• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 09:35

Detail zákazky Z202117550

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 09:35

Základné údaje

Z202117550

OF-239307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5899490

Objednávateľ

00158577

Stredná odborná škola obchodu a služieb

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky

mliečne trvanlivé a mliečne čerstvé potraviny

  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne trvanlivé a mliečne čerstvé potraviny
Funkcia
Dodávka mliečnych trvanlivých a mliečnych čerstvých potravín v I. akostnej triede na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mlieko trvanlivé 1,5 % 1 l liter 6664
mlieko trvanlivé 3,5 % 1 l liter 124
mlieko trvanlivé 250 ml jahodové ks 500
mlieko trvanlivé 250 ml vanilkové ks 500
mlieko trvanlivé 250 ml kakaové ks 500
smotana na varenie 500 ml 10 % ks 145
smotana trvanlivá 12 % liter 80
smotana na šľahanie 31 % trvanlivá rastlinná Rama liter 150
smotana trvanlivá 250 ml 30 % Rajo ks 60
smotana kyslá 16 %, 175 g ks 68
šľahačka v spreji 250 ml ks 19
syr eidam neúdený 45 % na vyprážanie kg 70
syr eidam údený 45 % Koliba kg 13,5
syr parmezán kg 10
syr s modrou plesňou Niva kg 15
tatarská omáčka 225 ml Hellmanns ks 20
tatarská omáčka 420 ml Hellmanns ks 50
tatarská omáčka 40 x 50 g Doma bal 28
majolenka 225 ml Hellmanns ks 36
majolenka 440 ml Hellmanns ks 75
bryndza termizovaná - množstvo ovčej zložky min. 50 % hmot. zo sušiny výrobku a tuk v sušine min. 48 %, sušina min. 44 % kg 23
bryndza 125 g Tami ks 65
droždie čerstvé 42 g kocky ks 95
jogurt biely kg 60
maslo čerstvé 250 g - množstvo ks 1070
maslo - Rama maslová 400 g ks 50
mlieko zakysané biele plnotučné 250 g ks 540
mlieko zakysané jahoda 250 g ks 300
mlieko zakysané vanilka 250 g ks 300
puding so šľahačkou 200 g vanilka/čokoláda ks 500
jogurt smotanový 145 g čokoláda - ochucovacia zložka s čokoládou 15 % hmot., tuk  v mliečnej zložke najmenej 10 % hmot. ks 300
jogurt smotanový 145 g jahoda - ovocná zložka s jahodou 15 % hmot., tuk  v mliečnej zložke najmenej 10 % hmot. ks 300
jogurt smotanový 145 g vanilka - ochucovacia zložka s vanilkou 15 % hmot., tuk  v mliečnej zložke najmenej 10 % hmot. ks 300
jogurt smotanový 145 g čučoriedka - ovocná zložka s čučoriedkou 15 % hmot., tuk  v mliečnej zložke najmenej 10 % hmot. ks 300
jogurt smotanový 145 g marhuľa - ovocná zložka s marhuľou 15 % hmot., tuk  v mliečnej zložke najmenej 10 % hmot. ks 300
pribináčik 80 g vanilka ks 300
pribináčik 80 g kakao ks 300
syr feta balkánska 200 g Tami ks 35
syr hermelín 120 g ks 1590
syr korbáčik Liptov 80 g ks 20
syr mozzarella 125 g ks 90
syr parenica 105 g Milex údená ks 25
syr parenica 109 g Milex neúdená ks 30
syr tavený 100 g ks 60
syr tavený - tuk v sušine 51 % - Bambino ks 40
syr tofu biele 180 g Alfa bio ks 62
syr tofu údené gastro 1 kg kg 41
syr tofu lahôdkové - marinované 160 g ks 3
syrokrém 150 g/3 ks ks 20
tvaroh 250 g babička ks 105
tvaroh hrudkovitý - sušina najmenej 28 % hmot. a tuk v sušine najmenej 38 % hmot. kg 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do troch odberných miest - do školskej kuchyne a cukrárenskej výrobne v sídle objednávateľa a do školského pracoviska vzdialeného cca 2 km od sídla objednávateľa. Doprava bude realizovaná vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok cca 1 - 2 krát týždenne podľa potrieb a objednávok vedúcich stredísk. Uvedené množstvá jednotlivých tovarových položiek sú orientačné, určené podľa skutočného odberu v predchádzajúcom období. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý objem uvedeného tovaru.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr 1 deň pred termínom dodávky, objednávanie  telefonicky, alebo formou e-mailu. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch  od 7,00 hod. do 10,00 hod. počas celého školského roka 2021/2022.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - na školský rok 2021/2022.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno a priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH za jednotku, cena s DPH za jednotku, cena bez DPH za požadované množstvá a cena s DPH za požadované množstvá.  Položkovitý rozpis bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy a bude tvoriť prílohu č. 1 tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať v uvedenom predmete zákazky a tento doklad bude tvoriť prílohu č. 2 tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie J. Kalinčiaka 1, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

27.08.2021 10:00 — 30.06.2022 00:00

16 601,50 ks

14 461,80

12 051,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

oprávnenie uchádzača distribuovať potraviny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2021 12:55

26.08.2021 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2021 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 120
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2021 13:57 - Vstupná ponuka 14 461,80 € Cena s DPH
26.08.2021 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 14 461,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS