• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 12:45

Detail zákazky Z202117575

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2021 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2021 12:45

Základné údaje

Z202117575

OF-240296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5906051

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35743468

Gratex International, a.s.

Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie sieťových komponentov

server, komponent, príslušenstvo

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaobstaranie sieťových komponentov
Funkcia
Sieťové komponenty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE Ethernet 10Gb 2-port SFP+ X520-DA2 Adapter ks 3
HPE BladeSystem c-Class 10Gb SFP+ SR Transceiver ks 6
HPE Premier Flex LC/LC Multi-mode OM4 2 Fiber 5m Cable ks 6
HP 900GB 12G SAS 10K rpm SFF (2.5-inch) SC Enterprise 3yr Warranty Remanufactured Hard ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, v nasledovnom rozdelení:
- jednotková cena pre danú položku v mene euro bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“)
- jednotková cena pre danú položku v mene euro s DPH.
Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
I.5 Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení a balení, vyrobené od výrobcu príslušnej značky.
I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet plnenia v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov.
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania zmluvy.
II.4 Celková cena za predmet zmluvy bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru/služieb, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania tovaru.
II.6 Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH podľa prílohy č.1 tohto Opisného formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodaný tovar prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na dodanie tovaru, vrátane osobitných, či ide o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti dodávaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek
V.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dubravska cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2021 11:00

21,00 v zmysle opisného formulára

8 849,72

8 849,72

v zmysle osobitných požiadaviek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.08.2021 14:35

31.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 141
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 15:34 - Vstupná ponuka 8 844,00 € Cena bez DPH
27.08.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 8 804,34 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS