• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 08:55

Detail zákazky Z202117607

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 08:55

Základné údaje

Z202117607

OF-240098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893541

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

47681331

EUREX MEDICA, spol. s r.o.

Výstavní 604/111, Ostrava-Vítkovice, 70300, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranná maska tvárová

maska, tvár, zdravotnícka pomôcka

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maska tvárová, čiapka operačná
Funkcia
Ochranná tvárová maska pre zdravotnícke účely – operačné rúško pre zdravotnícky personál ako filtračná bariéra zabraňujúca prenosu mikroorganizmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 30 000
účinnost bakteriálnej filtrácie (BFE) % 95
Počet filtračných vrstiev ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Použitý materiál netkaný textil
tvarovateľná nosová časť s výstužou áno
univerzálna veľkosť áno
upevnenie na tvár postrannými pletenými gumičkami áno
certifikácia EN 14683:2019+AC typ I áno
balenie 50ks
certifikát potvrdený európskou notifikovanou osobou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušení zmluvných podmienok.
Žiadame o zaslanie vzorky pred samotným plnením z dôvodu posúdenia kvality
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dod. už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objedn. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Názov Upresnenie
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 5 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o pridelení ŠÚKL kódu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 5 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť jednotková cena za kus bez DPH aj s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66 , Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

30.08.2021 08:00 — 30.08.2021 14:00

30 000,00 ks

2 192,64

1 827,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Viď popis pri špecifikácií výrobku

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 12:50

23.08.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 36
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2021 14:05 - Vstupná ponuka 2 160,00 € Cena s DPH
20.08.2021 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 428,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS