00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
36835463
DREVEX EU, s.r.o.
Bojnická cesta 1870/45B, Prievidza, 97101, SVK
Nábytok - Kreslá
kreslo
Tovar, Služba
|
1. Kreslo
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kreslo | ks | 68 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | 16ks - námornícka svetlo-modrá, 52ks - horčicová |
| Prevedenie | kreslo ušiak |
| Zloženie poťahu | 100% polyester |
| Odolnosť látky voči oderu (počet cyklov Martindale) | min. 25 000 |
| Materiál poťahu | hladká tkanina, zamatový vzhľad |
| Rozmery | šírka 87cm, výška 101cm, hĺbka 95cm |
| Sedák | typ sedáku: penové jadro, hĺbka 53cm, výška sedáku od podlahy 47cm |
| nohy/ podstavec/ konštrukcia | výška 18cm, drevený materiál- masív, tmavý orech |
| Podrúčky | áno |
| Zadná strana čalúnená poťahovou látkou | áno |
| Operadlo | prešívané |
| Nosnosť | min. 120 kg |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
| 2. Objednávateľ posúdi technickú dokumentáciu, prospekty a fotografie predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložená dokumentácia preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| 3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v zmluve, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 5. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa. |
| 6. Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
| 7. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zákazky naraz, nie čiastkovo. |
| 8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. Všetok dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. |
| 12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| Doba trvania zmluvného vzťahu v mesiacoch: 24 mesiacov (záručná doba) |
| Požadovaný termín dodávky : do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy |
| Názov | Upresnenie |
| Miesto dodania | Bratislava |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2021 15:00
68,00 kus
25 102,13
20 918,44
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: 1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2021 09:41
26.08.2021 11:00
26.08.2021 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.08.2021 13:01 - Vstupná ponuka | 25 102,13 | € | Cena s DPH |
| 26.08.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 101,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: