42026393
Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")
Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
50206648
Ján Meliško - MeliTech
Ulica V. Benedikta 208/22, Prievidza, 97101, SVK
Prenájom multifunkčných zariadení
prenájom, multifunkčné kopírovacie zariadenie, tlač, skenovanie, servis, údržba
Služba, Tovar
1. Prenájom multifunkčných zariadení a služby súvisiace s tlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom 2 kusov multifunkčných zariadení A3 (tlačiareň, skener, kopírka) vrátane dodávok kancelárskeho papiera. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom 2 kusov multifunkčných sieťových zariadení | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov/ rok | ks | 82 550 | ||
Predpokladaný počet farebných výtlačkov/ rok | ks | 13 000 | ||
Predpokladaný odber papiera A4/ rok | list | 47 775 | ||
Predpokladaný odber papiera A3/ rok | list | 3 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podpora | OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 |
Kapacita pamäti | min. 2048 MB štandardne |
Sieťové rozhranie | Ethernet |
Display | dotykový, farebný, LCD |
Tlač | lokálna aj sieťová |
Funkcie tlače | možnosť zabezpečenej tlače! / zabezpečenie podľa ISO15408 EAL3 |
Funkcie tlače | tlač z USB pamäte: formáty PDF, XPS, OOXML (docx, xlsx, pptx) |
Funkcie tlače | obojstranná, farebná, laserová |
Rýchlosť tlače/ kopírovania (A3) | min. 13 strán/min |
Rýchlosť tlače/ kopírovania (A4) | min. 28 strán /min |
Kvalita tlače | min. 1200 x 1200 dpi |
Formát tlače | A4, A3 |
Skener | farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie |
Sken na DPWS | |
Zásobníky na papier | samostatné na A4 a samostatné na A3 |
Kazety na papier | 3 a viac |
Oddelené veľkokapacitné náplne | |
Automatický obojstranný podávač dokumentov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane nákladov na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky, napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod. |
Vrátane kompletnej servisnej starostlivosti počas celej dĺžky trvania zmluvy - servisný zásah do 24 h, práca technika, dopravné náklady technika, dodanie náhradného multifunkčného zariadenia v prípade opravy trvajúcej viac ako 2 dni. |
Vrátane kompletnej servisnej starostlivosti počas celej dĺžky trvania zmluvy - dodávanie spotrebného materiálu (originálne tonery, kancelársky papier, ostatný mat), náhradné diely |
Vrátane odvozu odpadových tonerových náplní na ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenia, nainštalovať a zaškoliť zamestnancov v potrebnom rozsahu max. do do 31.08.2021 |
Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF. |
Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov - zvlášť za každé zariadenie |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany. Skenovanie sa neúčtuje. |
Fakturácia kancelárskeho papiera priebežne - podľa potreby. |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. papier a tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov; cena za zariadenia spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov 330 200 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 48 mesiacov 52 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB / A4 COLOR. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a tým aj odstúpenie od Zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky vzniknuté zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa. |
Všetky požiadavky musia byť v súlade s environmentálnym systémom podľa normy ISO 14001 |
Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.09.2021 00:00 — 31.08.2025 00:00
1,00 zákazka
10 947,84
9 123,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2021 08:07
25.08.2021 08:15
25.08.2021 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2021 10:52 - Vstupná ponuka | 10 946,40 | € | Cena s DPH |
24.08.2021 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: