• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 11:05

Detail zákazky Z202117584

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2021 11:05

Základné údaje

Z202117584

OF-239692

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5916361

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35728311

AUTOPOLIS, a.s.

Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobných motorových vozidiel

osobné motorové vozidlá, záručný a olejový servis vozidiel

  • 34110000-1 - Osobné automobily

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nákup osobných motorových vozidiel
Funkcia
Nákup 8 ks osobných motorových vozidiel vo verzii SEDAN/LIFTBACK/KOMBI vrátane bezplatnej záruky a bezplatného záručného servisu v rozsahu garančných prehliadok a povinných záručných prehliadok predpísaných výrobcom a bezplatný olejový servis počas záručnej doby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SEDAN/LIFTBACK/KOMBI ks 8
zdvihový objem cm3 1450
objem batožinového priestoru 1 510
výkon kW/min-1/k 95/130
celková dĺžka vozidla – vonkajší rozmer mm 4 500
rázvor mm 2600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky; výbava: *
motor štvorvalec uložený vpredu, náhon predných kolies
prevodovka 6 – stupňová, mechanická
riadenie posilňovač s premenlivým účinkom
karoséria päťmiestna
emisná trieda EURO 6
palivo benzín/nafta (nie LPG a 100 % elektrický pohon bez využitia spaľovacieho motora)
automatická klimatizácia min. dvojzónová
pneumatiky na 17" diskoch z ľahkých zliatín + bezpečnostné skrutky 4 ks/1 vozidlo
súprava zimných pneumatík na min. 16“oceľových diskoch + pukličky 4 ks/1 vozidlo
farba vozidla nemetalizovaná /metalizovaná (vozidlá môžu byť ponúknuté buď v nemetalickej alebo metalickej farbe, prípadne v ich kombinácii,
* môžu mať rovnakú farbu alebo môžu byť v rôznych farebných odtieňoch okrem farby žltej, oranžovej, zelenej)
airbagy vodič + spolujazdec, bočné airbagy vpredu, hlavové airbagy vpredu a vzadu
centrálne zamykanie
imobilizér
tempomat
predné hmlové svetlomety samostatné s odbočovacou funkciou
parkovacie senzory zadné
autorádio
multifunkčný volant
alarm s diaľkovým ovládaním s vnútornými senzormi
palubný počítač
výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant
výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča
stredová opierka s odkladacím priestorom vredu
poťahy sedadiel látkové
elektricky ovládané okná vpredu a vzadu
elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá
zadné delené sedadlo
telefonovanie Bluetooth
podlahové tkané koberčeky 2 predné + 2 zadné
výbava oceľové rezervné koleso, lekárnička, lano, trojuholník, zdvihák, reflexná vesta a hasiaci prístroj
svetlomety s LED denným svietením
dokumentácia k motorovému vozidlu servisná knižka (môže byť nahradená elektronickou servisnou knižkou), faktúra, preberací protokol, doklad o conformite - COC doklad, veľký technický preukaz a návod na obsluhu a údržbu
Vybavenie vozidiel pri prevzatí: prevozná značka, 5 litrov PHM v nádrži
Záruka a záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis) v autorizovanom servise – v rozsahu garančných prehliadok predpísaných výrobcom, ktoré musia zahŕňať všetky úkony súvisiace s kontrolou technického stavu vozidla, so zabezpečením prípadnej opravy vozidla v záručnej dobe vrátane práce servisného mechanika po dobu 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 100 000 km;
Bezplatný olejový servis (práca mechanika, všetky oleje a filtre vo vozidle, sviečky, chladiaca zmes, kontrola a doplnenie klimatizácie, výmena brzdovej kvapaliny) po dobu 60 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu alebo do doby najazdenia 100 000 km;
Zabezpečenie bezplatného olejového servisu maximálne do 50 km cestnej vzdialenosti od adresy sídla objednávateľa (Bratislava - Staré mesto);;V prípade pridelenia vozidiel konečným príjemcom (pobočky kupujúceho) do jednotlivých okresných miest
* na celom území SR, predajca zabezpečí bezplatný olejový servis max. do 50 km cestnej vzdialenosti od okresného mesta.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 5 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh plnenia (ktorý musí byť v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy); objednávateľ požaduje uvedenie značky vozidiel, modelov vozidiel, modelové roky a údaje o parametroch ponúkaných vozidiel podľa jednotlivých položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy.
Dodacia lehota: max. do 31.12.2021.Prevzatie vozidiel: kupujúci do 7 dní od účinnosti KZ oznámi predávajúcemu miesto prevzatia vozidiel (adresa sídla kupujúceho alebo adresa sídla predávajúceho)Poistenie vozidiel: poistenie bude riešené v rámci centrálnej poistnej zmluvy kupujúceho.Prihlásenie vozidiel: bude zabezpečené na DI kupujúcim
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr.
Prílohou faktúr budú kópie odovzdávacích/preberacích protokolov potvrdené kontaktnou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúr poslaných poštou sa bude zhodovať s faktúrami poslanými v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
Dodávateľom vystavené faktúry ako daňový doklad musia byť vyhotovené v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúry vystavené dodávateľom nebudú obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo budú obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takéto faktúry vrátiť dodávateľovi na ich doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť nové, opravené, resp. doplnené faktúry s novými lehotami splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravené alebo nové faktúry znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

08.09.2021 11:00 — 31.12.2021 00:00

1,00 cena celkom

186 435,60

186 435,60

Podľa osobitných požiadaviek plnenia podľa objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2021 09:06

07.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 72
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.09.2021 10:47 - Vstupná ponuka 186 432,00 € Cena s DPH
07.09.2021 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 163 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS