35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Zaobstaranie sieťových komponentov
server, komponent, príslušenstvo
Tovar, Služba
1. Zaobstaranie sieťových komponentov
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťové komponenty |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE Ethernet 10Gb 2-port SFP+ X520-DA2 Adapter | ks | 3 | ||
HPE BladeSystem c-Class 10Gb SFP+ SR Transceiver | ks | 6 | ||
HPE Premier Flex LC/LC Multi-mode OM4 2 Fiber 5m Cable | ks | 6 | ||
HP 900GB 12G SAS 10K rpm SFF (2.5-inch) SC Enterprise 3yr Warranty Remanufactured Hard | ks | 6 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy. |
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie. |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, v nasledovnom rozdelení: |
- jednotková cena pre danú položku v mene euro bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) |
- jednotková cena pre danú položku v mene euro s DPH. |
Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
I.5 Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a balení, vyrobené od výrobcu príslušnej značky. |
I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet plnenia v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov. |
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania zmluvy. |
II.4 Celková cena za predmet zmluvy bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru/služieb, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek. |
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania tovaru. |
II.6 Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH podľa prílohy č.1 tohto Opisného formuláru. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodaný tovar prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na dodanie tovaru, vrátane osobitných, či ide o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti dodávaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek |
V.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dubravska cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
16.09.2021 11:00
21,00 v zmysle opisného formulára
8 849,72
8 849,72
v zmysle osobitných požiadaviek
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2021 14:35
31.08.2021 11:00
31.08.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2021 15:34 - Vstupná ponuka | 8 844,00 | € | Cena bez DPH |
27.08.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 804,34 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: