00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená zelenina a ovocie
mrazená zelenina,mrazené ovocie
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina a ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie dennej prevádzky kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brokolica mrazená - ružičky, bal. 2,5kg | kg | 500 | ||
Hrášok mrazený, bal. 2,5kg | kg | 250 | ||
Tekvica rezaná, mrazená , bal. 4kg | kg | 300 | ||
Polievková zmes, mrazená, bal. 2,5kg | kg | 600 | ||
Fazuľové struky, mrazené, bal. 2,5kg | kg | 250 | ||
Lečo, mrazené, bal. 2,5kg | kg | 150 | ||
Mexická zmes, mrazená, bal. 2,5kg | kg | 200 | ||
Zemiakové hranolky predsmažené, bal 2,5 kg | kg | 400 | ||
Americké zemiaky predsmažené, bal. 2,5 kg | kg | 400 | ||
Zemiakové krokety predsmažené, bal. 2,5 kg | kg | 400 | ||
Čínska zmes mrazená - bal. 2,5kg | kg | 300 | ||
Mrazené lesné huby | kg | 200 | ||
Kel rezaný, bal 2,5 kg | kg | 350 | ||
Karfiol ružičky, bal 2,5 kg | kg | 500 | ||
Kukurica- zrno, mrazená, bal 2,5 kg | kg | 100 | ||
Mrkva kocky, bal 2,5 kg | kg | 150 | ||
Petržlen kocky, bal 2,5 kg | kg | 150 | ||
Špenát pretlak , bal. 2,5 kg | kg | 300 | ||
Zeler kocky, bal. 2,5 kg | kg | 100 | ||
Cesnak mletý, bal. 1 kg | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akosť | 1. trieda |
Trvanlivosť | min. 2 mesiac od dodania tovaru |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia predmetu zákazky na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok s presne uvedeným počtom. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa, závislej od potrieb objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. |
Predmet zákazky musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu SR v zmysle ustanovení Vyhlášky MP a RV SR č. 99/2012. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky , aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín). |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite a v lehote na dodanie stanovenej objednávateľom. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MPaRV SR č. 99/2012, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Táto Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 12 mesiacov od 22.08.2021 do 21.08.2022. |
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0 |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 kalendárnych dní od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, ktoré že sú správne, reálne a platné počas celej zmluvnej lehoty. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty nastane zákonný dôvod, podmieňujúci potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, alebo v prípade uvedenom v nasledujúcom bode osobitných požiadaviek), čo je zmluvná strana povinná písomne preukázať zmluvnej protistrane v lehote do 10 pracovných dní od vzniku potreby zmeny ceny. |
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 sada
8 978,41
7 481,85
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa závislej od potrieb objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2021 08:01
30.08.2021 08:10
30.08.2021 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2021 15:18 - Vstupná ponuka | 8 970,00 | € | Cena s DPH |
24.08.2021 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 970,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: