42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické utierky ZZ
Hygienické výrobky, hygienický tovar, papierové utierky, utierky
Tovar, Služba
|
1. Hygienické utierky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skladané utierky ZZ biele, dvojvrstvové, 100% celulóza, Rozmer 25 cm x 21 cm | balenie | 150 | 250 | |
| Skladané utierky ZZ biele, dvojvrstvové, 100% celulóza, Rozmer 25 cm x 21 cm | kus | 600000 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia v rámci SR: BB kraj - 1x, PO kraj - 1x |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov |
| Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu |
| Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby |
| Splatnosť faktúry požadujeme 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby |
| Lehota dodania tovaru do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
| Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy |
| Objednávateľ v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy víťaznému uchádzačovi poskytne zoznam miest dodania spolu s kontaktnými osobami |
Zvolenská 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.09.2021 08:26 — 30.09.2021 08:26
600 000,00 kus
2 708,00
2 256,67
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2021 10:16
24.08.2021 09:22
24.08.2021 09:37
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.08.2021 12:49 - Vstupná ponuka | 2 707,92 | € | Cena s DPH |
| 24.08.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: