Názov Upresnenie
Miesto dodania Bratislava
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.10.2021 15:00

68,00 kus

25 102,13

20 918,44

1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2021 09:41

26.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2021 13:01 - Vstupná ponuka 25 102,13 € Cena s DPH
26.08.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 25 101,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS