• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 10:40

Detail zákazky Z202117539

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 10:40

Základné údaje

Z202117539

OF-240168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5896110

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické utierky ZZ

Hygienické výrobky, hygienický tovar, papierové utierky, utierky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické utierky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladané utierky ZZ biele, dvojvrstvové, 100% celulóza, Rozmer 25 cm x 21 cm balenie 150 250
Skladané utierky ZZ biele, dvojvrstvové, 100% celulóza, Rozmer 25 cm x 21 cm kus 600000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v rámci SR: BB kraj - 1x, PO kraj - 1x
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny bez DPH a vrátane DPH a celkovej ceny bez DPH a s DPH
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby
Splatnosť faktúry požadujeme 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby
Lehota dodania tovaru do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy
Objednávateľ v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy víťaznému uchádzačovi poskytne zoznam miest dodania spolu s kontaktnými osobami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolenská 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.09.2021 08:26 — 30.09.2021 08:26

600 000,00 kus

2 708,00

2 256,67

Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2021 10:16

24.08.2021 09:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2021 09:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2021 12:49 - Vstupná ponuka 2 707,92 € Cena s DPH
24.08.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS