• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 10:55

Detail zákazky Z202117525

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2021 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2021 10:55

Základné údaje

Z202117525

OF-240213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5913635

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

45597481

Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.

Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúmavky na krv EDTA K2, 10 ml a skúmavky na krv 3ml EDTA K3 3ml

Skúmavky na krv EDTA K2, 10 ml a skúmavky na krv 3ml EDTA K3 3ml

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skúmavky na krv EDTA K3, 3 ml
Funkcia
Zdravotnícky a laboratórny materiál určený na experimentálne účely.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nepreexpirovaný, v požadovaných objemoch, nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 15
počet v jednom balení ks 100
objem ml 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Skúmavky na odber periférnej krvi 3 ml EDTA K3
 2. Skúmavky na krv EDTA K2, 10 ml
Funkcia
Zdravotnícky a laboratórny materiál určený na experimentálne účely.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nepreexpirovaný, v požadovaných objemoch, nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 5
počet v jednom balení ks 100
objem ml 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Skúmavky na odber periférnej krvi 10 ml EDTA K2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán:
1. Objednávateľ posúdi a vyhodnotí vlastný návrh dodávateľa (predložený v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opisnom formulári (OF) zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. Ostatný postup v tejto súvislosti je daný ustanoveniami OPETu.
2. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky (v OF) uvádza príp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom.
3. Dodávateľ je povinný po obdržaní akceptácie od objednávateľa v prípade, ak nebol súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky rozpočet podľa položiek predmetu zákazky, predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: podľa položiek predmetu zákazky rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 48 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nepreexpirovaný, v požadovaných objemoch, nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Záruka a reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

09.09.2021 08:00 — 08.10.2021 14:00

1,00 bal

348,48

290,40

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2021 12:18

06.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 12:46 - Vstupná ponuka 348,00 € Cena s DPH
25.08.2021 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 336,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS