• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 12:10

Detail zákazky Z202117561

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 12:10

Základné údaje

Z202117561

OF-239299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5899492

Objednávateľ

00158577

Stredná odborná škola obchodu a služieb

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

mrazená hydina, ryby, zelenina

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina, ryby, zelenina a ostatné mrazené potraviny
Funkcia
Dodávka mrazených potravín v I. akostnej triede na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kuracie prsia tácka cca 500 g SK kg 965
kuracie stehná 220 g kalib. SK kg 600
kuracie stehná 240 g kalib. SK kg 35
kurča 1,3 kg kalib. SK kg 80
sliepka polená kg 65
morčacie prsia výberové kg 105
kačacie stehná 300 g - 400 g kg 80
rybie filé 100 g bez vody a aditív kg 100
losos porc. 140 g - 160 g bez kože kg 135
brokolica ružičky 2,5 kg kg 170
fazuľové struky zel. krájané 2,5 kg kg 22,5
hrášok 350 g ks 20
hrášok 2,5 kg kg 30
hubová zmes kg 20
karfiol 2,5 kg kg 120
karotka BABY 2,5 kg kg 25
kukurica 2,5 kg kg 70
pór 2,5 kg kg 25
špenát 400 g ks 25
špenát 2,5 kg kg 130
tekvica Hokkaido 2,5 kg kg 92,5
zel. Bretánska kg 220
zel. Francúzska kg 180
zel. Kúpeľná kg 120
zel. Čínska kg 20
zel. Wok kg 20
americké zemiaky 2,5 kg kg 150
hranolky vlnky kg 108
mraz. knedličky plnené tvarohom  a jahodami kg 170
mraz. knedličky zem. plnené údeným mäsom kg 150
mraz. knedlíky plnené čučoriedkovou náplňou kg 150
mraz. knedlíky plnené slivkovou náplňou kg 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do dvoch odberných miest - do školskej kuchyne v sídle objednávateľa a do školského pracoviska vzdialeného cca 2 km od sídla objednávateľa. Doprava bude realizovaná vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok cca 1 - 2 krát týždenne podľa potrieb a objednávok vedúcich stredísk. Uvedené množstvá jednotlivých tovarových položiek sú orientačné, určené podľa skutočného odberu v predchádzajúcom období. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý objem uvedeného tovaru.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr 1 deň pred termínom dodávky, objednávanie  telefonicky, alebo formou e-mailu. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 10,00 hod. počas celého školského roka 2021/2022.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
.Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - na školský rok 2021/2022.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno a priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH za jednotku, cena s DPH za jednotku, cena bez DPH za požadované množstvá a cena s DPH za požadované množstvá.  Položkovitý rozpis bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy a bude tvoriť prílohu č. 1 tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať v uvedenom predmete zákazky a tento doklad bude tvoriť prílohu č. 2 tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.08.2021 06:00 — 30.06.2022 00:00

4 353,00 ks

13 755,00

11 462,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

oprávnenie uchádzača distribuovať potraviny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2021 12:59

26.08.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2021 14:03 - Vstupná ponuka 13 755,00 € Cena s DPH
26.08.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 13 589,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS