42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
46812903
EDYMAX Facility Management SE
Bajkalská 22, Bratislava, 82109, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb.
upratovacie služby, čistiace služby
Služba, Tovar
1. Upratovacie a čistiace služby a špecifikácia a množstvá hygienického materiálu
|
|
---|---|
Funkcia |
Miesto výkonu upratovacích a čistiacich služieb: Bratislavský kraj - 1x |
Budova: 7 NP so vstupnými priestormi, 13 NP a suterén). |
Termín: od 02.09.2021- 31.12.2021 (4 kalendárne mesiace). |
Výkon práce upratovacej služby realizovaný: |
- v pracovných dňoch v čase od 07:00:00 hod do 20:00 hod. |
- určená pracovná sila: navrhujeme 11 zamestnancov poskytovateľa (8h/pracovný deň) |
Upratovaná plocha v celkovej výmere cca 11 910,00 m2, z toho: |
- vstupné priestory: 435,37 m2 |
- administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, školiace miestnosti): 6 734,13 m2 |
- archívy: 365,00 m2 |
- chodby, včítane suterénu: 3 000,28 m2 |
- schodiská: 748,90 m2 |
- kuchynky: 199,69 m2 |
- sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy): 403,95 m2 |
- výťahy 6 ks: 22,68 m2 |
ŠPECIFIKÁCIA HYGIENICKÉHO TOVARU: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier, bielený recyklát, dvojvrstvový, priemer 14 cm, návin 68 m, 490 útržkov 14 x 0,9 cm (minimálny počet ks). | ks | 1950 | ||
Toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm (minimálny počet ks). | ks | 180 | ||
Hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm, 250 ks/bal (minimálny počet bal). | balenie | 3050 | ||
Papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g dvojvrstvové, 100% celulóza perforovaná (minimálny počet). | ks | 260 | ||
Tekuté mydlo s glycerínom, antibakteriálne na bežnú hygienickú starostlivosť, ničí baktérie 5 l (minimálny počet). | ks | 30 | ||
Kvalitné tekuté mydlo s antibakteriálnym účinkom s obsahom triklosanu 5l (minimálny počet). | ks | 10 | ||
Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu odstraňujúci mastnotu, balenie 1l (minimálny počet). | ks | 90 | ||
Hubky na riad 10 ks v balení, rozmery 9x6x3 cm, mix farieb (minimálny počet). | balenie | 80 | ||
WC gél so závesnou nádržkou (obsah menej ako 5% neiontové povrchovo aktívne látky, 5% iontové povrchovo aktívne látky, parfum, kyselina citrónová) 500 ml (minimálny počet). | ks | 240 | ||
Gélový osviežovač vzduchu na odstránenie zápachu do WC a kúpeľní 150 ml (minimálny počet). | ks | 140 | ||
Tablety do pisoárov 3v1, dezodorujúce, sanizujúce, zabraňujúce upchatiu odpadov, obsah menej ako 5% toluénsulfonan sodný, 15-20% benzénsulfónová kyselina, alkylderiváty a sodné soli menej ako 5% cocamid, parfém 1000g (minimálny počet). | ks | 85 |
Názov |
HARMONOGRAM VYKONÁVANIA UPRATOVACÍCH SLUŽIEB: |
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory, archívy (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby), čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby), čistenie a umývanie pevných podláh, umytie podlahy vhodným čistiacim prostriedkom na drevené podlahy, čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov, madiel) chlórovými prípravkami. |
Práce 1 x týždenne: utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou, poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko), vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie). |
Práce 1 x mesačne: ometanie pavučín, vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach, vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch, utretie prachu s pomocou rebríka na inventári, vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom. |
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY – kancelária a rokovacie priestory (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby), transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie a umývanie stolov v kancelárií vedenia, čistenie a umývanie stolov v zasadacích miestnostiach a rokovacej miestnosti, vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v kancelárií vedenia, v zasadacích miestnostiach a rokovacej miestnosti - podľa dohody, v prípade potreby, |
umytie podlahy vhodným čistiacim prostriedkom na drevené podlahy, čistenie a umývanie pevných podláh, čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov, madiel) chlórovými prípravkami, čistenie kuchynskej linky, drezu, kuchynskej batérie a obkladov v dosahu vody, podľa potreby utieranie kožených kresiel. |
Práce 1 x týždenne: utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou, poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko), vysávanie kobercov v ostatných kanceláriách, dezinfekcia drezu. |
Práce 1 x mesačne: ometanie pavučín, vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v ostatných kanceláriách (v prípade potreby častejšie), vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch, vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch s pomocou rebríka na inventári a na kuchynskej linke, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom. |
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY – kancelária a rokovacie priestory (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby), transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie a umývanie stolov v kancelárií riaditeľa, čistenie a umývanie stolov v zasadacích miestnostiach a rokovacej miestnosti, vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v kancelárií riaditeľa – podľa dohody, v prípade potreby, umytie podlahy vhodným čistiacim prostriedkom na drevené podlahy, |
čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov, madiel) chlórovými prípravkami, čistenie kuchynskej linky, drezu, kuchynskej batérie a obkladov v dosahu vody, podľa potreby utieranie kožených kresiel. |
Práce 1 x týždenne: utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou, poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko), čistenie a umývanie pevných podláh, vysávanie kobercov v ostatných kanceláriách (sekretariát), dezinfekcia drezu. |
Práce 1 x mesačne: ometanie pavučín, vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v ostatných kanceláriách (v prípade potreby častejšie), vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch, vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch s pomocou rebríka na inventári a na kuchynskej linke, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom. |
VYBRANÉ KANCELÁRIE A ROKOVACIE PRIESTORY OBJEDNÁVATEĽA, (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby), transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie a umývanie stolov v kanceláriách a v zasadacej miestnosti, vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v kancelárií riaditeľa, v zasadacej miestnosti – podľa dohody, v prípade potreby, umytie podlahy vhodným čistiacim prostriedkom na drevené podlahy, umývanie pevných podláh, |
čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov, madiel) chlórovými prípravkami, podľa potreby utieranie kožených kresiel. |
Práce 1 x týždenne: utretie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou, vysávanie kobercov v kanceláriách, vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v zasadacej miestnosti, poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch. |
Práce 1 x mesačne: ometanie pavučín, vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch, utieranie prachu s pomocou rebríka na inventári, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom. |
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa) |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody, čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, spŕch a výlevok, umytie dlažby v toaletách a kuchynkách s použitím výstražného stojana „Pozor mokrá podlaha“, |
odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody, dezinfekcia kľučiek, vypínačov, madiel chlórovými prípravkami, leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk), plnenie zásobníkov toaletného papiera, plnenie zásobníkov jedno rázových papierových utierok, plnenie zásobníkov tekutého mydla v sociálnych zariadeniach. |
Práce 1 x týždenne: utretie prachu na dostupných miestach, čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku chlórovými prípravkami, dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách, včítane hubiek na riad a papierových kuchynských utierok v rolke. |
Práce 1 x mesačne: dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie, dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií umytie a dôkladná dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek. |
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody, čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, spŕch a výlevok, dezinfekcia kľučiek, vypínačov, madiel chlórovými prípravkami umytie dlažby v toaletách a kuchynkách s použitím prípravku na báze chlóru a výstražného stojana „Pozor mokrá podlaha“, |
odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody, leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk), plnenie zásobníkov toaletného papiera, plnenie zásobníkov jedno rázových papierových utierok, plnenie zásobníkov tekutého mydla v sociálnych zariadeniach. |
Práce 1 x týždenne: utretie prachu na dostupných miestach, čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku chlórovými prípravkami dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách, včítane hubiek na riad a papierových kuchynských utierok v rolke. |
Práce 1 x mesačne: dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie, dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií, umytie a dôkladná dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek. |
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY, SUTERÉN |
Denné práce: vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob na separovaný zber odpadu, resp. výmena sáčkov podľa druhu odpadu, transport odpadu na určené miesto a uloženie podľa druhu odpadu, čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách, schodiskách a v suteréne s použitím výstražného stojana „Pozor mokrá podlaha", čistenie a umytie dlažby, v priestoroch strážnej služby, v miestnosti údržbárov a PVC podlahy v miestnosti garážmajstra, |
vysávanie kobercov vo vstupnom priestore, utretie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou, odstránenie škvŕn z presklených dverí vo vstupnom priestore a na schodiskách, čistenie interiéru výťahov 6 ks - umytie podlahy a zrkadiel bežnými čistiacimi prostriedkami a dezinfekcia madiel, vonkajších a vnútorných panelov. |
Práce 1 x týždenne: dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách, čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch, umytie a čistenie stoličiek vo vstupnom priestore, dezinfekcia výťahov 6 ks (vnútorných stien výťahov) chlórovými prípravkami. |
Práce 1 x mesačne: ometanie pavučín, vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch, vlhké utretie prachu zábradlí na chodbách, schodištiach a ostatných spoločných priestoroch , utretie prachu s pomocou rebríka na inventári, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom. |
PREDPOKLADANÁ CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
1. V predpokladanej cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky hygienických potrieb, čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky na objekt uvedené v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
3. Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
4. Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
5. V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby. |
POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN: |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje: |
1.1 Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 02.09.2021 – do 31.12.2021, v pracovných dňoch: od 7:00 hod. do 20:00 hod. |
1.2 Zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
1.3 Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
1.4 Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
1.5 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať, a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
1.6 Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.7 Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. |
1.8 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. |
1.9 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
1.10 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
1.11 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
1.12 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami. |
1.13 Poskytovateľ bude zabezpečovať a do objektov objednávateľa dodávať hygienické potreby (toaletný papier, hygienické ZZ utierky, papierové kuchynské utierky, tekuté mydlo, prostriedok na umývanie riadu, vône do WC, osviežovače vzduchu, a pod.) na vlastné náklady. |
1.14 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
1.15 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
1.16 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
1.17 Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
1.18 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
1.19 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov. |
1.20 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
1.21 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
1.22 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
1.23 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
1.24 Poskytovateľ sa zaväzuje a zároveň akceptuje dohodu s objednávateľom o tom, že do vybraných kancelárskych a rokovacích priestorov majú zamestnanci poskytovateľa povolený vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa. Porušenie týchto povinností (uvedených v bodoch 1.23 a 1.24) sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje: |
2.1 Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne a to od 02.09.2021 – do 31.12.2021, v pracovných dňoch v čase: od 7:00 hod. do 20:00 hod. |
2.2 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty na zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
2.3 Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
2.4 Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
2.5 Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho a triedeného odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE: |
1. Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
2. Poskytovateľ je povinný v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy alebo jej úradne overenú kópiu, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s dodávateľom. |
OSOBITNÉ PODMIENKY: |
Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky na miesta určenia, vrátane dopravných, manipulačných nákladov a vykonaných prác. |
Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy. |
Ševčenkova 32, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.09.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59
1,00 celok
34 300,80
28 584,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2021 08:11
30.08.2021 09:00
30.08.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2021 12:18 - Vstupná ponuka | 34 296,00 | € | Cena s DPH |
27.08.2021 16:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 704,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: